Gå til innhold

Hva syntes dere jenter om bisex?.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, lurer litt på hva dere syntes om oss gutter som liker å suge andre gutter ☺️   

Er det sexy eller ikke ? 

Kunne dere tenke dere å sepå / delta om det hadde vært din kjæreste ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott for dem. 
Bare vær åpen med partnere, om dette er noe man vil gjøre mens man har en partner. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Når jeg er sammen med noen så liker jeg ikke dele de seksuelt med andre, uavhengig av hvilket kjønn de tenner på. At han er biseksuell/-fil gjør derimot ingenting. Kan da også være noe tennende med det.

Hvordan Tennende? Jeg er veldig usikker på om det er Ok for meg, at typen er bifil. 

Anonymkode: 0e930...821

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm jeg vet ikke helt. Jeg liker nok bedre å se to jenter sammen selv om jeg er jente selv.

Anonymkode: 158c0...1af

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne vært sexy i riktig situasjon. Men tror ikke dette er en veldig utbredt kvinnefantasi. 

Anonymkode: 664ae...dd0

Skrevet

Biene har vel et behov for seksualliv de også :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.4.2017 den 13.05):

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

I en setting som ikke omhandler en kjæreste så kan tanken/synest på menn i lag tenne meg. Jeg mente ikke at tanken på en kjæreste sammen med en annen mann er tennende, men at menn sammen kan være det. Går ikke rundt og tenker på om en mann jeg holder på med er bifil når han er med meg, så det gjør ikke noe om han skulle være bifil :) 

Skjønner.. Jeg  har lite erfaring med bi seksuelle folk, og har igrunnen ikke tenkt så mye over det. 

Anonymkode: 0e930...821

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du liker å suge menn nå...så er det ikke sikkert noe du vil gjøre resten av livet. Prøvde selv etpar ganger selv, tenkt lite på det etter den gang...var pirrende å prøve. Lever bare en gang.

Anonymkode: e6b5a...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør så lenge det skjer mellom to eller flere samtykkende parter. Synes ikke det er spesielt sexy, men heller ikke usexy. Det er liksom bare. Kunne sikkert gått med på en trekant med to menn om kjæresten skulle ønske det.

Anonymkode: b7c52...165

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over det, i teorien er det vel tanken på to menn sammen sexy. Men jeg kunne aldri vært i ett forhold om mannen ønsket å ha sex med andre. Jeg er monogam, og det forventer jeg at en kjæreste også er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...