AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Jeg har gjort det mye i perioder da jeg har hatt knapp økonomi. Har jeg mye penger så er jeg sløvere... Idag har jeg brukt Coop's reklamasjonsskjema og klagd på mugne grønnkål og umodne bjørnebær (er modne bjørnebær i det hele tatt å finne i frysedisken?). Syns det er lettere å sende inn skjema enn å klage i butikken, både fordi det er lang kjøring, og fordi noen av og til er litt lite imøtekommende... Har også klagd mye på merket GoGreen, både bønner og soyamelk. Har sluttet å kjøpe det fordi det er elendig kvalitet. Hva gjør du? Jeg syns selvsagt vi burde reklamere. Anonymkode: 104cc...3b9 1
Svartedauden Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Har klagd på mye grønt. Jeg gjør dette her i butikk og tar med meg matvare og kvittering. Dette har alltid gått veldig bra, jeg er jo fast kunde på den lokale kiwien og de kjenner jo meg igjen(tror jeg?). Du klager jo på varer som ikke er som lovet? Dette gjør jeg av prinsipp, om jeg har trang eller romslig økonomi. 1
Ild Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 (endret) Klaget en del på godt levert, men sluttet til slutt å bruke dem da jeg var misfornøyd med kvaliteten. Har klaget et par ganger på kolonial.no, det er fordi jeg er helt avhengig av dem og vil at de skal levere bra frukt og grønt. Har opplevd veldig bra kundeservice der og veldig bra kvalitet i det siste. Håper de fortsetter å levere et bedre og bedre utvalg slik at jeg kan bruke dem 100% (i tillegg til brødboksen.) Endret 28. april 2017 av Ild
Gjest Margit Spat Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 (endret) Jeg kunne ha klaget mer. Kjøpte bl.a. en pose poteter på butikken, der absolutt alle var grønne innenfor skallet som følge av feillagring med for mye lys, men det ble ikke til at jeg tok dem med tilbake for å klage. Dårlig vin fra Polet har jeg også fått noen ganger, uten at det har blitt til at jeg noensinne har gått tilbake og klagd. Jeg synes også det er enklere å klage via skjema på nett. Det hender at jeg gjør det når varen ikke er slik som produsenten lover at den skal være. Endret 28. april 2017 av Margit Spat
estrella Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Jeg burde nok, men ofte føler jeg at det tar mer tid og penger å dra tilbake (må ta buss) enn å bare kjøpe ny neste gang. Jeg er generelt dårlig til å gjøre det på alt jeg kjøper (hvis det er noe feil med klær, elektronikk etc). Jeg liker det rett og slett ikke. Redd for å være til bry. Vet det er tåpelig, for jeg er hyggelig når jeg eventuelt klager og sørger for å vise at jeg ikke er sint på den ansatte. Men jobber i butikk selv og er så lei av å få kjeft for dritt jeg ikke kan gjøre noe med, så jeg lar være å gjøre det mot andre, fordi jeg vet at de sikkert møter så mange idioter ila uken.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 Muggen mat, sur mat og problem mat klager jeg på. Både fordi butikkene da får en melding om at de må skjerpe seg, men og fordi jegbikke betaler butikker for at de skal bli kvitt søpla si. Ljøper jeg andre ting som ikke holder mål, så går jeg og tilbake med tingen. Anonymkode: d3da4...502
lillsunshine Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 Jeg er alt for konfliktsky så jeg har vel aldri orka å klage. Jeg gidder heller ikke å bruke så mye energi på trivielle ting, men er såklart flott at folk gidder å ta den kampen Nå er det heller ikke mye som har gått galt, men en eller annen gang har jeg blitt litt sur på en muggen "fersk" avokado og har tenkt på å klage, men så har jeg ikke gadda. Dersom det derimot hadde skjedd en mer graverende feil, f.eks. glasskår i mat eller makk i maten, så hadde jeg tatt steget og klaget til produsenten.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 Jeg sjekker grønt og frukt nøye på min lokale kiwi butikk. Frustrerende å starte matlaging,og det er ting som burde vært returnert. De er sløve på min butikk,hjelper lite å si fra. Her om dagen skulke jeg ha hjertesalat. Snur pakken og der var det en våt ekkel grøt under. Moden for søpla. Det var flere pakker. Sa ifra til sjefen. Neste dag,sjekket jeg. Samme pakkene lå der. Så var det asparges. Helt myke. Spurte om de hadde andre. Nei. Ikke om de fjernet de. Har sendt mail til kiwi sentralt,hjelper ikke. En ting skal sies. Før sjefen på kiwi (eier?)omkom,så ble det gjort ting i butikkene om du sendte klagemail Anonymkode: 5faf4...a49
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 Jeg klager om matvarer er ødelagte, men jeg bor veldig nær butikken. Hvis ikke så hadde jeg neppe orket, selv om det er viktig å klage så de ordner opp. Jeg har alltid fått en hyggelig beklagelse og ny vare uten problemer. Anonymkode: fe42d...79e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #10 Skrevet 28. april 2017 Jeg har klaget på matvarer ja, men noen ganger blir det ikke gjort fordi jeg da må kjøre de 6 kilometerne tilbake til butikken. Sist jeg klaget var det på en flaske eplejuice, typen som står kaldt, som hadde et lag grønn mugg som fløt rundt inni og luktet grusomt. Ellers har jeg klaget på muggen brokkoli og salat. Og div varer som har vist seg å være åpnet, feks en pakke tortillas som var steinharde. Jeg får alltid kvittering og tar med den og den aktuelle varen tilbake til butikken. Anonymkode: 1961d...1b0
Kelli Skrevet 28. april 2017 #11 Skrevet 28. april 2017 Sjekker alltid dato på matvarene- og plukket gjerne lengst bak hvor den nyeste står😊 Gir beskjed til betjeningen om jeg ser muggen mat eller utgåtte matvarer. Har som regel vært heldig med friskheten på det jeg har handlet- så har aldri klaget😊
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #12 Skrevet 28. april 2017 Jeg sjekker (som oftest) sånt i butikken (ser på dato, snur på frukt og grønt, titter gjennom plast og sjekker at forseglingen er tett) fordi butikkene er noe innmari sløve. Men dersom det er feil så klager jeg. Husker en gang jeg klagde på skjell fulle av sand(!) og det var søren meg bare såvidt jeg fikk igjen pengene. Handlet aldri der igjen, og den fiskebutikken er konkurs nå (ikke overraskende). Jeg liker ikke å klage da. Blir så brydd. så derfor sjekker jeg alt. Anonymkode: 88eb1...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå