AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Hei, Jeg er en mann på 25 år som har et lite "problem". Jeg er fortsatt jomfru, og det virker ikke som om jeg kommer til å finne en kjæreste i nærmeste fremtid og jeg begynner å bli litt flau over å fortsatt være jomfru i denne alderen. Grunnen til at jeg er jomfru er vel at jeg aldri har vært noen stor festgåer, fløter, og ONS har til nå ikke vært av interesse, men jeg merker jo at jeg begynner å skamme meg over at jeg ikke har hatt sex enda, og jo lengre tid som går jo vanskeligere føles det fordi jo eldre jeg blir jo større forventing har en eventuel jente til at jeg skal prestere i sengen. Så til det jeg lurer på. Jeg vurderer litt å starte en profil på nakenprat bare for å prøve å finne noen som hadde vært interessert i å "trene" meg litt opp i dette her, slik at jeg ikke er helt uerfaren og dermed blir litt mer selsikker med flørting og slik og kanskje øker sjangsene mine noe for å faktisk greie å skaffe meg en kjæreste. Er det noen her som har noen gode erfaringer med noe slik? Eller generelt noen gode råd og tips? Anonymkode: 0a9b5...94a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 25 år og jomfru? Da er det ikke mye håp. Anonymkode: 57f66...711 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 25 år og jomfru? Da er det ikke mye håp. Anonymkode: 57f66...711 Er det vel. Slutt å vær frekk. Anonymkode: 7a16f...b00 19
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 25 år og jomfru? Da er det ikke mye håp. Anonymkode: 57f66...711 Jeg vet at det er håp, så den der kan du snurpe igjen med. Problemet er bare at selvtiliten går ned og dermed blir det mye vanskeligere. Jeg hadde egentlig håpet å miste jomfrudommen sammen med en kjæreste, og ikke bare "ta det første og beste" slik det virker som om mange menn gjør, men nå som tiden går så begynner jeg jo å undre på om det virkelig har noe for seg å vente... Anonymkode: 0a9b5...94a 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Hvis du føler deg klar for det så synes jeg absolutt du skal gjøre det, TS. Til og med Tinder kan du jo egentlig bruke til det. Kanskje du til og med finner ei litt eldre dame som vil trene deg opp? Jeg hadde aldri avvist en mann som jeg var interessert i fordi han er jomfru. Så lenge du er keen på å lære ser jeg ikke på det som noe problem. Anonymkode: 7a16f...b00 4
brownbrown Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 start heller med å bedre selvtilliten din. jeg kan tenke meg at menn som er 25 år og jomfru ikke kan klage på at de ikke går så mye på fest eller noe. for man treffer kvinner uten om store sosiale arrangemang med alkohol. tips kan være å starte å trene, klippe deg, kjøpe nye klær og forandre utseende ditt til det bedre. jeg regner med at når du er 25 år og jomfru så er ikke du akkurat en modell. du vil få bedre selvtillit og det vil bli lettere å få både kontakt med kvinner og sex om man ser bra ut og samtidig har en flott personelighet noe som du sikkert har
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du føler deg klar for det så synes jeg absolutt du skal gjøre det, TS. Til og med Tinder kan du jo egentlig bruke til det. Kanskje du til og med finner ei litt eldre dame som vil trene deg opp? Jeg hadde aldri avvist en mann som jeg var interessert i fordi han er jomfru. Så lenge du er keen på å lære ser jeg ikke på det som noe problem. Anonymkode: 7a16f...b00 Tinder bruker jeg (i hovedsak for å prøve å finne en kjæreste), men siden jeg ser ganske så gjennomsnittlig ut så er det ganske liten respons der. Jeg er veldig keen på å lære, blant annet så har jeg lyst til å bli god til å slikke, men det er jo litt vanskelig uten en partner å faktisk prøve ting ut på Anonymkode: 0a9b5...94a 1
brownbrown Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder bruker jeg (i hovedsak for å prøve å finne en kjæreste), men siden jeg ser ganske så gjennomsnittlig ut så er det ganske liten respons der. Jeg er veldig keen på å lære, blant annet så har jeg lyst til å bli god til å slikke, men det er jo litt vanskelig uten en partner å faktisk prøve ting ut på Anonymkode: 0a9b5...94a begynn å tren, kjøp nye klær og gjør ting som forbedrer utseende ditt. alle kan det , uansett hvor uheldig dem er med utseende det kommer til å hjelpe deg med å trekke damer og samtidig gi deg bedre selvtilitt. ikke synk så langt ned heller at du går rett på tinder og dating apper for å finne deg din første kjæreste eller få ditt første ligg du må bli din beste versjon av deg selv. jobb med selvtilliten din og utseende ditt, det kan forbedres. så går du heller på byn eller sosiale sammenheng og skaffer deg sex og bekjentskaper der. å gå rett på dating iform av tinder og match.com osv når du ikke engang har hatt sex eller noe særlig kontakt med kvinner er jo egentlig å si at du gir opp og at du er en taper. du må nesten ta steget ut av komfort sonen din og gjøre noe med det. jeg prøver bare å hjelpe deg. jeg har vært i samme posisjon som deg når jeg var 17 år . jeg hadde lav selvtilitt og hadde ikke draget på kvinner lengre. men jeg jobbet med å forbedre meg selv og jeg ble Don juan og herjet i mange år mens jeg var singel. jeg vil si at selvtilitt og utseende gjore at jeg fikset det meste når jeg ville av kvinner. personelighet er også viktig, men for forhold, ikke ONS 1
Gjest Johannessen Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder bruker jeg (i hovedsak for å prøve å finne en kjæreste), men siden jeg ser ganske så gjennomsnittlig ut så er det ganske liten respons der. Jeg er veldig keen på å lære, blant annet så har jeg lyst til å bli god til å slikke, men det er jo litt vanskelig uten en partner å faktisk prøve ting ut på Anonymkode: 0a9b5...94a Tinder er egentlig ubrukelig for de 1/2 mindre attraktive halvdelen av den mannlige befolkningen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #10 Skrevet 28. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det er håp, så den der kan du snurpe igjen med. Problemet er bare at selvtiliten går ned og dermed blir det mye vanskeligere. Jeg hadde egentlig håpet å miste jomfrudommen sammen med en kjæreste, og ikke bare "ta det første og beste" slik det virker som om mange menn gjør, men nå som tiden går så begynner jeg jo å undre på om det virkelig har noe for seg å vente... Anonymkode: 0a9b5...94a Jeg var jomfru etter at jeg ble 45, har datet noen få damer og hun siste jeg dater med har vi fått kjemi. Kom i kontakt gjennom sukker Anonymkode: 572c6...658 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #11 Skrevet 28. april 2017 19 minutter siden, Johannessen skrev: Tinder er egentlig ubrukelig for de 1/2 mindre attraktive halvdelen av den mannlige befolkningen. Hvordan vet du det? Snakker du av erfaring? Anonymkode: 4a213...c33 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #12 Skrevet 28. april 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er en mann på 25 år som har et lite "problem". Jeg er fortsatt jomfru, og det virker ikke som om jeg kommer til å finne en kjæreste i nærmeste fremtid og jeg begynner å bli litt flau over å fortsatt være jomfru i denne alderen. Grunnen til at jeg er jomfru er vel at jeg aldri har vært noen stor festgåer, fløter, og ONS har til nå ikke vært av interesse, men jeg merker jo at jeg begynner å skamme meg over at jeg ikke har hatt sex enda, og jo lengre tid som går jo vanskeligere føles det fordi jo eldre jeg blir jo større forventing har en eventuel jente til at jeg skal prestere i sengen. Så til det jeg lurer på. Jeg vurderer litt å starte en profil på nakenprat bare for å prøve å finne noen som hadde vært interessert i å "trene" meg litt opp i dette her, slik at jeg ikke er helt uerfaren og dermed blir litt mer selsikker med flørting og slik og kanskje øker sjangsene mine noe for å faktisk greie å skaffe meg en kjæreste. Er det noen her som har noen gode erfaringer med noe slik? Eller generelt noen gode råd og tips? Anonymkode: 0a9b5...94a To ting: 1. Her gjelder det å få erfaring. Med erfaring kommer selvtilliten. Med selvtilliten kommer damene. Hvordan får man da egentlig erfaring i utgangspunktet? Senk kravene til første forholdet; ikke tenk at du skal være sammen med denne personen hele livet, da blir det litt lettere å "bare finne seg én". 2. Slutt å skylde på diverse greier. Kjenner meg igjen i alt du ramser opp; det var meg før jeg traff første damen i 18 års alderen. Siden har erfaringen min kommet, slik at jeg nå er selvsikker rundt damene selv om jeg ikke går så mye på fest. Kunne lett funnet en ny om nåværende forhold til formodning skulle ta slutt – selv om det ikke er planen. Anonymkode: 69d58...13c 1
Snowbrigade Skrevet 28. april 2017 #13 Skrevet 28. april 2017 Ikke hør på de som bare troller her, eller som er bitre selv. Du høres sjarmerende ut, og husk at det også er mange søte jenter som er jomfru eller har lite erfaring på din alder (jeg har flere venninner, de bare roper ikke så høyt om det fordi de ofte er ganske sjenerte selv). Og selv hvis du møter noen som synes det er rart om du er jomfru, så tenk at det bare er et kompliment (de skulle trodd du ikke var det). Ingen vil stusse over at du ikke var så interessert i ONS og festing, og de senere årene har det bare ikke blitt noe aktuelt. Ingen damer du har lyst på hvertfall. Det skader sikkert ikke å "trene seg opp", men siden damer ofte liker litt ulike ting, så vil du trolig kunne tilfredsstille mer ved å la en kjæreste trene deg opp slik hun vil større sjanse for å finne en som passer deg hvis du ikke går mot "dine verdier" og prøver random sex fordi du føler du må. Ikke tenk på deg som uerfaren, tenk på deg som tilpasningsdyktig istedet jeg ville heller bare gått hardere inn for å finne noen ved å fått venner til å presentere meg for flere folk, begynt med nye hobbyer osv osv i tillegg til å ikke gi opp nettdatinga, bare vær klar på at du leter etter dame og ikke bare noe random ligg, for da er det større sjanse for både å få kjæreste og å treffe noen som ikke synes det et så rart at du er jomfru. Lykke til! 2
Gjest Johannessen Skrevet 28. april 2017 #14 Skrevet 28. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Snakker du av erfaring? Anonymkode: 4a213...c33 Blant annet. Når de fleste menn har lett for å dra til høyre på så og si alle, bare for å få et godt utvalg å prate med, så blir det vanskelig for de 1/2 mindre attraktive mennene. Greit nok, det blir vanskelig for damene og, siden mange av mennene de matcher med har mindre interesse.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #15 Skrevet 28. april 2017 http://www.kristendate.no/ Anonymkode: 93cbc...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #16 Skrevet 28. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.kristendate.no/ Anonymkode: 93cbc...5f7 Det får du aldri napp, er helt dødt der inne... Anonymkode: 64e07...411
Duftavsommerregn Skrevet 28. april 2017 #17 Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så til det jeg lurer på. Jeg vurderer litt å starte en profil på nakenprat bare for å prøve å finne noen som hadde vært interessert i å "trene" meg litt opp i dette her, slik at jeg ikke er helt uerfaren og dermed blir litt mer selsikker med flørting og slik og kanskje øker sjangsene mine noe for å faktisk greie å skaffe meg en kjæreste. Er det noen her som har noen gode erfaringer med noe slik? Eller generelt noen gode råd og tips? Var jo nesten der de selv da jeg traff min kone, angrer faktisk på at jeg hadde forhold før dette der jeg begikk meg inn på dette før jeg traff den rette. Så du er faktisk heldig ! Så let etter den rette før du begir deg ut på dette, du vil ikke angre i det hele tatt. ONS er så oppskrytt som det kan få blitt, det er faktisk verre en du kan forestille deg det. 2
Sykkelkopp Skrevet 28. april 2017 #18 Skrevet 28. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Snakker du av erfaring? Anonymkode: 4a213...c33 Jeg kan snakke for både meg selv fra den tiden jeg hadde jentekropp, og kamerater av meg. Ja det stemmer
Sykkelkopp Skrevet 28. april 2017 #19 Skrevet 28. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så til det jeg lurer på. Jeg vurderer litt å starte en profil på nakenprat bare for å prøve å finne noen som hadde vært interessert i å "trene" meg litt opp i dette her, slik at jeg ikke er helt uerfaren og dermed blir litt mer selsikker med flørting og slik og kanskje øker sjangsene mine noe for å faktisk greie å skaffe meg en kjæreste. Er det noen her som har noen gode erfaringer med noe slik? Eller generelt noen gode råd og tips? Anonymkode: 0a9b5...94a Lykke til med å finne noen på nakenprat om du ikke engang får til noe på tinder. På nakenprat må du stå i kø med 30 menn for å få kontakt med en dame. Bruk tinder eller virkeligheten. Du skriver at du vil bli god på å slikke osv. Ikke tenk på å bli god på å slikke, du er langt unna hvor du trenger å tenke på det. Kåt->område rundt klitoris - >, løfte opp hette og forsiktig på klitoris/rett under -> vurder mer trykk avh. jente. Velg deg en retning , f.eks opp og ned rett under klitoris og ikke endre noe om du merker hun liker det. Sånn ferdig. Å fokusere på å lære noe mer nå blir som å øve på glattkjøring i mørket før du kan å gire Løft, bli svær, gå i bra klær, gjør ting som utfordrer deg sosialt og bli hakket mer cocky(legg inn litt humor for å komme unna med det) og selvsikker enn mannen i gata. Ikke baser selvsikkerheten din på jenter eller erfaring med jenter. De er bare jenter. Det betyr ikke en dritt om du failer med en, du er fortsatt den samme selvsikkre mannen - husk at om hun avviser deg har hun ingen ide om hva hun avviser. (Ikke gå for venninner)
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #20 Skrevet 28. april 2017 Jeg ville bare skrive at det finnes jenter/damer som ikke bryr seg om at fyren er jomfru. To av mine kjærester var jomfru da jeg traff de, og ene var over 30 da jeg traff han. Opplevde ikke det som et problem i det hele tatt. Finnes også jenter på din alder som fortsatt er jomfru eller har lite erfaring og, men skjønner at dette er et litt sårt punkt for menn spesielt. Så ja du kan jo prøve og skaffe deg litt erfaring først hvis det får deg til å føle deg bedre Anonymkode: c48b5...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå