Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, QQbaby skrev:

Skal vi tolke det som at du er missunelig? 

Nei, eg er ikkje misunnelig i det heile. Eg forstår at for nokre er det veldig viktig å framstå som vellukka og ha dei rette merkekleda. For meg er det heldigvis ikkje viktig. Eg har ein god jobb og kan nok prioritere dyre klede om eg vil, men det er ikkje nødvendig. Skapet er fullt av klede og eg frys aldri😉

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, QQbaby skrev:

Ikke jeg som er for fattig for å si det slik :fnise:

Det virkar som om du er litt fattig på andre måtar. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Fjaselina skrev:

Det virkar som om du er litt fattig på andre måtar. 

Hva mener du?

Gjest Axl Rose
Skrevet

Har også lurt på hvorfor våren er typisk forkjølelse tid! Det slår aldri feil. 

Skrevet
5 minutter siden, QQbaby skrev:

Hva mener du?

Dersom du går ut frå at den som ikkje prioriterer dyre (overprisa) merkeklede er for fattige til å kjøpe, og at det altså er slik at alle vil ønske å bruke store summar på unødvendige merke, vil eg påstå at du er kulturelt fattig. Rik kan ein vere på ulike måtar.  Materielt rike kan vise det på ulike måtar. Og for dei som har nok pengar, er det nesten viktigare å IKKJE vise at ein har så mykje. 

Men nyrike strebarar må gjerne flagge kor mykje pengar dei har for at alle andre skal forstå kor rike dei er. 

Eg har meir enn nok pengar. Og eg likar betre å oppleve ting ilag med vener og familie  enn å jakte på statussymbol. 

Merkeklede og dyre vesker etc gir meg ingenting. Ting må virke som dei skal, og sjå fine ut, merke er uvesentlig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...