AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #21 Skrevet 28. april 2017 Jeg er 25 selv. Om jeg hadde møtt en 25 åring som var jomfru hadde det ikke gjort noe altså. Ikke fokuser så mye på erfaring, fordi å ha erfaring er ikke alltid positivt. Det går an å ha mye erfaring men fortsatt være dårlig i sengen. Det finnes både negativ og positiv erfaring. Jeg har selv datet en fyr som har hatt mye erfaring (ikke noe han skrøt av altså), og han var bare egoistisk i sengen. Var rett og slett kjempe dårlig. Jeg ville heller hatt en uerfaren mann som ønsker å skape et godt sexliv med meg enn en erfaren mann med dårlige vaner i sengen, vaner/holdninger/mønster som ikke kan endres på. Sex er uansett ikke hjernekirurgi, etter et par måneder med dating ser jeg for meg at det ikke er noe som skiller deg og andre som har datet/hatt sex med flere få ganger og anser seg selv som erfarne. Det høres jo ut som om de som har hatt 20 ons har mye erfaring, men egentlig har de bare hatt sex 20 ganger (litt forenklet, men et poeng). Så jeg hadde ikke tenkt noe over det. Anonymkode: 5731b...882 4
Solstrålenjeg Skrevet 28. april 2017 #22 Skrevet 28. april 2017 Vurdert tanken på om du er aseksuell:)?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #23 Skrevet 29. april 2017 10 timer siden, Solstrålenjeg skrev: Vurdert tanken på om du er aseksuell:)? Hvis det å ikke like ons eller å ikke ha funnet en kjæreste er det samme som å være aseksuell, så er jeg vel det. - TS Anonymkode: 0a9b5...94a 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #24 Skrevet 29. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det å ikke like ons eller å ikke ha funnet en kjæreste er det samme som å være aseksuell, så er jeg vel det. - TS Anonymkode: 0a9b5...94a Jeg liker heller ikke ons, og er absolutt ikke aseksuell. Bare tull det den brukeren skrev. Demiseksuell er nok mer sannsynlig, men trenger ikke være noe annet enn en helt normal person og. Anonymkode: c48b5...fa3 1
FluffyJuggernaut Skrevet 29. april 2017 #25 Skrevet 29. april 2017 Det hadde ikke vært en dealbreaker om en mann hadde vært jomfru. God sex handler mest om å ha fokus på å gjøre det til en god opplevelse for partneren sin. Jeg har hørt venninner som har hatt sex med såkalte players som har hatt seg med utallige partnere før dem, og det er sjelden jeg har hørt de har skrytt av sexen. Så mye erfaring gjør ikke nødvendigvis at man er en god elsker. Seksuell kjemi og ett ønske om å tilfredsstille partneren sin gir fantastisk sex, etter min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #26 Skrevet 29. april 2017 Ja, det er en myte at mange partnere = bedre i senga. Det å være god i senga handler ikke om å pule flest mulig. Noe som fungerer med en person gjør ikke nødvendigvis det med neste person,men man kan sikkert finne noen fellestrekk som mange liker. Allikevel handler det mye om å utforske og finne ut hva som fungerer, og ikke være så fastsatt av tidligere erfaringer. Det jeg har likt med de som har vært jomfru, og nå er det nok variasjoner her og, er at de ønsker å utforske og prøve ut ting. Javel, så er det litt keitete i begynnelsen, men det tok ikke spesielt lang tid før det var innlært. Som noen andre skrev så er det ikke hjertekirurgi. Anonymkode: c48b5...fa3 1
Edie Skrevet 29. april 2017 #27 Skrevet 29. april 2017 Ryddet for personangrep og oppfordring til lovbrudd. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #28 Skrevet 29. april 2017 Du får finne deg en seksuelt erfaren dame som liker deg godt nok til å lære deg opp i sex...de fleste damer fra 24 og oppover har hatt flere partnere og vet hvordan sex skal være...selv om de finnes en og annen drømme jomfru innimellom. Anonymkode: be40c...28f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #29 Skrevet 29. april 2017 M 49 her. Jeg gikk slik til jeg var 27, uten at det var noe egentlig galt med meg, bortsett fra sjenanse og litt dårlige sosiale skills. Barne og ungdomsår gikk, uten kjærester, så kom en lang rekke avstandsforelskelser, noen mislykkede dates, og til slutt et par forferdelige år i vennefella. Sjenerte folk har ikke mindre lyst på romantikk og sex, kanskje tvert i mot, fordi du blir så fokusert på det du ikke fikser. Dette gjør desverre at hele greia blir en ond sirkel av dårlig selvtillit. For meg snudde det da jeg veldig tilfeldig traff ei nyseparert dame på 42, på et utested. Hun var liksom ikke kjærestemateriale, og ting fløt mye lettere. Vi havnet på nachspiel, og senere til sengs. Jeg sa ingenting om manglende erfaring, og vi endte faktisk opp med å treffes et par ganger til. Jeg ble vel ingen Don Juan av dette, men det løsnet den forbaskede knuten, og året etter havnet jeg i fast forhold. Jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 895f1...e3b 6
Solstrålenjeg Skrevet 30. april 2017 #30 Skrevet 30. april 2017 (endret) På 29.4.2017 den 11.25, AnonymBruker skrev: Hvis det å ikke like ons eller å ikke ha funnet en kjæreste er det samme som å være aseksuell, så er jeg vel det. - TS Anonymkode: 0a9b5...94a Mente ikke sånn, men om du psykisk og fysisk føler du IKKE vil ha sex, tenkte jeg mer på. Og derfor er det mange A-seksuelle som ikke vil ha et forhold heller, og det kan jo kanskje være derfor du ikke har vært i et forhold der du har hatt seksuelle opplevelser. Var bare et forslag TS Endret 30. april 2017 av Solstrålenjeg
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #31 Skrevet 30. april 2017 40 minutter siden, Solstrålenjeg skrev: Mente ikke sånn, men om du psykisk og fysisk føler du IKKE vil ha sex, tenkte jeg mer på. Og derfor er det mange A-seksuelle som ikke vil ha et forhold heller, og det kan jo kanskje være derfor du ikke har vært i et forhold der du har hatt seksuelle opplevelser. Var bare et forslag TS Han har ikke skrevet noe sånt så skjønner ikke hvorfor du kommer med sånt tull. Anonymkode: c48b5...fa3 3
Xcase33 Skrevet 1. mai 2017 #32 Skrevet 1. mai 2017 På 28.4.2017 den 16.36, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er en mann på 25 år som har et lite "problem". Jeg er fortsatt jomfru, og det virker ikke som om jeg kommer til å finne en kjæreste i nærmeste fremtid og jeg begynner å bli litt flau over å fortsatt være jomfru i denne alderen. Grunnen til at jeg er jomfru er vel at jeg aldri har vært noen stor festgåer, fløter, og ONS har til nå ikke vært av interesse, men jeg merker jo at jeg begynner å skamme meg over at jeg ikke har hatt sex enda, og jo lengre tid som går jo vanskeligere føles det fordi jo eldre jeg blir jo større forventing har en eventuel jente til at jeg skal prestere i sengen. Så til det jeg lurer på. Jeg vurderer litt å starte en profil på nakenprat bare for å prøve å finne noen som hadde vært interessert i å "trene" meg litt opp i dette her, slik at jeg ikke er helt uerfaren og dermed blir litt mer selsikker med flørting og slik og kanskje øker sjangsene mine noe for å faktisk greie å skaffe meg en kjæreste. Er det noen her som har noen gode erfaringer med noe slik? Eller generelt noen gode råd og tips? Anonymkode: 0a9b5...94a Tror jeg ville dratt til Russland om jeg var deg - enormt mange pene damer som ikke kun dømmer deg på den slags kvaliteter. De tar initiativ, det bygger selvtillit og "abundance" ikke minst. Der er det motsatt og flere single kvinner enn menn pga krigen og det der. Du trenger å bli vandt med å omgås vakre kvinnfolk i mengder som vil sloss om deg. Jeg tror ikke norske damer er noe for deg, de er nokså annerledes og kan raskt få deg til å føle at du ikke er verdt noe pga du har vært litt sen på den fronten. Ja du ser jo bare hvordan du føler deg akkurat nå med at du skriver denne tråden på den måten som du har gjort her.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #33 Skrevet 1. mai 2017 begynn i hvert fall å trene og komme deg litt ut blant folk ts. Tipper mye av problemet ligger i at du sliter med det sosiale på en eller annen måte. Anonymkode: c52b2...973
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #34 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: begynn i hvert fall å trene og komme deg litt ut blant folk ts. Tipper mye av problemet ligger i at du sliter med det sosiale på en eller annen måte. Anonymkode: c52b2...973 Teknisk sett så stemmer det vel at jeg sliter med det sosiale, men ikke i form av at jeg er rar og ikke har sosiale antenner, men mer i form av at jeg ikke møter så mange kvinner i hverdagen min. Det kombinert med at jeg ikke er så stor fan av å dra på byen resulterer vel i at det er få muligheter, så jeg burde vel kanskje forandre meg litt på dette feltet... TS Anonymkode: 0a9b5...94a
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2017 #35 Skrevet 1. mai 2017 Har du vurdert norsk prostituert* aka veskesamler bare for å få det unna om det er et stort problem for deg? *DISCLAIMER: oppfordrer selvfølgelig ikke til sexkjøp, det er jo ulovlig så du må aldri i livet finne på å gjøre det. Sjansen for å bli tatt er liten men boten er på ca 15000. Bare spør om du har vurdert det?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #36 Skrevet 24. september 2020 Jeg er kvinne i tjueårene og jomfru selv, lurer på hvor de jomfru mennene er egentlig? Så hvor leter man etter noen som er i samme situasjon? Anonymkode: 77552...d66
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #37 Skrevet 24. september 2020 På 28.4.2017 den 16.43, AnonymBruker skrev: Hvis du føler deg klar for det så synes jeg absolutt du skal gjøre det, TS. Til og med Tinder kan du jo egentlig bruke til det. Kanskje du til og med finner ei litt eldre dame som vil trene deg opp? Jeg hadde aldri avvist en mann som jeg var interessert i fordi han er jomfru. Så lenge du er keen på å lære ser jeg ikke på det som noe problem. Anonymkode: 7a16f...b00 Det blir jo et problem når man alltid må være den som «underviser» jo. Og å ha dårlig sex (ja, det blir det med en uerfaren!) i lang tid med dertil altfor tidlig utløsning.., Folk gjør som de vil men jeg ville aldri gått inn i et slikt forhold i 20-årene med mindre jeg var totalt uerfaren selv. Sex er viktig. Man må ha en partner som «vet hva han gjør» for å finne ut om den sexuelle kjemien stemmer. Det sier seg selv at en helt uerfaren mann ikke vil vite hva han gjør, og masse tid går med på å «lære opp» en mann som man kanskje aldri oppnår sexuell kjemi med. Ville vært en klar dealbreaker for meg. Anonymkode: d7149...3b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå