AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg tok en tatovering for et par dager siden. Jeg har vasket den med vann og tatt på sånn krem fra apoteket som tatovøren sa. Men tatoveringen har begynt å flasse av litt blekk, men ingenting av tatovering er borte. Jeg plukker det ikke av, men når jeg tar på krem så jeg smører/ "drar" det jo på en måte forsiktig vekk med fingeren når jeg smører rundt kremen. Er det normalt at den skal flasse sånn? Gjør jeg noe galt? Eller skal jeg bare fortsette å gjøre som jeg gjør ? 😊 Jeg begynner å bekymre meg for om den kommer til å gå bort, eller flasse mer og at noe av tatoveringen går bort 😳 Anonymkode: 3c9b4...4a2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Det er helt normalt, ingenting å bry seg om. Tatoveringen vil ikke forsvinne. Men ha helt rene hender når du smører, det er å regne som et åpent sår. Anonymkode: 583d2...769
Antoinette Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 Den flasser og det skal den gjøre. Det er huden som holder på å gro og må dermed kvitte seg med overflødig blekk. 1
Mr. Kilmister Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Det er skorpe, eller rue. Størkna blod med blekk i. Ikke plukk, så blir det bra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå