Gå til innhold

Han tilfredsstiller meg ikke seksuelt...

Fremhevede innlegg

Gjest Jente, 32
Skrevet

Min kjæreste og jeg har vært sammen i snart ett år nå og jeg synes det er ett problem:

inntil nå har jeg oversett at hans penis er mindre/tynnere enn hva som er behagelig for meg...men nå klarer jeg ikke å overse det lengre.

Jeg merker knapt at han er i meg når vi har sex og jeg begynner å kjede meg/lengte litt etter andre menn (x'er) som hadde større utstyr.

Klart jeg liker hans personlighet og hele ham, men jeg tenner ikke på utstyret hans - rett og slett.

Dildoer og leketøy er ikke et alternativ her: jeg synes det blir for dumt.

Samtidig er det kanskej overfladisk å gjøre det slutt bare fordi jeg ikke liker penisen hans? Eller må man bare si det som det er når han etterhvert vil merke at noe er galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Overflatisk, tja... Dersom du føler at forholdet ikke er det rette for deg, er det eneste riktige å bryte ut. Det virker jo som om du har tenkt nøye gjennom dette.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg foretrekker nærhet, kos, peishygge, hyggelige arrangement og felles interesser framfor sex.  

Sex er litt kjedelig fordi man har gjort det så mange ganger. Det er lite nytt å hente i den genren.  

Akkurat nå er jeg frivillig single, fordi jeg orler ikke tanken på å måtte være tilgjengelig for sex. Det er slitsomt og kjipt.  

Gøy av og til men kjedelig i lengden.

Og du er... Singel, i forhold, kjeder deg?

Gjest Jente, 32
Skrevet

Og du er moderator? :)

Nei, jeg kjeder meg ikke, men tar opp problemer her av og til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Og du er moderator?  :)  

Nei, jeg kjeder meg ikke, men tar opp problemer her av og til.

Nå forsto jeg hva du mente: siden jeg skrev at jeg var single i det andre innlegget.... :)

Jeg er i forholdet fortsatt, men skrev vel single i det andre innlegget fordi jeg føler at jeg allerede har forlatt ham i tankene...

Jeg er vel i villrede for tiden- og han jeg er sammen med merket at mye er galt nå: men jeg tør nok ikke å si at den egentlige grunnen er penisen hans.

Det er ikke lett dette med sex synes jeg: man skal være tilgjengelig for det når man er i forhold og når man er single savner man det. Akkurta nå skulle jeg ønske jeg var single, fopr jeg får ikke hav jeg behøver i forholdet.

Gjest GreenSky
Skrevet
Og du er moderator?  :)  

Nei, det ser du vel. :wink: Mister bare lysten litt til å komme med råd hvis det bare er tull.

Skrevet
Min kjæreste og jeg har vært sammen i snart ett år nå og jeg synes det er ett problem:

inntil nå har jeg oversett at hans penis er mindre/tynnere enn hva som er behagelig for meg...men nå klarer jeg ikke å overse det lengre.  

Jeg merker knapt at han er i meg når vi har sex og jeg begynner å kjede meg/lengte litt etter andre menn (x'er) som hadde større utstyr.  

Klart jeg liker hans personlighet og hele ham, men jeg tenner ikke på utstyret hans - rett og slett.  

Dildoer og leketøy er ikke et alternativ her: jeg synes det blir for dumt.  

Samtidig er det kanskej overfladisk å gjøre det slutt bare fordi jeg ikke liker penisen hans? Eller må man bare si det som det er når han etterhvert vil merke at noe er galt?

Gjør det slutt med ham du. Han fortjener bedre. Han har nok garantert lagt merke til at ting ikke er som det skal uansett. Ettersom du kjeder deg allerede og lengter etter andre, vil dette bare bli verre etterhvert. Siden du ikke synes dildo og leketøy er noe alternativ og ikke innser at en pikk kun er en liten del av et seksuelt samspill, og i tillegg ikke nevner at du er villig til å trene opp muskler for å kjenne ham bedre, så er det nok ikke håp. Det virker som du har bestemt deg for at du ikke liker pikken hans, og da er det lite å gjøre med det. Gjør det slutt med ham du, så slipper han å kaste bort mer tid.

Så håper jeg du får det du vil neste gang.

Gjest Jente 32
Skrevet

Tror i grunnen du kom med et hardt, men godt råd, Kevin.

Vet det høres kynisk ut men jeg har jo forsøkt i mange måneder å ikke vektlegge utstyret hans. Og jeg har klart det leenge.

Men plutselig går det ikke lenger.

Det kan være at en mann dumper meg en gang fordi jeg har for små pupper. Slikt vet man aldri helt gjør man vel?

Gjest been there
Skrevet

Ja..det er best at dere gjør det slutt. Slike situasjoner blir for det meste ikke bedre, tvert i mot.

Gi dere begge nye muligheter ved å avslutte forholdet på en seriøs måte.

Skrevet

Og får guds skyld, ikke nevn pikken hans som årsak når du slår opp. Da kan du like heller skyte ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...