Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Har fått ny kjæreste, og han fortalte meg før vi ble sammen at han er veldig into sm. Faktisk så mye at han ikke kan tenke seg å være sammen med ei jente som ikke er åpen for det. Jeg synes det hørtes litt spennende ut i begynnelsen, men nå har jeg fått litt kalde føtter. Han har sagt at han nesten må ha et sm-element for å ha bli tent av sex, han vil ikke ha "vanlig" sex. Og han elsker skinnklær og vil at jeg skal gå i skinnbukser osv, om så bare på soverommet-og jeg hater skinnklær.Jeg har også verdens laveste smertegrense, og er rett og slett litt redd for hvordan det vil bli å ha sex med ham, og om jeg kommer til å savne vanlig sex. Han er forresten den dominante, d.v.s at jeg vil være "sub". Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Da har dere en utfordring. En venninne av meg er sm, dvs m - og hun fortalte meg det samme. da hun oppdaget dette, vil en kjæreste og "vanlig sex" ikke være aktuelt. Så om du ikke ønsker dette, så spørs det hvor mye forholdet er liv laga...? Men all ære til han for at han har vært ærlig med deg fra første stund. Du kan sikkert få vite litt mer på SMIL sine sider. http://www.smil-norge.no/norsk/ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 Trådstarter: .....................Jeg har også verdens laveste smertegrense, og er rett og slett litt redd for hvordan det vil bli å ha sex med ham, og om jeg kommer til å savne vanlig sex.................. Uten at jeg vet mye om dette så tror jeg at jeg med sikkerhet kan si at dette går jo ikke ut på å plage kjæresten utover hva han/hun tåler og liker. Det skal jo være en form for avtalt spill, hvor spillet stoppes når grenser nåes. Disse grenser blir avtalt mellom partene på forhånd. Dessuten må det jo gå an fordere å inngå et kompromiss - at man ikke alltid må ha sex på denne måten. Skjønner at du/dere har fått en spesiell utfordring, men hvis du liker fyren svært godt kan du jo være en anledning til å sjekke ut hvordan det kan være og kanskje vil bli? Vet du med hånden på hjertet at dette er en form for sex du ikke vil like - selv når det skjer i trygge former? Er du helt klar på ditt svar er jo utfallet av ditt kjæresteforhold gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. desember 2004 #4 Del Skrevet 23. desember 2004 hei. her finner du en god del god info om bdsm og de forskjellige delene innen dette. mye bra, jeg lærte mye der selv. du trenger ikke ha en høy smerteterskel for å kunne nyte sm, det er ikke det å påføre mest mulig og hardest mulig smerte som er det viktigste. Dersom han faktisk tenner på at du får vondt utover det du selv kan finne på å tenne på, så er det noe du skal la være!! men det kan innebære mindre vonde ting, som drypping av varm stearin, isbiter, pisking ikke hardt men kun til det punkt at det blir intenst. prøv deg litt hjemme på deg selv, men les om det først. prøv deg frem med ett stearinlys for eksempel, start å dryppe høyt oppe, la det dryppe på underarmen din, bare for å kjenne hva slags følelse det gir. om du ikke synes det er vondt, ta lyset nærmere. det skal ikke være smertefullt, men intenst. jeg tenner IKKE på smerte, men har interesse for bdsm likevel, både å gi og å få, fordi jo mer jeg leser om det, jo mer ser jeg at det ikke dreier seg om å måtte tåle smerte i veldig høy grad. men les om det, og snakk masse!! med ham om det. det finnes også skjemaer som skal fylles ut fra sub til dom, der du SKAL være ærlig, og sette ned på arket hva som er akseptabelt for deg å prøve og ikke, hva du kan like og hva du overhode ikke aksepterer å være med på. avtal ord som SKAL overholdes om de blir brukt. kommunikasjon og trygghet på den andre er alfa-omega! lyver du for ham om hva du kan tenke deg å prøve, så kan han gjøre deg vondt, uten at det er det han vil. men at all sexen dere har skal MÅTTE være sm synes jeg er mye av ham å kreve, så lenge du liker vanlig sex også, så ER forhold om å gi og ta, og da må dere begge møtes på halvveien. er du villig til å prøve SM for hans del, så får da han tålerere ett vanilla-samleie en gang i blandt også. prat, prat og mere prat vil kunne fortelle dere om dere kan funke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniken Skrevet 23. desember 2004 #5 Del Skrevet 23. desember 2004 Har fått ny kjæreste, og han fortalte meg før vi ble sammen at han er veldig into sm. Faktisk så mye at han ikke kan tenke seg å være sammen med ei jente som ikke er åpen for det. Jeg synes det hørtes litt spennende ut i begynnelsen, men nå har jeg fått litt kalde føtter. Han har sagt at han nesten må ha et sm-element for å ha bli tent av sex, han vil ikke ha "vanlig" sex. Og han elsker skinnklær og vil at jeg skal gå i skinnbukser osv, om så bare på soverommet-og jeg hater skinnklær.Jeg har også verdens laveste smertegrense, og er rett og slett litt redd for hvordan det vil bli å ha sex med ham, og om jeg kommer til å savne vanlig sex. Han er forresten den dominante, d.v.s at jeg vil være "sub". Noen råd? Om dette ikke tenner deg i det hele tatt, så har dere et reelt problem her. Nå er det mange former for SM/BDSM og hvordan dette praktiseres etter hva jeg forstår, og langt fra alle går ut på at man nødvendigvis skal påføre den andre smerte i form av pisking, klyper på brystvorter/kjønnsorganer osv. Men vis dette er et viktig element i hva han definerer som SM aktiviterer, ja da er vel forholdet døfødt. Hvis han derimot kun tenner på å være den dominente, som skal bestemme når og hvordan dere skal ha sex, gi deg oppgaver du skal utføre slik han ber deg om, kanskje binde deg eller ta fra deg frihet på andre områder kan det vel fungere. Men IKKE hvis du overhodet ikke tenner på å bli dominert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. desember 2004 #6 Del Skrevet 23. desember 2004 Har fått ny kjæreste, og han fortalte meg før vi ble sammen at han er veldig into sm. Faktisk så mye at han ikke kan tenke seg å være sammen med ei jente som ikke er åpen for det. Jeg synes det hørtes litt spennende ut i begynnelsen, men nå har jeg fått litt kalde føtter. Han har sagt at han nesten må ha et sm-element for å ha bli tent av sex, han vil ikke ha "vanlig" sex. Og han elsker skinnklær og vil at jeg skal gå i skinnbukser osv, om så bare på soverommet-og jeg hater skinnklær.Jeg har også verdens laveste smertegrense, og er rett og slett litt redd for hvordan det vil bli å ha sex med ham, og om jeg kommer til å savne vanlig sex. Han er forresten den dominante, d.v.s at jeg vil være "sub". Noen råd? Har ikke noe råd å gi desverre.... Men dette hadde ikke vært greia for meg. Jeg tror faktisk jeg hadde vurdert dette forholdet veldig grundig før jeg begynte å etablere for mye følelser. Hvis jeg skal leve sammen med en mann i mange år, da skal vi ha et sexliv som ikke bare er på hans premisser -og jeg liker vanlig sex...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 23. desember 2004 #7 Del Skrevet 23. desember 2004 Takk for gode svar og linker! Har lest mye om dette i natt, og nå har jeg også snakket litt mer med ham. Ble litt skremt av en del av de novellene på erotikknett og Smil sine sider..det virket så veldig brutalt! Likevel vet jeg jo at han ikke vil utsette meg for noe jeg ville bli skremt eller lide av, men jeg er redd for at han kanskje ikke vil få fullt utbytte av det hvis han er veldig into den hardere delen. Det som plager meg mest er imidlertid det jeg snakket med ham om i dag. Han kaller jo partneren for ludder, tøs og hore under akten, det er en del av spillet. Jeg spurte ham om han, under akten, faktisk tenker på jenta som det. Og han svarte ja. Det gjør meg veldig ukomfortabel at han faktisk vil tenke på meg som et ludder, en verdiløs tøs og en slave når vi holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 23. desember 2004 #8 Del Skrevet 23. desember 2004 Har ikke noe råd å gi desverre.... Men dette hadde ikke vært greia for meg. Jeg tror faktisk jeg hadde vurdert dette forholdet veldig grundig før jeg begynte å etablere for mye følelser. Hvis jeg skal leve sammen med en mann i mange år, da skal vi ha et sexliv som ikke bare er på hans premisser -og jeg liker vanlig sex...... Tingen er at vi er en sånn perfekt match ellers. Utenfor soverommet har han ingen "sub-elementer", han er heller mer stille, jeg er den mer dominante da. :-) Vi har utrolig mye til felles og utfyller hverandre nesten perfekt. Men vi har jo ikke hatt sex enda, og jeg er nesten redd for det.. Det føles bare så bittert å eventuelt gi slipp på ham, han er så flott ellers. Og jeg liker tanken på mild bondage, å bli bundet og slikt. Men det er de hardere elementene jeg er usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. desember 2004 #9 Del Skrevet 23. desember 2004 dersom du leser om det og overhode ikke finner det tennende for deg, og heller ikke skjønner den delen av spillet som tenner ham, så skal du være veldig forsiktig med å inngå ett seksuellt forhold med ham! på linken jeg la ved, får du mer utav å faktisk lese spørsmål og svar og historikk og beskrivelser, heller det først, en å gå rett på noveller som stort sett er skrevet av og for smere, ikke for nysgjerrige nødvendigvis. og det at han tenner på å snakke stygt, være dominerende, skitne til situasjonen litt, er ikke noe du som person skal ta deg nær av. det er heller ikke ett stygt trekk som sier noe om hva slags person han er eller hvordan han liker deg ellers. Han trenger ikke å ønske at du er ett ludder, eller like å se på deg som løs/billig sånn egentlig, men han kan tenne på tanken både på å fornedre deg, nedverdigelse, straff og diverse annet. du skal være rimelig sikker før du setter deg tilgjengelig som sub for ham, og du SKAL sette klare grenser for hva du ønsker at han kan gjøre og ikke! en god dom tar hensyn til sin sub og skal kjenne ham/hennes grenser og kroppsspråk rimelig godt. dersom han ikke er villig til å jenke seg litt i det minste i starten, så du får tenkt litt mer over om det er noe du kan like, så er han ikke rett mann å satse på ett forhold med!! SM er såpass spesiellt at man kan ikke kreve det av noen! så da blir det valg å ta for dere begge, han må velge om han liker deg så godt at han faktisk ønsker ett seriøst forhold med deg også utenom, og gjør han det, så må han ta ting med ro ihvertfall i starten og få deg til å kunne stole på at han kun gjør ting du aksepterer. Du må velge om sm er noe du kunne tenke deg å lære mer om, og evt prøve å sette deg inn i og forstå hva det er som tenner ham, og om dette kan være noe du kan tenne på og leve med som en del av sexlivet deres. men er du nysgjerrig, så les mer! ikke bare noveller, noveller er ikke nødvendigvis virkelighet. les fakta og informasjon. du finner det i linken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #10 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hadde planer om å skrive et langt innlegg her, men Aline gjorde det for meg. Jeg kan ikke annet enn å signere. Trådstarter: Er dette en mann du kan tenke deg å dele livet med, eller i alle fall være kjæreste med? Sett dere sammen og prat. Snakk hull i hodet på hverandre om nødvendig. Finn ut mest mulig om hverandres tenningsmønster, fantasier, ønsker, gleder og ikke minst: FRYKT BDSM handler ikke om smerte, det handler ikke om mishandling. Det handler om intensitet både på det mentale og det fysiske plan. Tenninga for den dominante ligger normalt ikke i det å påføre suben smerte / binde suben osv, men i det faktum at suben tillater den dominante å ha styringa, og dessuten har glede av det. Om du ikke har glede av det er det ikke BDSM, men overgrep. Om du ikke har glede av det, har heller ikke han glede av det, og det vet han. Mitt råd er derfor: Vær åpen for de impulser han kan gi deg. Snakk, lek og kos dere. Finn ut hvilket plan dere kan legge dere på, og sett klare, ubrytelige grenser. Etter hvert kan det hende grensene skal flyttes, men alt til sin tid. Tillat under ingen omstendighet handlinger som ligger utenfor grensene dine, men vit at han kommer til å utfordre deg. -Det er der mye av spenninga ligger. Jeg ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. desember 2004 #11 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hadde store planer om et gigainnlegg, i likhet med tispa, når jeg leste tråden. Men både Aline og Tispa har fått frem det jeg hadde på hjertet meget bra. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å si meg helt enig! Prat mye med kjæresten din, vær klar når du forklarer dine grenser. Dine grenser skal ikke under noen omstendigheter brytes. Et ord jeg bruker ofte er "gradvis". Ikke forhast dere, og dersom han er dyktig innen BDSM forstår han dette. Det at han sier at han kun vil ha BDSM er nok noe som går over etterhvert. Jeg sier det selv til tider, men vet med meg selv at vanillasex er noe et hvert forhold MÅ ha. Både BDSM-sex og vanillasex er noe som skaper nærhet og trygghet i et forhold. Uansett ikke vær redd for å prate med han, ikke vær redd for å si dine meninger om ting, ikke vær redd for å sette klare grenser. Jeg kan love deg at første gangen kommer til å være utrolig spennende og ja, du kommer nok til å være redd. Men så fort dere er i gang vil du nok kjenne noe annet ja. Ikke press deg selv til å like dette. Dersom dette er noe du ikke føler for å prøve eller eventuelt fortsette med så si ifra til kjæresten din. Har selv vært i et lignende forhold, men da som den parten som liker BDSM, så jeg kjenner godt til hvordan situasjonen er. All ære til deg for at du vil prøve! Ønsker både deg og kjæresten din lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #12 Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for svar! Men er det normalt at man faktisk tenker på parteren sin på ordentlig som en hore/slave/ludder? Jeg føler meg så ukomfortabel med dette, at partneren min på et tidspunkt under akten slutter å se på meg som jenta han beundrer og er glad i.. En ting til, jeg har kikket litt på bilder osv..dere som har BDSM-sex, bruker dere alt "utstyret"? Da mener jeg ikke håndhjern og mansjetter, men slike klær/ "kostymer" osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #13 Del Skrevet 24. desember 2004 Utstyret er uvesentlig. Håndjern/mansjetter, tau e.l. er bortimot nødvendig for bondage, og skal man bedrive spanking må man nesten har noe å slå med (hendene kan naturligvis også brukes). Det er samspillet som tenner når alt kommer til alt. Alt annet er krydder. Det bor en fetisjist i oss alle, men hvilke fetisjer vi har, og om en foretrekker å kle seg for sex varierer blant BDSM-ere som blant alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 25. desember 2004 #14 Del Skrevet 25. desember 2004 Slettet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarteren Skrevet 25. desember 2004 #15 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg er så takknemlig for alle svarene dere har gitt meg. Jeg ble litt skremt av det jeg fant på nettet i begynnelsen, men nå, mye p.g.a det dere har fortalt meg, har jeg roet meg litt, snakket mye med ham, og kommet frem til at jeg vil prøve. Jeg har spurt ham hvor langt han "trenger" at jeg går, altså hvor mye han er avhengig av at er med for å få tilfredsstillelse. Han sier at han er storfornøyd med binding, knebling, litt spanking (ikke nødvendigvis med pisk) og litt "stygt" språkbruk. Dette er ting jeg ikke bare kan leve med, men også synes er pirrende.Det er ikke viktig for ham med ekstrem smerte o.l. Han sier at han kan tenne på smerte, men bare hvis han vet og ser at dama tenner på dette. Jeg har forstått hvor viktig samspillet er i dette. Nå lurer jeg på om dere har noen tips til noen bra nettsider der de selger litt sm-utstyr? Han er på juleferie hos familien nå, og jeg tenkte å overraske ham litt når han kommer tilbake, med en knebel eller kanskje et halsbånd eller noen mansjetter.. Den viktigste grunnen til at jeg er med på dette er at jeg føler meg trygg på at dette er noe jeg vil. Ikke noe jeg bare vil gjøre for hans skyld. Og han er så åpen rundt hva han liker, og så hensynsfull ang. meg, at han gjør meg trygg. Og jeg stoler virkelig 130% på ham. Jeg har vært bekymret for å ikke kunne tilfredsstille ham,siden jeg vet at han har erfaring med ganske ekstreme sm-damer. Men han sier at han ikke nødvendigvis trenger å ta det helt ut til det ekstreme. Det viktigste for ham er at jeg er åpen for det overhodet, og villig til å utforske dette med ham. Takk jenter, dere har vært til ekstremt stor hjelp. Kanskje dere har reddet hele forholdet. p.s: tips til nettbutikker tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tispa ii Skrevet 26. desember 2004 #16 Del Skrevet 26. desember 2004 SMIL har linker til flere nettbutikker på sine nettsider. Du kan også klikke deg inn på Erotikknett.no i høyre stolpe her. www.duo.no anbefales også. Dette er ikke bare en nettbutikk, men også et e-magasin for BDSMere og fetisjister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 26. desember 2004 #17 Del Skrevet 26. desember 2004 Trådstarter, jegvl påstå at typen din er veldig heldig. Han har mulighet til å "trene" opp en sub slik han vil, og det tror jeg han er klar over. Dersom dette virkelig er noe for deg kommer du til å finne ut at forholdet deres blir tatt til et helt nytt plan når det gjelder gjensidig respekt, tilitt og kommunikasjon. Dette er tre elementer som er uhyre viktige (kanskje tlmed grunnsteinene?) i et hvilket som helst forhold, og spesielt i et BDSM forhold. Gled deg! Ps: Jeg er mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #18 Del Skrevet 26. desember 2004 Slettet :oops: Jeg vet ikke hvorfor du sletta innlegget ditt. Innholdet var det i hvert fall ikke noe i veien med, sjøl om du kasnkje burde åpna en egen tråd? Vil du ha innspill, så håper jeg du legger det inn igjen et annet sted. Jeg hadde et svar "på tunga"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #19 Del Skrevet 26. desember 2004 Sa Tispa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #20 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg vet ikke hvorfor du sletta innlegget ditt. Innholdet var det i hvert fall ikke noe i veien med, sjøl om du kasnkje burde åpna en egen tråd? Vil du ha innspill, så håper jeg du legger det inn igjen et annet sted. Jeg hadde et svar "på tunga"... Er ikke vant med å brette ut min innerste følelser slik... Ble flau... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå