Gå til innhold

Xenical - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Fikk idag resept av fastlegen på Xenical, og lurer derfor på om det er noen som har prøvd det, og hva deres erfaringer er? 

Gikk dere ned?:)

Vil legge til at det er en grunn til at jeg fikk det utskrevet, så dere behøver ikke å kommentere at det er kosthold, trening etc som gleder. Det er jeg fullt klar over, og kommer til å trene og fortsette med sunt kosthold selvom jeg går på Xenical.

Anonymkode: 1b3be...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun kosthold og trening som hjelper. Unnskyld at jeg sprakk bobla på den virkelighetsfjerne verden din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, QQbaby skrev:

Det er kun kosthold og trening som hjelper. Unnskyld at jeg sprakk bobla på den virkelighetsfjerne verden din.

Jøss, om du har tenkt å være spydig så kan du kommentere på andres innlegg ;) 

Anonymkode: 1b3be...36d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
3 timer siden, QQbaby skrev:

Det er kun kosthold og trening som hjelper. Unnskyld at jeg sprakk bobla på den virkelighetsfjerne verden din.

Der tar du feil. Trening kan du fint klare deg uten for å gå ned i vekt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Fikk idag resept av fastlegen på Xenical, og lurer derfor på om det er noen som har prøvd det, og hva deres erfaringer er? 

Gikk dere ned?:)

Vil legge til at det er en grunn til at jeg fikk det utskrevet, så dere behøver ikke å kommentere at det er kosthold, trening etc som gleder. Det er jeg fullt klar over, og kommer til å trene og fortsette med sunt kosthold selvom jeg går på Xenical.

Anonymkode: 1b3be...36d

Du skal leve ganske fettfritt. Ellers får du bæsj i buksen. Prøv deg hjemme den første uken. Anbefaler ikke xenical. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått resept på Xenical, og den har fått meg i gang,  og hjulpet meg til å finne motivasjonen. Spiser jeg bare kjøtt/grønnsaker så tar jeg den ikke, og holder meg unna fettrike måltider. Ikke bare får man fett-diare, men det var akkurat som om jeg fikk omgangssyke:P

Anonymkode: 2be52...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne xenical høres jo virkelig ut som et vidundermiddel. Så mye bedre det må være både å bæsje på seg, OG spise diett samtidig. Istedenfor å bare spise diett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, om du har tenkt å være spydig så kan du kommentere på andres innlegg ;) 

Anonymkode: 1b3be...36d

Spydig eller bare knusende ærlig? Realiteten er vist hard for enkelte å svelge ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den og gikk ned kanskje 5 kilo. Jeg trente også og spiste normal mat. Etter å ha brukt den ett halvt år, så ga jeg opp.

Med ett resultat på -5 kilo og evig angst for å drite på meg så orket jeg ikke mer. Vi snakker fettbæsj altså. Var omtrent umulig å vaske seg, var som å vaske bort vaselin. Jeg hadde flere uhell både hjemme, på jobb og i butikker. Plutselig måtte jeg på do og var ikke doen rett ved siden av så kom det i buksa.

Jeg tok til slutt fedmeop og angrer ikke ett sekund på det.

Anonymkode: 2a940...6ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som ble suicidal da han startet på den. Han var riktignok lettere deprimert i utgangspunktet, men rart at det skal ha så mye å si. Han gikk tilbake til "normalen" kort tid etter at han sluttet på den. 

Han var flink til å spise sunt, og opplevde kun den flytende avføringen én gang. Det var en svigermor som glemte å fortelle ham at det var litt fløte i søndagsmiddagen... 

Jeg tror noen kan ha godt av å teste ut Xenical på kostholdet sitt. Det er i alle fall fort gjort å overse enkelte fett-/kalorikilder. 

Anonymkode: 8ae99...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

For alle andre som leser denne tråden like sent som meg, eller senere så håper jeg at dere ikke er enig med denne trangsynte personen bak denne kommentaren. Fordi, det hjelper nemlig ikke og trene  og ha sunt kosthold for å gå ned i vekt for alle sammen. Det er bare tragisk at en kan være såpass dum når det foreligger så mye informasjon om tilstander som kan gjøre vektreduksjon umulig for noen mennesker. Eksempel hypoterose, og andre. 

Anonymkode: ac74e...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...