AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg hadde nettop en skikkelig kraftig orgasme, har aldri hatt så kraftig. Skjønner ikke helt hva anderledes jeg gjorde, runket bare som vanlig. noen som har tips til måter man får kraftig orgasme av? Dette ga virkelig mersmak Anonymkode: 5d6ed...ddd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 For meg er det slik at jo kåtere jeg er, jo kraftigere blir orgasmen. I tillegg kan det å holde igjen rett før du kommer noen ganger føre til at det blir ekstra intenst når du først kommer. Anonymkode: 02c3e...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 På Sunday, April 30, 2017 den 20.25, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nettop en skikkelig kraftig orgasme, har aldri hatt så kraftig. Skjønner ikke helt hva anderledes jeg gjorde, runket bare som vanlig. noen som har tips til måter man får kraftig orgasme av? Dette ga virkelig mersmak Anonymkode: 5d6ed...ddd Er du gutt eller jente? Anonymkode: db3c8...9f1
Gjest Underdanie Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 På Sunday, April 30, 2017 den 20.25, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nettop en skikkelig kraftig orgasme, har aldri hatt så kraftig. Skjønner ikke helt hva anderledes jeg gjorde, runket bare som vanlig. noen som har tips til måter man får kraftig orgasme av? Dette ga virkelig mersmak Anonymkode: 5d6ed...ddd Ser ut til at du er gutt, jenter skriver ikke runker as. Du får mye kraftigere orgasmer hvis du begynner med å utsette orgasmen flere ganger før du lar det gå for deg😊. Jeg har selv begynt å utforske rumpa og stimulere prostata med en dildo og litt hjelp. Orgasmen blir helt avsindig ultrasterk og veldig langvarig 😊
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 Skal jeg love deg jeg kan, men hvorfor skal jeg det, bedre å finne ut av det på egenhånd. Anonymkode: ac6f5...e57
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 Runk til du nesten kommer flere ganger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå