Gå til innhold

Bivirkninger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det før bivirkninger av P stav er ute av kroppen etter at man har tatt P staven ut? Har prøvd å Google, men finner ingen svar. :( 

Anonymkode: ee656...92c

Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tar det før bivirkninger av P stav er ute av kroppen etter at man har tatt P staven ut? Har prøvd å Google, men finner ingen svar. :( 

Veldig individuelt, jeg måtte fjerne min etter to år. Blødde i 8 mnd i strekk nesten. Mens hos venninne var alt bra etter to mnd.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, førstedamen skrev:

Veldig individuelt, jeg måtte fjerne min etter to år. Blødde i 8 mnd i strekk nesten. Mens hos venninne var alt bra etter to mnd.

Ohh, såpass. Har kun hatt den 1,5 mnd men ble for mye bivirkninger dessverre. 

Så når man blør så lenge etter så betyr det at bivirkningene fortsatt er i kroppen? 😱

Gjest førstedamen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ohh, såpass. Har kun hatt den 1,5 mnd men ble for mye bivirkninger dessverre. 

Så når man blør så lenge etter så betyr det at bivirkningene fortsatt er i kroppen? 😱

Lenge siden du fjernet den da? Kan gå noen måneder eller noen uker, du må nesten bare vente å se ☺

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, førstedamen skrev:

Lenge siden du fjernet den da? Kan gå noen måneder eller noen uker, du må nesten bare vente å se ☺

Hehe, nei fjernet den for noen timer siden. :-P pga. Sterke bivirkninger, kraftig magesmerter ved matinntak, løs mage, og hodepine. Ja får bare vente å se, gleder meg til alt er ute av kroppen. :-)

Skrevet

Har du bare hatt den inne i 1,5 mnd? Kan ta inntil 3 mnd før kroppen får regulert seg og vent seg til nytt p-preparat, så i såfal ville jeg gitt det litt tid til. MEN ikke la det drøye i det evige, mange leger sier også "vent litt til å se" men jeg gikk i 2 år til den skulle ut igjen pga den beskjeden og stod ikke på mitt, hadde bivirkninger og drit hele veien. Men ja, gi det 1-2 mnd til for å se om kroppen regulerer seg, men visst ikke napp den ut hehe (hos lege selvsagt) :) Bivirkningene forsvant ganske fort hos meg, en mnd tid ca :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bloated skrev:

Har du bare hatt den inne i 1,5 mnd? Kan ta inntil 3 mnd før kroppen får regulert seg og vent seg til nytt p-preparat, så i såfal ville jeg gitt det litt tid til. MEN ikke la det drøye i det evige, mange leger sier også "vent litt til å se" men jeg gikk i 2 år til den skulle ut igjen pga den beskjeden og stod ikke på mitt, hadde bivirkninger og drit hele veien. Men ja, gi det 1-2 mnd til for å se om kroppen regulerer seg, men visst ikke napp den ut hehe (hos lege selvsagt) :) Bivirkningene forsvant ganske fort hos meg, en mnd tid ca :)

Hehe, har allerede tatt den ut ja. Hadde kraftige magesmerter som resulterte i legevakt besøk opptil 4 ganger på natt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...