Gå til innhold

date eller vennskapelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har "kjent" denne mannen i sikkert 20 år pluss. Vi har aldri hengt med hverandre oppigjennom, men mye felles møter, innad vennekrets osv. I det siste har vi sendt litt snapper og sånn, og fikk spm om vi skulle se film. var opptatt den dagen, men film og mat er fortsatt et tema. God natt mld er på sin plass siste dagene. 

Kan jo selvsagt spørre ham, men vil sjekke med dere føst. Er det date som skjer her, eller bare en film?

Vi nærmer oss 40 begge to, så er ganske teit å mase om hva det er føler jeg.

Anonymkode: 91247...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sånn for sikkerhets skyld, vi er single begge to 😉  

 

ts

Anonymkode: 91247...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han ønsker å føle seg litt fram kanskje, om det kan bli date eller vennskap? Hva ønsker du selv? Med mindre det er totalt uaktuelt for deg med noe mer enn vennskap feks så ville jeg bare møtt han med åpent sinn og sett hva som skjedde.;)

(jeg er 40 selv også, og er ikke helt ukjent med den type tilnærming. det er noen man liker litt, og så vil man se hva som kan utvikle seg, men er åpen for at det kanskje bare er vennskap.)

Anonymkode: 1a7d3...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo selvsagt spørre ham, men vil sjekke med dere føst. Er det date som skjer her, eller bare en film?

 

Du er single og han er single. Bare spør ham om dere kan finne på noe i helga, som for eks. kino.

Eller om du kan be ham på middag hjemme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film er jo noe som man også kan gjøre som gode venner, men om dere ikke har hengt sammen på den måten (som venner bare dere to på foreksempel utstillinger og lignende jevnlig) så vil jeg si dette er nok ment som date!

Ikke legg for mye i det, men ta det som det kommer , legg inn flørt fra din side, snakk om mer betydningsfulle temaer som planer og drømmer for fremtiden, om han ser for seg å gifte seg (evn på nytt om han har vært gift før) og bekreft at du også har de samme håpene for fremtiden at hadde vært koselig. Det er viktig som voksen å være bevisst på hva man faktisk ønsker og ikke være flau for å si det. 

Ta med en flaske vin så går praten fint , og om du er interessert i mer konkret og seriøs dating nevn at du gjerne kunne tenkt deg en mann som var glad i å spise ute, gå på teater osv og se om han tar initiativet til å ta deg med på en romantisk middag neste gang :)

Sier han ikke noe om nytt treff kan du selv gjøre det. Si "takk for i kveld det var hyggelig å møtes på denne måten, hva med å gjenta det eller finne på noe annet en annen dag?" :)

Anonymkode: 04c96...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en normal fyr, så bare finn på noe på tomannshånd. Han tar nok initiativet hvis han er interessert. 😊 

Ps - Lurt å være fysisk tilgjengelig da. Ikke sitte i andre enden av sofaen med armene over brystet. 

Anonymkode: 1d325...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar.

Jeg har vært på tur med ham idag. Jeg er litt småforvirret av meg for tiden, men han sa at han ville se film i helgen. turen gikk kjempebra. 

Så sendte jeg mld da jeg kom hjem, etter litt tid så klart, og sa at jeg gleder meg til søndag. Ikke svar på den gitt. 

Men men. Får se ka som skjer. Jeg er åpen for mer, så ballen ligger hos ham nå. 

ts

Anonymkode: 91247...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...