AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #21 Skrevet 11. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om en del kanskje ikke er så bevisste på egen produktivitet? Sjefen hevder selv å være kjempekomfortabel med dette og kunne "jobbe med masse gående rundt seg". Men så er det jo dette med hvor mye som faktisk gjøres. Nå har jeg sendt mer enn en mail som jeg trenger svar på, og hun sitter og skravler med en kollega om noe helt annet. Slikt er det mye av. Ja visst er det hyggelig med folk rundt seg om man liker å skravle, men nå er vi jo faktisk alle her på jobb. Nå høres jeg nok litt ut som en tørrpinn som ikke liker å sosialisere med kolleger, men nå er det slik at jobben min faktisk er veldig resultatorientert. Grunnlønnen min er lav og jeg tjener veldig lite uten bonus. Derfor er det litt provoserende med all "dødtiden" sjefen bidrar til når dette faktisk ikke bare er en hobby for meg, men noe jeg er veldig avhengig av. Jeg merker at jeg mister mer og mer tålmodighet og får litt kort lunte...hadde det bare vært så enkelt som å bytte jobb, men det er ikke et veldig enkelt marked... TS Anonymkode: 746b8...9bc Syntes det er innenfor å ta opp det på neste medarbeidersamtale, at du skulle gjerne sett at responstiden var kortere når dere faktisk sitter på samme kontor og du vet at det er mye dødtid. Du behøver ikke å formulere det som en konfrontasjon, men ta det opp i generelle ordlag der du påpeker at det er mye utenomprat i kontorlandskapet som påvirker dine resultater. Si det som at det er fint for arbeidsmiljøet at folk slenger av en og annen kort prat, men at det virker mot sin hensikt når dette skjer hele tiden. Anonymkode: 1a7bc...1f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå