AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 I sommer er jeg og samboeren min invitert i bryllup i Trondheim, og vi tenker derfor på å reise opp med bil fra Bergen. Vi har satt av en hel uke, der bryllupet er på lørdagen. Er det noen som har tips til hva en bør se eller gjøre på veien, og hvor det er fint å overnatte? Vi er fleksible med reiseruten, og har tenkt å variere overnatting med hotell/telt/camping/sove i bilen. Vi er er glade i natur, fjellturer, historie og kultur. Anonymkode: 65a8d...107
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Nå er ikke jeg så kjent med ruten Trondheim-Bergen, men dere kan jo kjøre om Voss å Strynefjellet. Da kommer dere vel til Geiranger som jo er et veldig flott sted. I tillegg kan dere da innom Ålesund og atlanterhavsparken der. Når dere nærmer dere Trondheim anbefaler jeg dere å svippe innom Løkken Verk og se den flotte bergverkshistorien det stedet har med gruvevandring, god mat på den vesle kroa og muligheten til å ta Norges første smalsporede og elektriske jernbane. Se Orkla Industrimuseum sin hjemmeside og alt det de kan tilby. Google litt rundt så vil du få opp masse tips 😉 Anonymkode: 436e5...aa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå