AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Hvilken katt er best på å grave ned dritten i naboens blomsterbed og angriper små hunder? Anonymkode: dcd0a...6d8 2
Leo Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Bengaler! Hadde en mix som naboene fremdeles spør etter til tross for at hun har vært død i flere år. Den mest bøllete katten jeg noensinne har vært borti! Måtte bl.a. kastreres fire måneder gammel fordi hun rett og slett begikk utbrudd. I juli må man gjerne ha litt luft og uansett hvor lite vinduene sto åpne, så smatt den katten ut. Og så elsket hun hunder, men ga dem gjerne en omgang juling, og å kjøre bil. Det siste ble hennes bane dessverre. Men livet, både for oss og naboene, ble mye roligere og mer behagelig etter hennes død. En bølle rett og slett!
Salka Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 15 minutter siden, The Kitten skrev: Jesus Kristus og jomfru Maria... Og gud og den hellige ånd. 3
The Kitten Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Og gud og den hellige ånd. Samt Allah og Spagettimonsteret! Har ingenting imot katter, men å skaffe seg en katt for å angripe små hunder... 3
Leo Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 4 minutter siden, The Kitten skrev: Jesus Kristus og jomfru Maria... Jeg tror du skal tolke TS sitt innlegg litt som en spøk Historien om katten min er helt sann, men hun er faktisk det mest problematiske dyret jeg noen gang har hatt (Og etter å ha levd sammen med sju hunder og fem katter i årenes løp sier det en del...). Samtidig var hun så søt og sjarmerende at det var vanskelig å bli sint. Men jeg måtte pent erstatte både markiser hun hadde kvesset klørne på og blomsterpotter som var revet ned i garasjer. Hun hadde nemlig et meget spesielt utseende og dessuten halsbånd med telefonnummer (Som hun gladelig viste frem! Dustekatt! ) Og da hun til slutt ble påkjørt, ringte veterinærkontoret og sa at de ikke en gang trengte å sjekke chip for å vite at det var min katt. Hun var beryktet og hadde vært inne utallige ganger for å bli lappet sammen for små og store skader. 1
Salka Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, The Kitten skrev: Samt Allah og Spagettimonsteret! Har ingenting imot katter, men å skaffe seg en katt for å angripe små hunder... Og Satan og Buddha! Jeg elsker katter, men håper og tror denne tråden bare er trolling og fanteri 1
Gjest Cicero Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 Anbefaler kanin. En sånn svær, feit en:
The Kitten Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 5 minutter siden, Leo skrev: Jeg tror du skal tolke TS sitt innlegg litt som en spøk Historien om katten min er helt sann, men hun er faktisk det mest problematiske dyret jeg noen gang har hatt (Og etter å ha levd sammen med sju hunder og fem katter i årenes løp sier det en del...). Samtidig var hun så søt og sjarmerende at det var vanskelig å bli sint. Men jeg måtte pent erstatte både markiser hun hadde kvesset klørne på og blomsterpotter som var revet ned i garasjer. Hun hadde nemlig et meget spesielt utseende og dessuten halsbånd med telefonnummer (Som hun gladelig viste frem! Dustekatt! ) Og da hun til slutt ble påkjørt, ringte veterinærkontoret og sa at de ikke en gang trengte å sjekke chip for å vite at det var min katt. Hun var beryktet og hadde vært inne utallige ganger for å bli lappet sammen for små og store skader. I motsetning til hunden til min bror. Man kan stikke fingrene inn i ørene hennes og dra henne i halen uten at hun bryr seg. Rører du medaljongen med navnet hennes derimot blir hun superfornærmet. Trist å høre at hun ble påkjørt da!
Gjest førstedamen Skrevet 28. april 2017 #10 Skrevet 28. april 2017 6 minutter siden, Cicero skrev: Anbefaler kanin. En sånn svær, feit en: Har en hel farm med slike hos min mormor. Nydelig nyttårsmiddag! 😉
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #11 Skrevet 29. april 2017 Er det ingen raser som er bedre enn andre? Jeg har nok av penger Anonymkode: dcd0a...6d8
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 29. april 2017 #12 Skrevet 29. april 2017 Kan du ikke gjøre det nevnte selv?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #13 Skrevet 29. april 2017 Om jeg kan bæsje i naboens blomsterbed og angripe hunden deres? Tenkte det var lettere slippe unna med en katt Anonymkode: dcd0a...6d8 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #14 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, førstedamen skrev: Har en hel farm med slike hos min mormor. Nydelig nyttårsmiddag! 😉 BS. Dårlig forsøk på å være provoserende "liksom tøff sosiopat. Anonymkode: 2bed0...1f1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 29. april 2017 #15 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om jeg kan bæsje i naboens blomsterbed og angripe hunden deres? Tenkte det var lettere slippe unna med en katt Anonymkode: dcd0a...6d8 Gjør det om natta? Vær kreativ.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #16 Skrevet 29. april 2017 Helt utrolig hvor mye energi d legger i kattehatet ditt ts. Anonymkode: 89f39...2d0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #17 Skrevet 29. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Dårlig forsøk på å være provoserende "liksom tøff sosiopat. Anonymkode: 2bed0...1f1 "Liksomtøff sosiopat" for å spise kjempekaniner? De gjør det i mange andre land. Har prøvd det selv og det smaker nydelig. Har bestemoren en "farm" så driver hun sikkert med pels- eller kjøttproduksjon. For å få en katt som driter i blomsterbedene så bør du sørge for at naboen har løs jord i bedet. Det hjelper sikkert på om katten er født på gård også. Da er den vant til å være mye ute og lærer ofte først å gå der det er jord (fremfor kattedoer med fancy kattesand). Gårdskatten kan også bli vandt med hunder på gården, og da leker de gjærne med fremmede hunder også. hørtes dette rett ut? Jeg bare gjetter altså, og fraser litt. Tråden er jo bare tull. Anonymkode: 69ee8...639 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #18 Skrevet 29. april 2017 5 timer siden, Den Lille Heksa skrev: Gjør det om natta? Vær kreativ. De har satt opp noen kameraer etter en tidligere.... hendelse på uteområdet deres Anonymkode: dcd0a...6d8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #19 Skrevet 29. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Dårlig forsøk på å være provoserende "liksom tøff sosiopat. Anonymkode: 2bed0...1f1 For en dustete kommentar. Det er nettopp de store kaninene som brukes i slakt. Helt vanlig også i Norge. Er alle som spiser kjøtt sosiopater kanskje? Anonymkode: 8bf7e...717 3
Gjest førstedamen Skrevet 29. april 2017 #20 Skrevet 29. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Liksomtøff sosiopat" for å spise kjempekaniner? De gjør det i mange andre land. Har prøvd det selv og det smaker nydelig. Har bestemoren en "farm" så driver hun sikkert med pels- eller kjøttproduksjon. For å få en katt som driter i blomsterbedene så bør du sørge for at naboen har løs jord i bedet. Det hjelper sikkert på om katten er født på gård også. Da er den vant til å være mye ute og lærer ofte først å gå der det er jord (fremfor kattedoer med fancy kattesand). Gårdskatten kan også bli vandt med hunder på gården, og da leker de gjærne med fremmede hunder også. hørtes dette rett ut? Jeg bare gjetter altså, og fraser litt. Tråden er jo bare tull. Anonymkode: 69ee8...639 Takk, godt forklart. Det er faktisk mage kanin farmer i Norge. Og det er bare disse digre rasene som brukes som mat kaniner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå