AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Er det noen her inne som har klippet seg hos Cutters, og hva syntes dere om konseptet? Anonymkode: 8ec46...e12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Fortell om det. Ikke hørt om dette Anonymkode: 127de...202
belle_ Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Ja, jeg har! Bare vanlig stuss, men samboer har klippet frisyre. Veldig greit og effektivt, og ikke minst billig. Vi er begge veldig fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Helt supert. Ingen lukt av kjemikalier i salongene, raskt og helt grei klipp til en ok pris. Pass bare på å gå på et tidspunkt der ikke alle går, så unngår du kø. Skriver du inn navnet ditt, så kan du gå ut og gjøre andre ting, mens du beholder plassen i køen. Anonymkode: 97c9d...2db
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 Klippet meg der. Har langt hår som jeg trengte å få stusset. Ble klipt skjevt og uten noe oppklipping. Kunne likegodt gjort det selv med kjøkkensaksen. Så skikkelig dårlig ut så jeg gikk og fikk pengene tilbake dagen etter. Samme med kollega. Kortere hår som skulle stusses. Skjevt og dårlig arbeid. Anonymkode: 41dd0...498 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 Stussa der (i Trondheim). Så helt tullete ut etter en vask. Måtte stusse sjøl der det var tuster som var lengre enn resten av håret. Anonymkode: 67285...eae 1
Persephone Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 Jeg har ikke brukt Cutters, men kompisen min har og er veldig fornøyd. Han har estremt tykt hår som rekker en 10 cm eller noe sånt under skuldrene. Han er veldig pirkete på frisører, og var veldig fornøyd med Cutters. De stusset tuppene hans, også oppklippen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 Har bare negative erfaringer. Har stusset meg der to ganger og begge gangene så ble det skikkelig hakkete og ujevnt. En stuss liksom..forstår at det sikkert ikke er lett når kundene kommer på samlebånd men 15min for en stuss er ikke minimalt med tid. Samboeren min gir alltid instrukser om millimeter på barbermaskinen og hvor mye som skal tas med saks og han ser lik ut etter alle frisørbesøk da frisørene han har vært hos klarer å ta i mot instruksene. Overtalte ham til å bli med og klippe seg hos Cutters første gang jeg skulle der, og han ble SKAMKLIPT (tok ham mange måneder å få rettet opp i det). Anonymkode: c9882...4ce 1
Svartedauden Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 Verste stedet jeg har vært borti. Kunne gjort det bedre selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå