AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Er det flere som er som meg? Anonymkode: 609d7...6e9
SlemUlv Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Jeg kan godt kysse litt, men kan ikke fordra å kline. Heldigvis respekterer Kjære det, men håper han finner ei å kline med etterhvert
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg kan godt kysse litt, men kan ikke fordra å kline. Heldigvis respekterer Kjære det, men håper han finner ei å kline med etterhvert Et raskt kyss er greit. Men kan ikke fordra å tungekysse. Anonymkode: 609d7...6e9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Et "enkelt" lite kyss synes jeg er bare fint. Ikke hele tiden, men av og til. Kanskje 1 gang om dagen? Men lange, tungekyss er som et mareritt. Har aldri skjønt folk som kan sitte å kline i mange minutter på fest o.l. Hva er greia? Er det sexy? Er det godt? For meg virker det bare plagsomt og nesten ekkelt. Kunne aldri gjort det. Kan hende jeg og sambo deler et par små tungekyss under hyrdestunden, men det blir med det når det kommer til klining her i huset. Og heldigvis er han enig. Anonymkode: b3321...2e1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 Tungekyssing er jævlig. Anonymkode: 00c78...6e0
Gjest Alterego666 Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 Å kysse og kline er deilig og opphissende. Spesielt opphissende er det å dele smaken av hverandre etter oralsex. Sånn er det bare. Ferdig snakka!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et "enkelt" lite kyss synes jeg er bare fint. Ikke hele tiden, men av og til. Kanskje 1 gang om dagen? Men lange, tungekyss er som et mareritt. Har aldri skjønt folk som kan sitte å kline i mange minutter på fest o.l. Hva er greia? Er det sexy? Er det godt? For meg virker det bare plagsomt og nesten ekkelt. Kunne aldri gjort det. Kan hende jeg og sambo deler et par små tungekyss under hyrdestunden, men det blir med det når det kommer til klining her i huset. Og heldigvis er han enig. Anonymkode: b3321...2e1 Noen minutter er ikke lenge, jeg liker å gjøre dette, helst i flere timer. 👍 Anonymkode: 570a1...964
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #9 Skrevet 27. april 2017 jeg er helt lik. kan godt kysse og kline litt, men ikke så lenge. og den nye typen liker å stappe hele tunga i munnen min Anonymkode: e0a95...38a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #10 Skrevet 27. april 2017 Elsker å kline, men kjæresten kliner bare med tungespissen og det er ikke så stas. Prøver å kline litt soft, men han fikser ikke helt dette. Da suger han bare til seg tungen min og det blir bare fjas. Må prøve å få sagt dette til ham. Forslag mottas med takk Anonymkode: 4befa...6b5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #11 Skrevet 27. april 2017 Hater å kysse og kline med min mann, jeg blir fysisk kvalm av bare tanken. Men jeg har ingen gode følelser igjen for han og han hsr alltid bært en dårlig kysser. Men om jeg derimot kysser ( tidligere erfaring) med en som kam kunsten og som jeg er tiltrukket av og har kjemi med så er det magisk❤ Deilig og intimt, ja det beste som finnes på jord❤ Åååhhh som jeg savner det😔 Anonymkode: fc002...c27 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #12 Skrevet 27. april 2017 Takk for svar. Ser at jeg ikke er helt alene. Anonymkode: 609d7...6e9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #14 Skrevet 28. april 2017 Jeg skjønner ikke annet enn at det må ha med kvaliteten på kyssingen/kliningen å gjøre? Selv hater jeg å kline med folk som kliner dårlig, men er det bra - så er det BRA! Anonymkode: de95c...48e 3
FluffyJuggernaut Skrevet 28. april 2017 #15 Skrevet 28. april 2017 Jeg elsker og kysse og kline. Så det er noe jeg ikke kunne vært uten 💋 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #16 Skrevet 28. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke annet enn at det må ha med kvaliteten på kyssingen/kliningen å gjøre? Selv hater jeg å kline med folk som kliner dårlig, men er det bra - så er det BRA! Anonymkode: de95c...48e Det handler definitivt det handler definitivt om kvalitet! Anonymkode: fc002...c27
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #17 Skrevet 28. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker å kline, men kjæresten kliner bare med tungespissen og det er ikke så stas. Prøver å kline litt soft, men han fikser ikke helt dette. Da suger han bare til seg tungen min og det blir bare fjas. Må prøve å få sagt dette til ham. Forslag mottas med takk Anonymkode: 4befa...6b5 Mange har prøvd å lære opp meg også. Jeg liker det ganske enkelt ikke. Kyssing går bra, men at tungene bytter munn synes jeg ikke noe om. Kanskje typen din tenker det samme..? Anonymkode: 00c78...6e0
SlemUlv Skrevet 28. april 2017 #18 Skrevet 28. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke annet enn at det må ha med kvaliteten på kyssingen/kliningen å gjøre? Selv hater jeg å kline med folk som kliner dårlig, men er det bra - så er det BRA! Anonymkode: de95c...48e Dette blir like dumt som å si at vi som ikke liker å bli slikket, bare ikke har møtt en som kan det enda. Alle har forskjellige preferanser, noen liker å kline, andre gjør ikke. Det har ikke noe med kvaliteten å gjøre. Kjære er kjempe god på å kysse, men jeg liker ikke med ham, for jeg liker ikke å kline.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #20 Skrevet 28. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange har prøvd å lære opp meg også. Jeg liker det ganske enkelt ikke. Kyssing går bra, men at tungene bytter munn synes jeg ikke noe om. Kanskje typen din tenker det samme..? Anonymkode: 00c78...6e0 Tviler egentlig på at han ikke liker det for han tar ofte initiativ. Han vet at jeg liker det litt mykt og rolig og det har jeg fortalt, men det går liksom ikke inn... Anonymkode: 4befa...6b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå