Rsamuelsen Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 (endret) Har en minidrivhus som ikke har muligheten til å stå ved solrikt vindu, men som har et vekstlys. Noen som har et tips til å holde temperaturen oppe? Har en jevn temperatur på ca 19 grader om dagen, litt kaldere om kvelden, men skulle gjerne hatt det litt varmere i drivhuset. Tips annet en varmematte? Endret 29. april 2017 av Rsamuelsen
Gjest Coolaid Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Hva har du i minidrivhuset? Og hvorfor vil du ha det så varmt?
Rsamuelsen Skrevet 28. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2017 Har noen Sitron frø. De vil spire fortere i litt varmere temperaturer
Leo Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Jeg ville ikke ha hatt det varmere. Frøene spirer kanskje litt raskere, men går prosessen for raskt går det ut over kvaliteten på plantene.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Ikke siter meg på dette. Men tror sitron frø spirer best på 24-25 grader? Formåmsvare på spørsmålet. Jeg har bare brukt en varmematte til å holde temperaturen litt varmere Anonymkode: 02626...68c
Gjest Coolaid Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Jeg kjører "kjellerkaldt" med vekstlys. Stuetemperatur blir litt feil hos meg. Det kommer selvfølgelig an på hva som skal spire. Ts, hvordan ser minidrivhuset ditt ut?, kan vi få se bilde?
Rsamuelsen Skrevet 29. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2017 9 timer siden, Coolaid skrev: Jeg kjører "kjellerkaldt" med vekstlys. Stuetemperatur blir litt feil hos meg. Det kommer selvfølgelig an på hva som skal spire. Ts, hvordan ser minidrivhuset ditt ut?, kan vi få se bilde? er et lite drivhus fra plantasjen skal snart flytte disse sitron plantene, så skal de nye inn! Har hatt god suksess med å la de stå i ca 22-23 grader mens de spirer. Men de kan nok spire på kjøligere temp. Ser også det at jeg har skrevet 21 grader overfor. Mente å skrive 19 nå på "vinter" tid 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå