Gå til innhold

Dagens Avsporing


Lestat

Anbefalte innlegg

Siden Dang (gjest) ønsker en ny tråd får man vel bare bøye seg i støvet for den høyverdige gjest. Denne tråden har et såpass åpent tema at det burde være mulig å forsvare alle slags avsporinger og annet hyggelig småsnakk oss single imellom :wink:

Og dagens avsporing er.... Skal vi se, det er snø ute...

Å lage engler i snø. Romantisk eller bare jævelig kaldt ?

Og da er ordet fritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeeeeeeeeeeei!

Tør jeg svare eller skal jeg late som jeg er en annen...?

Jeg ELSKER å lage engler i snøen!

1. Fordi det er lenge mellom hver gang det er sånn skikkelig snøvinter på Sørlandet

2. Jeg bare liker det . Alltid gjort det. Veive med ben og armer, og så blir det et pent avtrykk i snøen. Sjef!!

3. Er du på tur med kjæresten, kan han føle seg fri til når som helst legge seg oppå og varme snøengelen sin :-)

Er ikke fordi jeg er romantisk, bare liker snø-aktiviteter.

Kaldt? Hallo, du skal jo ikke lage engler NAKEN heller, du kler jo på deg først :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart gå hjem og da er det ferie helt til tredje juledag!!! Gleeeder meg.

Det hadde vel ikek med noenting og gjøre, men det var åpnent for avsporinger så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel ikek med noenting og gjøre, men det var åpnent for avsporinger så...

Jepp, var i grunn det som var poenget ja :-)

PS: Engler i snø er en bra ting ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat - hvorfor akkurat det navnet?

Jeg fikk aldri lest den ut, men var ganske fascinert av det jeg kom igjennom. Har ikke sett filmen.

Tilfeldig valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat - hvorfor akkurat det navnet?

Jeg fikk aldri lest den ut, men var ganske fascinert av det jeg kom igjennom. Har ikke sett filmen.

Tilfeldig valg?

Jepp, helt tilfeldig navn på en håpløs romantikker som nekter å godta verdens ondskap....

*Vifter med ironiflagget igjen*

I tillegg har jeg vel altid vært litt småfasinert av myter.

PS: Anbefaler "Menoch - The Devil" av Ann Rice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg liker både gothere og goth musikk jeg :)

Faktisk veldig lite som er så sexy som goth-damer (med mulig untak av forretningskvinner).

En av de støreste konsertskuffelsene jeg har vært på var "Theatre of Tradegy" for et par år siden. De første skivene var jo bra (spesielt Aegis) og jeg hadde håpet på at de skulle spille noe fra de også. Men neida, bare masse synth :-?

Ellers kommer det jo mye bra Goth fra stavangerregionen.....

Vil ikke kalle meg selv gother da - ikke av stil/image i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg er gother/synther jeg, så synth er greit. Nevnte jeg at jeg faktisk har tre drakter? :sjarmor: (siden du nevnte forretningskvinne) Drakter er kult, skal ha på en av dem, en rød i morgen. :)

Og å være gother er en livstil, en filosofi. En kan fint være gother selv om en ikke kler seg som en. :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, liker forretningskvinner...? Drakter og bluser og sånt liksom, den litt effektive looken...?  :sjarmor:  

Bare lurte...  :sjarmor:

Jepp.

Jeg har en tendens til å falle for sterke kvinner jeg. Har vel noe med utfordring å gjøre vil jeg tro. Kvinner som er utradisjonelle må det jo bo noe mere i ...

Snur meg automatisk etter mystiske rampejenter (Goth f.eks) eller forretningskvinner med en aura av autoritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gothere kommer veldig lang ned på min liste. Ikke noe sexy i det hele tatt. buisniss-kvinner er bedre, men de har en tedens til å være litt høy på hatten. kan være sexy, men har nesa litt for langt oppe i lufta. Fleste flyvertinner og bartender-berter er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy PÅ hatten? Ja, da skjønner jeg at dere kanskje ikke har så mye til felles...

Hmmm. Snøengler uanett fine. Klokken er uanstendig mye, og hvis jeg hadde brydd meg om det hadde jeg sovet nå i stedet for å vær dritings på tastaturet...

Eventuelt funnet meg en fyr som hadde brydd seg om hvor mye klokka var... :ler:

Men seriøst - tross varmegrader i ****** disse dagene så er det hvit jul og jeg nyter det i fulle drag...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...