Gå til innhold

Sjokkert over vaksineringen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så uvanlig å revaksinere seg i voksen alder? Vi lærer barna våre at vaksinene er viktig, men tar dem ikke selv. Har nå forsket litt i dette og spurt folk jeg kjenner om de har revaksinerert seg for bland annet kikhoste. Og til nå er jeg den eneste som tar den hvert 8-10 år. Flere av disse menneskene er ofte sint på vaksinemotstanderne da de ikke vaksinerer barna sine, men de er jo ikke selv vaksinert. Hvilken dobbeltmoral tenker jeg!

Anonymkode: 4586e...d93

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke vaksinere meg igjen i voksen alder. Håper bare at jeg ikke har tatt altfor mye skade av vaksinene jeg fikk som barn. 

Anonymkode: 8eabb...d7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke vaksinere meg igjen i voksen alder. Håper bare at jeg ikke har tatt altfor mye skade av vaksinene jeg fikk som barn. 

Nå er eksemplet jeg bruker en vaksine vi har hatt i evigheter. De nye influensa vaksinene har jeg forståelse for at man ikke tar, men kikhoste og polio er noe annet. Gamle vaksiner som er forsket på i mange 10 år. Ikke en gang vaksinemotstanderne pleier å skipper disse! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er eksemplet jeg bruker en vaksine vi har hatt i evigheter. De nye influensa vaksinene har jeg forståelse for at man ikke tar, men kikhoste og polio er noe annet. Gamle vaksiner som er forsket på i mange 10 år. Ikke en gang vaksinemotstanderne pleier å skipper disse! 

Forsket på i mange tiår av forskere godkjente av de som styrer, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ting var litt anderledes 40 år tilbake i tid, tror ikke du? Og de vaksinene er ikke oppfunnet av noe firma eller organisasjon. Det er enkle privatpersoner og hjemmeforskere som datt over vaksiner som polio. Du sier du ikke vil vaksinere deg, men kan ikke begrunne hvorfor?  Kanskje du bør lese deg opp litt.

AnonymBruker
Skrevet

Interessant. Jeg lurer litt på dette også, men har ingen informasjon. Håper noen velinformerte mennesker svarer her om hva man burde gjøre! 

Anonymkode: c2eab...17f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når de vaksinene kom trenere de ikke godkjenning, da noe slikt ikke fantes da vaksiner ikke var regulert på den tiden. Spiser du paracet? Det er nok farligere. Og hva med camomile te når man er syk?  Det er heller ikke regulert eller forsket på, men vi vet jo at det ikke er farlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ting var litt anderledes 40 år tilbake i tid, tror ikke du? Og de vaksinene er ikke oppfunnet av noe firma eller organisasjon. Det er enkle privatpersoner og hjemmeforskere som datt over vaksiner som polio. Du sier du ikke vil vaksinere deg, men kan ikke begrunne hvorfor?  Kanskje du bør lese deg opp litt.

Nei, globalistene har holdt på i evigheter. Jeg vet ikke eksakt hvor lenge, men 100 år++ er rimelig. Jeg vil ikke vaksinere meg fordi jeg tror at eliten har onde intensjoner for oss maur og vaksiner er rett og slett en fantastisk måte å kue befolkningen på. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når de vaksinene kom trenere de ikke godkjenning, da noe slikt ikke fantes da vaksiner ikke var regulert på den tiden. Spiser du paracet? Det er nok farligere. Og hva med camomile te når man er syk?  Det er heller ikke regulert eller forsket på, men vi vet jo at det ikke er farlig.

Jeg spiser ikke paracet, nei. Og hva te angår er jeg mer bekymret for tilsetningsstoffer, forurensing og vannet enn jeg er for kamomillen i seg selv. At noe er regulert og forsket på og godkjent av våre overherrer er ikke et godt tegn, se svaret mitt lenger opp. 

Skrevet

Jeg revaksinerer meg, men frem til mitt eget barn fikk kikhoste så  visste jeg ikke engang at det var noe man måtte. Aldri sett eller fått info om dette. Så jeg informerer andre, kommer ikke med pekefingen. For folk vet rett og slett ofte ikke om dette. Det er først de siste par år at det har vært nevnt i media, syns jeg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg revaksinerer meg, men frem til mitt eget barn fikk kikhoste så  visste jeg ikke engang at det var noe man måtte. Aldri sett eller fått info om dette. Så jeg informerer andre, kommer ikke med pekefingen. For folk vet rett og slett ofte ikke om dette. Det er først de siste par år at det har vært nevnt i media, syns jeg. 

Man får jo beskjed av lege når man spørr. Er det kanskje blitt vanlig at voksne ikke vaksinerer seg nettopp pga dårlig informasjon i media? Godt du gjør det iallefall 😊

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, globalistene har holdt på i evigheter. Jeg vet ikke eksakt hvor lenge, men 100 år++ er rimelig. Jeg vil ikke vaksinere meg fordi jeg tror at eliten har onde intensjoner for oss maur og vaksiner er rett og slett en fantastisk måte å kue befolkningen på. 

Jeg spiser ikke paracet, nei. Og hva te angår er jeg mer bekymret for tilsetningsstoffer, forurensing og vannet enn jeg er for kamomillen i seg selv. At noe er regulert og forsket på og godkjent av våre overherrer er ikke et godt tegn, se svaret mitt lenger opp. 

