Gå til innhold

Scandic Ørnen i Bergen, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt rom på Scandic Ørnen i Bergen til sommeren. Noen som har erfarng med hotellet?

Sendte mail og ble lovet et rom med balkong. Noen erfaringer med disse rommene? Små/store i størrelsen?

Hvordan er restauranten der, Roast? Verdt et besøk?

Skrevet

Vi hadde ikke balkong, men rommet var relativt stort (god plass til en ekstraseng). Frokosten er FANTASTISK, beste utvalget jeg har sett noen gang. 

Vi tok bare noen drinker der oppe, synes det var koselig i alle fall :) Fin utsikt over deler av byen. Hadde en kikk på menyen til Roast da, syns det var litt overpriset. Jeg ville heller dratt og spist på Spisekroken, Naboen eller lignende i stedet (utrolig god mat begge steder), men kan godt hende at kvaliteten svarer til prisen på Roast også.

Gjest Blondie65
Skrevet

Maten på Roast er veldig god. Samtidig er man i hjertet av byen og kan gå til flere gode spisesteder hvis en ønsker det.

Skrevet

Ørnen er flott. Ulik størrelse på rommene men har du bestilt med  balkong er det nok bra. 

Skrevet (endret)

Hørt at Roast ikke er noe særlig. Annet vet jeg ikke, bor rett ved hotellet så har egentlig ikke behov for å prøve det ut heller :P

Endret av gobbledigook
AnonymBruker
Skrevet

Fine rom, og bra hotell for Bergen å være ;)

Anonymkode: 766f0...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...