Gjest Sugemerke Skrevet 29. april 2017 #21 Skrevet 29. april 2017 Jeg har hatt slik diger kanin, den var knallkul! Vi spiste den dog ikke, så jeg skal ikke si noe om smaken. Bengaler ja! Særere katter finner du ikke. Men husk, du skal ha den i 16 år så det spørs om det blir litt mye arbeid bare for å plage naboen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #22 Skrevet 29. april 2017 Jeg vokste opp med å spise kaninene våre når de ble digre og sure. Belgisk kjempe smaker veldig godt. Anonymkode: d54a7...708
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #23 Skrevet 29. april 2017 9 timer siden, førstedamen skrev: Har en hel farm med slike hos min mormor. Nydelig nyttårsmiddag! 😉 SPISER du kaniner? Det er ikke mat, det er kjæledyr. Ta heller en villkatt eller løsbikkje Anonymkode: 159fe...121
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #24 Skrevet 29. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: SPISER du kaniner? Det er ikke mat, det er kjæledyr. Ta heller en villkatt eller løsbikkje Anonymkode: 159fe...121 Haha, artig du. Ja vi spiser det på nyttårsaften. Mye bedre enn nordmenns grandiosa!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #25 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, førstedamen skrev: Haha, artig du. Ja vi spiser det på nyttårsaften. Mye bedre enn nordmenns grandiosa! Artig? Det er like legitimt å spise katter og hunder. Anonymkode: 159fe...121
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #26 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig? Det er like legitimt å spise katter og hunder. Anonymkode: 159fe...121 I Norge? Det har jeg aldri fått servert.
Leo Skrevet 29. april 2017 #27 Skrevet 29. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Dårlig forsøk på å være provoserende "liksom tøff sosiopat. Anonymkode: 2bed0...1f1 Man trenger ikke å være verken "liksom tøff" eller sosiopat for å slakte og spise kaniner. Da jeg vokste opp var det helt normalt så jeg har spist kanin mange ganger uten å en gang tenke over at det var/er noe rart med det. I mange land er det slik ennå og går du inn på en restaurant på for eksempel Malta er sannsynligheten svært stor for at de har kanin på menyen. 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #28 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, førstedamen skrev: I Norge? Det har jeg aldri fått servert. Nei, men du må jo lage det selv da. Anonymkode: 159fe...121
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #29 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Leo skrev: Man trenger ikke å være verken "liksom tøff" eller sosiopat for å slakte og spise kaniner. Da jeg vokste opp var det helt normalt så jeg har spist kanin mange ganger uten å en gang tenke over at det var/er noe rart med det. I mange land er det slik ennå og går du inn på en restaurant på for eksempel Malta er sannsynligheten svært stor for at de har kanin på menyen. Men hvis man spiser hund så er man en sinnssyk, ond morder. Anonymkode: 159fe...121
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #30 Skrevet 29. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du må jo lage det selv da. Anonymkode: 159fe...121 Tror faktisk det er ulovlig i Norge, da man ikke kan avlive på annen måte enn sprøyte og man ikke kan spise noe med avlivnings stoffer i seg!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #31 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, førstedamen skrev: Tror faktisk det er ulovlig i Norge, da man ikke kan avlive på annen måte enn sprøyte og man ikke kan spise noe med avlivnings stoffer i seg! Mennesker som spiser kaninger og hunder er jo onde, så de driter vel i norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #32 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mennesker som spiser kaninger og hunder er jo onde, så de driter vel i norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8 Jeg kan ikke tale for andre, men min familie er hverken ond og vi følger norsk lov.
Leo Skrevet 29. april 2017 #33 Skrevet 29. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis man spiser hund så er man en sinnssyk, ond morder. Anonymkode: 159fe...121 Nei, det trenger man vel ikke være. Jeg ser ikke helt problemet med å spise hunder som har hatt et greit liv og er avlivet på en human måte. Jeg ville ikke ha gjort det selv, men det er kun kulturelt betinget. 2 minutter siden, førstedamen skrev: Tror faktisk det er ulovlig i Norge, da man ikke kan avlive på annen måte enn sprøyte og man ikke kan spise noe med avlivnings stoffer i seg! Det er fullt tillatt å skyte både hunder og katter. 3
Leo Skrevet 29. april 2017 #34 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker som spiser kaninger og hunder er jo onde, så de driter vel i norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8 Hvorfor er de onde? Det er vel strengt tatt ingen forskjell på å spise en kanin og en ku? 5
Salka Skrevet 29. april 2017 #35 Skrevet 29. april 2017 Kan du ikke heller temme en ulv da? Eller kidnappe en fra Langedrag? Mye mer effektivt en en liten pusenuff da gitt! De både driter mer og er mer fryktinngytende både for nabosvinet og minikjøterne hans.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #36 Skrevet 29. april 2017 8 minutter siden, Salka skrev: Kan du ikke heller temme en ulv da? Eller kidnappe en fra Langedrag? Mye mer effektivt en en liten pusenuff da gitt! De både driter mer og er mer fryktinngytende både for nabosvinet og minikjøterne hans. I motsetning til visse andre i tråden ville jeg aldri brutt norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #37 Skrevet 29. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig? Det er like legitimt å spise katter og hunder. Anonymkode: 159fe...121 Kaniner er bare tamme harer, og altså velegnet for middag. Katter og hunder er mindre egnet for middag, pga kostholdet deres. Anonymkode: 8a2bf...a44 3
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #38 Skrevet 29. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I motsetning til visse andre i tråden ville jeg aldri brutt norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8 Hvem i tråden bryter norsk lov da?
Salka Skrevet 29. april 2017 #39 Skrevet 29. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: I motsetning til visse andre i tråden ville jeg aldri brutt norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8 I motsetning til visse andre i tråden forstår jeg ironi og hva det flagget smiletrynet vifter med betyr.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #40 Skrevet 29. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mennesker som spiser kaninger og hunder er jo onde, så de driter vel i norsk lov Anonymkode: dcd0a...6d8 Tror nok ikke du finner mange i Norge som spiser hund (ikke veldig egnet med tanke på kostholdet dems). Men kanin er faktisk god mat. Blir som å spise hare, de hopper på 4 bein og har lange ører. Forskjellen er liten Anonymkode: 61135...b37 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå