Gå til innhold

Venninnetur London

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi er tre venninner i midten av 20-årene som har bestilt oss en 4 netters tur til London i mai. Vi har spesielt lyst til å sjekke ut utelivet der og har planer om å dra en del ut. :) Har dere noen anbefalinger hvor det er lurt å bo da? Noe som er sentralt og til en grei pris? Trenger ikke å være midt i sentrum da pris også er viktig for oss, men helst nærme metro/kollektivtransport slik at man er innenfor bykjernen innen 10-12 min.

Hvilke områder/bydeler regnes som sentrale i London? 

Dette er viktig for oss (nærhet til): 

- Nærhet til livlig natteliv/utesteder. Om dere har noen kule utesteder å anbefale, setter jeg pris på det! :)

- Attraksjoner/severdigheter 

- Shopping 

- Bosted til grei/rimelig pris 

Om dere har noen tips til steder å besøke og ting å gjøre, er det bare å komme med tips. Takker for all hjelp! :)

Anonymkode: da2b8...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg og noen venninner var i London bodde vi her: http://www.yha.org.uk/hostel/london-central

Det er et hostel i god kvalitet, utrolig sentralt og billig. Husker ikke hvor lang tid vi brukte på å gå til Oxford Street (for shopping), men kanskje 10 min. Selv om det er et hostel, så bodde vi aldri "oppnå" noen. Rommet vårt var privat (med et liite bad, men det fantes felles toalett i gangene som var rene og greie å bruke). Det var også fine fellesområder, og mulighet for å bli kjent med andre:) 

Testet ikke utelivet, så har ingen tips der - men av attraksjoner så er de mest kjente kult å få med seg hvis det er deres første gang i London!

Anonymkode: 98b73...ee8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og tips. :)

Vi tenkte egentlig å leie liten leilighet via airbnb,da det hadde vært litt deilig. Skal sjekke ut hostelet også, har bodd mye på hostel før og synes det har vært fint også. :)  

AnonymBruker
Skrevet

Flere tips ?? :)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere tips ?? :)

Søk opp Den store Londontråden her inne. Dette spm stilles så ofte at folk er lei av å svare.

Anonymkode: 96fab...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...