Nei enig i deg at mye er farlig av lovlige ting der ute, men nå er det spesielt to vaksiner jeg sikkert til, som du tydeligvis ikke har lest forhistorien til! Selvom mye er laget til samfunnet med onde intuisjoner betyr ikke det at absolutt alt er det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar kanskje ikke imot blodoverføring heller da flere mener staten gjør noe med blodet før man får det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange som vet at man må det. Når man ike får beskjed om å gjøre det, så kan det i tillegg føles litt kleint å gå til legen fordi man er jo ikke syke. Og siden man kanskje bare hører gjennom bekjente at man burde revaksinere seg, så vet man kanskje ikke om det er sant heller

Anonymkode: eaf0b...6b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange som vet at man må det. Når man ike får beskjed om å gjøre det, så kan det i tillegg føles litt kleint å gå til legen fordi man er jo ikke syke. Og siden man kanskje bare hører gjennom bekjente at man burde revaksinere seg, så vet man kanskje ikke om det er sant heller

Anonymkode: eaf0b...6b4

Er vel bare å Google da? 

Skrevet

Jeg er revaksinert fort polio o.l. Reiser en del til land der hvor vaksine ikke er akkurat er vanlig, og nå er jeg sikra på livstid. Har hatt kikhoste selv, og det var noe av det jævligste jeg var borti. Sprer seg utrolig fort og jævlig å ha... 

Skjønner at folk ikke vil vaksinere seg mtp utfallet av svineinfluensaen og mannen som skrev artikkel om vaksiner gir autisme(tror forfatteren ble anmeldt og fengslet pga svindel, hvis jeg ikke husker helt feil). 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar kanskje ikke imot blodoverføring heller da flere mener staten gjør noe med blodet før man får det? 

Helst, ja. Hvorvidt de gjør noe med blodet eller ikke har jeg ikke undersøkt nok til å si noe om, men som sagt tror jeg ikke at eliten har gode intensjoner, og jeg tror at de har en finger med i spillet i legemiddelindustrien. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, sommermorgen skrev:

Jeg er revaksinert fort polio o.l. Reiser en del til land der hvor vaksine ikke er akkurat er vanlig, og nå er jeg sikra på livstid. Har hatt kikhoste selv, og det var noe av det jævligste jeg var borti. Sprer seg utrolig fort og jævlig å ha... 

Skjønner at folk ikke vil vaksinere seg mtp utfallet av svineinfluensaen og mannen som skrev artikkel om vaksiner gir autisme(tror forfatteren ble anmeldt og fengslet pga svindel, hvis jeg ikke husker helt feil). 

Nei faktisk så er det vaksiner (hovedsakelig i usa) som nå har ført opp autisme og me som bivirkning, da nok folk har fått det til at det må stå som bivirkning. I Norge har de akkurat startet ny gransking da svært mange voksne har symptomer på me etter de nye vaksinene, men i Norge er enda ikke me ført opp som bivirkning! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Silfen skrev:

Nettopp! Opplever det samme selv. Synes det burde henge plakater på legekontorene med opplysning om hvilke vaksiner som en burde revaksinere seg for og hvor ofte. 

Anonymkode: 21257...622

• Liker 2
Skrevet

Lite informasjon om det. 

Koster penger.

Tiltak. 

Jeg skulle gjerne ha sett til at legen hadde pushet meg i riktig retning og minnet meg på at jeg burde ta revaksinasjon. Jeg har tenkt å gjøre det, men det har ikke fått ut fingeren. Ikke har jeg spesielt god råd heller atm. Ikke vet jeg helt hvem jeg skal henvende meg til, skal jeg spørre legen? Noen må vel rekvivere vaksiner, men det er vel helsesøster som setter? 

Tror jeg kommer til å prioritere HVP-vaksinering først, men går akkurat utanom de som får vaksina gratis, så må bare vente til jeg har penger til det i sommer. Vaksina er jo kjempedyrt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lillsunshine skrev:

Lite informasjon om det. 

Koster penger.

Tiltak. 

Jeg skulle gjerne ha sett til at legen hadde pushet meg i riktig retning og minnet meg på at jeg burde ta revaksinasjon. Jeg har tenkt å gjøre det, men det har ikke fått ut fingeren. Ikke har jeg spesielt god råd heller atm. Ikke vet jeg helt hvem jeg skal henvende meg til, skal jeg spørre legen? Noen må vel rekvivere vaksiner, men det er vel helsesøster som setter? 

Tror jeg kommer til å prioritere HVP-vaksinering først, men går akkurat utanom de som får vaksina gratis, så må bare vente til jeg har penger til det i sommer. Vaksina er jo kjempedyrt.

Gode poeng. Når vi nå snakker om dårlig informasjon på tema synes jeg også det er rart at så mange jenter tror de ikke må ta celleprøve fordi de har tatt hpv vaksinen. Det må man jo. Selv holdt jeg nesten på å ta den, men pappa sjekket innhold og den hadde eggehvite i seg, er kjempe allergisk og legen sa ingenting! Hadde jeg tatt den kunne jeg blitt ordentlig syk da det er konsentrert har heg hvertfall kost en plass. Merkelig at ikke legene vet hva vaksiner inneholder av vanlige stoffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...