AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 En ting jeg har merket meg når det gjelder alle disse analsex-diskusjonene på KG er hvor sure og bitre de som ikke vil ha det ofte fremstår som. Det blir fort mye æsjing og uffing og barnehageaktige forestillinger om hva som er "rettferdig" fra den kanten. Menn som liker analsex "kan ta og stappe en dildo oppi rumpa di sjæl!!", og kvinner som liker det har "psykiske problemer!!!". I tillegg er det mye kunnskapsløst vissvass ute og går. "Lykke til med å bruke bleier når du blir 50!!!!" Kan man ut ifra dette postulere at analsex gjør mennesker klokere og mindre bitre? Anonymkode: cc03b...1b0 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Nei, for man får dritt på hodet. Da tror jeg man gjør det feil. Anonymkode: cc03b...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Nei, det kan man ikke. Anonymkode: db473...f65
Ild Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg har merket meg når det gjelder alle disse analsex-diskusjonene på KG er hvor sure og bitre de som ikke vil ha det ofte fremstår som. Det blir fort mye æsjing og uffing og barnehageaktige forestillinger om hva som er "rettferdig" fra den kanten. Menn som liker analsex "kan ta og stappe en dildo oppi rumpa di sjæl!!", og kvinner som liker det har "psykiske problemer!!!". I tillegg er det mye kunnskapsløst vissvass ute og går. "Lykke til med å bruke bleier når du blir 50!!!!" Kan man ut ifra dette postulere at analsex gjør mennesker klokere og mindre bitre? Anonymkode: cc03b...1b0 Kan også hende at de mer balanserte ikke gidder å svare i sånne tråder 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 Jeg er den personen som du henviste til, den personen som nevnte det med bleiene. Hvis du ser svaret senere i tråden, ser du hvorfor jeg brukte det som eksempel. Nå er det jo slik at folk kan få lov til å velge hva de vil gjøre med kroppene sine. Jeg personlig er ikke komfortabel med å ødelegge kroppen til den jeg er glad i. Dessuten er det ikke noe logikk i å stikke penisen inn et sted den egentlig ikke skal være. Rent logisk gir det ingen mening, annet enn at det kanskje er trangere. Men igjen, folk kan velge hva de vil gjøre med kroppen sin. Jeg personlig er ikke klar for å glorifisere skadelig atferd hos min elskede, men ser igjennom fingrene på omfanget. Analsex en gang i mnd? Sure. To ganger hver dag? Nope. Det er som sagt snakk om å balansere ting, og å avveie skadeomfaget opp mot hva man får ut av det.
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 Wow, TS tar prisen for mest gjennomskuelige projisering i dag. På hele KG. Det er litt av en bragd. På tide anal-elskerne ruller inn tarmen og innser at folk er forskjellige, BEGGE veier.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #8 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: BEGGE veier. Yes! Preach it! Anonymkode: cc03b...1b0
Gjest Cicero Skrevet 27. april 2017 #9 Skrevet 27. april 2017 Jeg ble klokere av analsex, men det kan ha å gjøre med at jeg hørte på podcast samtidig.
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #10 Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yes! Preach it! Anonymkode: cc03b...1b0 Hva fabler du om? Ta deg en stikkpille.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #11 Skrevet 27. april 2017 Ja. Hilsen dame36 Anonymkode: 8b63d...2cd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #12 Skrevet 27. april 2017 Logikk på høyt nivå dette. Anonymkode: 37058...e74
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #13 Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Logikk på høyt nivå dette. Anonymkode: 37058...e74 Tusen takk. Det er sjelden jeg får noe særlig med kredz på forumet her, så de gangene det skjer er det noe som virkelig varmer. Anonymkode: cc03b...1b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #14 Skrevet 27. april 2017 Eller blir man bitter fordi det er konstant mas å press på at man skal gjøre seksuelle ting man selv ikke ønsker? Anonymkode: 58b55...106 2
ElectricScum Skrevet 27. april 2017 #15 Skrevet 27. april 2017 10 timer siden, flaggermuskongen skrev: Jeg er den personen som du henviste til, den personen som nevnte det med bleiene. Hvis du ser svaret senere i tråden, ser du hvorfor jeg brukte det som eksempel. Nå er det jo slik at folk kan få lov til å velge hva de vil gjøre med kroppene sine. Jeg personlig er ikke komfortabel med å ødelegge kroppen til den jeg er glad i. Dessuten er det ikke noe logikk i å stikke penisen inn et sted den egentlig ikke skal være. Rent logisk gir det ingen mening, annet enn at det kanskje er trangere. Men igjen, folk kan velge hva de vil gjøre med kroppen sin. Jeg personlig er ikke klar for å glorifisere skadelig atferd hos min elskede, men ser igjennom fingrene på omfanget. Analsex en gang i mnd? Sure. To ganger hver dag? Nope. Det er som sagt snakk om å balansere ting, og å avveie skadeomfaget opp mot hva man får ut av det. Jeg tror du skal slite om du skal begrunne all annen seksuell aktivitet med logikk også. Regner med du avstår fra en blowjob fra dama di også. "Nei takk, frøken. Dette gir OVERHODET ingen mening!" 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #16 Skrevet 27. april 2017 10 timer siden, flaggermuskongen skrev: Jeg er den personen som du henviste til, den personen som nevnte det med bleiene. Hvis du ser svaret senere i tråden, ser du hvorfor jeg brukte det som eksempel. Nå er det jo slik at folk kan få lov til å velge hva de vil gjøre med kroppene sine. Jeg personlig er ikke komfortabel med å ødelegge kroppen til den jeg er glad i. Dessuten er det ikke noe logikk i å stikke penisen inn et sted den egentlig ikke skal være. Rent logisk gir det ingen mening, annet enn at det kanskje er trangere. Men igjen, folk kan velge hva de vil gjøre med kroppen sin. Jeg personlig er ikke klar for å glorifisere skadelig atferd hos min elskede, men ser igjennom fingrene på omfanget. Analsex en gang i mnd? Sure. To ganger hver dag? Nope. Det er som sagt snakk om å balansere ting, og å avveie skadeomfaget opp mot hva man får ut av det. BJ er skadelig for tennene. Jeg håper du tar hensyn til dine damer ved å avstå fra dette. Anonymkode: 733a7...e90 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #17 Skrevet 27. april 2017 -man kan ikke reprodusere seg sånn -det gjør vondt -man kan komme i kontakt med avføring Klokt? Anonymkode: 1490b...0d2
Gjest flaggermuskongen Skrevet 28. april 2017 #18 Skrevet 28. april 2017 5 timer siden, ElectricScum skrev: Jeg tror du skal slite om du skal begrunne all annen seksuell aktivitet med logikk også. Regner med du avstår fra en blowjob fra dama di også. "Nei takk, frøken. Dette gir OVERHODET ingen mening!" 5 timer siden, AnonymBruker skrev: BJ er skadelig for tennene. Jeg håper du tar hensyn til dine damer ved å avstå fra dette. Anonymkode: 733a7...e90 Hvis dere leste resten av innlegget så skriver jeg noe om hyppighet også. Alt vi gjør her i livet er skadelig. Men omfanget er viktig. Klart vi ikke var skapt for å ha blowjobs eller analsex, men vi gjør det allikevel. For min del er det ikke noe tennende å vite at jeg ødelegger dama i rumpa. Jeg kan gå med på en gang i blant, for de fleste av oss ender opp med bleie til slutt uansett. Men, jeg ser ikke vitsen med analsex når hun har en herlig mus jeg kan kose meg med. BJ kan jeg fint leve uten, men tar gjerne imot med kondom om hun vil gi. Hvordan er BJ skadelig forresten?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 28. april 2017 #19 Skrevet 28. april 2017 Finnes kun en grunn til å henge på KG: en god latter forlenger livet. Jeg kommer til å bli over 100 år!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #20 Skrevet 28. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller blir man bitter fordi det er konstant mas å press på at man skal gjøre seksuelle ting man selv ikke ønsker? Anonymkode: 58b55...106 Anonymkode: a81f1...8d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå