Gå til innhold

De nye vegetarproduktene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pringle skrev:

Hvis det virkelig sparer tid og arbeid, er det verdt det. Hvis det smaker godt, er det flott. Hvis det er noenlunde sunt, er det utmerket. Hvis det er alt dette, og i tillegg samsvarer med ens etiske holdninger, er det helt suverent.

Okei. Jeg syns ikke alt trenger være sunt, men det må jo selvsagt være godt om jeg skal spise det. Jeg spiser gjerne et kakestykke innimellom, så har ikke en 100% sunn livsstil, ikke har jeg ønsker om å ha det heller. Miljøet er jeg bare gjennomsnittlig opptatt av. 

Anonymkode: 0f6bb...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må vel bare være et soya produkt eller?

Anonymkode: 4f81a...88e

Nei, de er ikke laget av soya men erter eller noe sånt, tror jeg.

Anonymkode: 821ae...609

AnonymBruker
Skrevet

Synes det produktet der er godt, og det er vel et av de litt rimeligere alternativene. Er vegetarianer.

Men jeg kjøper nesten aldri ferdigprodukter, jeg lager all mat selv fra bunnen. Det smaker bedre, og er rimeligere.

Anonymkode: 2ba59...62d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det produktet der er godt, og det er vel et av de litt rimeligere alternativene. Er vegetarianer.

Men jeg kjøper nesten aldri ferdigprodukter, jeg lager all mat selv fra bunnen. Det smaker bedre, og er rimeligere.

Anonymkode: 2ba59...62d

Vet du om det fins ferdig falafel i noen av de store kjedebutikkene? Coop eller Kiwi, etc.? 

Anonymkode: f131e...e27

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om det fins ferdig falafel i noen av de store kjedebutikkene? Coop eller Kiwi, etc.? 

Anonymkode: f131e...e27

Tatt en titt i frysedisken så finner du det :)

Anonymkode: d106c...091

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, April 30, 2017 den 15.03, murray skrev:

Potet, linser, tomat og ost er vanlig mat

Ja. men vi diskuterer ikke linser og ost.

Vi diskuterer tungt forbehandlet fastfood uavhengig av om den er vegetar eller kjøtt. Same shit. :vetikke: 

Så når folk sier de spiser vanlig mat så går vi, her som ellers, ut fra at de ikke spiser junkfood.

Anonymkode: 8140b...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...