Gå til innhold

Dårlig kysser=dårlig i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er deres erfaringer med dette? 

Anonymkode: d3c75...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer ikke med den lille erfaringen jeg har. Meneg har sjeldent gått til sengs med noen som er elendig til å kline.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Stemmer ikke med den lille erfaringen jeg har. Meneg har sjeldent gått til sengs med noen som er elendig til å kline.

Fordi du har fryktet sexen skulle være like dårlig? Dater en som IKKE kan kysse i det hele tatt og er nervøs for at han skal være like dårlig i senga..

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 90bce...12f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du har fryktet sexen skulle være like dårlig? Dater en som IKKE kan kysse i det hele tatt og er nervøs for at han skal være like dårlig i senga..

Ja, mulig det. Dårlig kyssere tenner meg rett og slett ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Ja, mulig det. Dårlig kyssere tenner meg rett og slett ikke.

Men da vet du ikke om de er like dårlige i senga?:p 

Men enig.. men liker han så godt på alle andre måter, så vil ikke gi han opp pga det enda :( får være forbredt på at han kanskje kløner litt

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da vet du ikke om de er like dårlige i senga?:p 

Men enig.. men liker han så godt på alle andre måter, så vil ikke gi han opp pga det enda :( får være forbredt på at han kanskje kløner litt

Jeg har jo svart på dette.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg har jo svart på dette.

Åja.. var bare litt forvirrende når du først skriver at med "den lille erfaringen" din så stemmer det IKKE, for så å skrive at du ikke pleier å gå til sengs med noen som er dårlig på å kysse fordi du ikke tenner på det ;) beklager om jeg misforstod! 

• Liker 3
Gjest Ari Loys
Skrevet

Stemmer ikke for meg. Den beste jeg noen gang har hatt i senga er sykt dårlig på å kysse.

Skrevet

Har ikke stemt for meg hvertfal 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, det stemmer. Sant nok så har jeg kun latt en dårlig kysser ha sex med meg. Jeg var kjæreste med han og så forelsket, så jeg hadde over ett år med dårlige kyss og elendig sex. Etter det så har ingen som er en kysser hatt sjans til noe mer, kjemi er viktig. 

Endret av Elliespelli
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var elendig til å kysse/kline, men fantastisk i sengen fra første gang. Nå er han kommet seg veldig på kyssingen også riktignok, men i starten var det som å kline med en ku med slevegalskap.

Anonymkode: c559a...fdc

• Liker 4
Gjest Vevila
Skrevet

Hos meg har kyssingen mye å si, passer vi ikke sammen der, faller ofte det meste andre fra også da jeg liker å kysse under akten. Pleier dog sjelden å ha sex med folk jeg synes "kysser dårlig". 

Skrevet

Det pleier ikke være noen sammenheng, men for min del er det nødvendig at han kan tenne meg ved å kysse før første gangen vi går til sengs.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...