Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt valg Anna! 

Hva har du lært av dette da? Forhåpentligvis å lytte til andre. Du er ikke alltid helt stødig i dine vurderinger, du eksperimenterer litt for mye med dine nærmeste. Du trenger å undersøke mer før du tar avgjørelser. 

Familien klarer seg fint uten deg hele tiden, det er det viktigste du må innse. Men hva som er best for deg, er ikke nødvendigvis best for dem. 

Det koster å satse på SVD (ikke penger nei, men tid, slit og forsakelse). Det må du være innstilt på, lykke til! 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Utrolig flaks da at Søgne sikkert ikke er som Oslo, for der hadde du ikke fått igjen barnehageplassene hadde du først sagt opp plassene, og en kan ikke holde av plassene selv om en betaler for de uten å benytte seg av de. Dette har vært planlagt kun for klikk og oppmerksomhet.

Endret av Louiah
  • Liker 12
Skrevet
5 timer siden, Myrthel skrev:

Fordi alt står skrevet på nettet.

Så du tror på alt du leser? Jeg tenker de velger sin versjon og en får ikke vite alt. Har blogget selv i mange år og en velger jo hva en skal skrive....

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Så du tror på alt du leser? Jeg tenker de velger sin versjon og en får ikke vite alt. Har blogget selv i mange år og en velger jo hva en skal skrive....

Ok. Så det du  prøver å legge opp til av spekulasjoner er at Anna aldri brøt kontakt med sin familie? At J ikke kalles pappa hjemme og at de andre bf stadig ser sine barn? Dersom dette er tilfellet og Anna lyver så drøyt for klikk, hva sier det om hennes sponsede innlegg feks. Kan du lyve vekk familien din, hvordan kan du med noe snev av troverdighet annonsere for et produkt? For ikke å snakke om hele poenget med bloggen i utgangspunktet. Ja, hun er mer kynisk nå, men ett sted går vel grensen?

• Liker 14
Skrevet (endret)
8 timer siden, mykemule skrev:

Må bare kommentere ang boken; dere tror vel ikke at AR har skrevet den selv? Slike kjendisbiografier er oftest skrevet av ghostwritere. 

Jeg tror at hun må få hjelp av noen. Hun har selv sagt hun har lese eller skrivevansker, jeg husker ikke hvordan det var. Det er sikkert fire år siden hun sa det.

Endret av Supernova17
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Supernova17 skrev:

Jeg tror at må få hjelp av noen. Hun har selv sagt hun har lese eller skrivevansker, jeg husker ikke hvordan det var. Det er sikkert fire år siden hun sa det.

hu har selv sagt på bloggen at hun er hos noen som skriver for henne, hun har hatt samtaler med en. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det har nok vært planlagt hele tiden. Alt annet har vært et spill for galleriet og for å skape debatt, nysgjerrighet og klikk. 

Jeg tror ikke det jeg...

Skrevet
1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

Nei, jeg tror absolutt ikke på alt jeg leser på nettet. Jeg anser meg selv som rimelig god på kildekritikk. Av den grunn er det ikke vanskelig å se at det Anna skriver, "dessverre" stemmer veldig godt med virkeligheten hennes. Det er heller ikke bare "på nett" vi møter henne. Hun er glad i å vise seg frem i andre settinger også, hvor hun IKKE får redigert noe (eks. Senkveld).

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Louiah skrev:

Utrolig flaks da at Søgne sikkert ikke er som Oslo, for der hadde du ikke fått igjen barnehageplassene hadde du først sagt opp plassene, og en kan ikke holde av plassene selv om en betaler for de uten å benytte seg av de. Dette har vært planlagt kun for klikk og oppmerksomhet.

Man kan helt fint beholde plassen sin så lenge man betaler for den, selv i Oslo:) 

Skrevet

Hypotese: Anna danser første showet. Om hun ikke får raving reviews, finner hun på en unnskyldning og trekker seg. Dersom dette ikke skjer, tar kontrollfreak-deler av henne over og hun trekker seg i det øyeblikket hun skjønner at hun ikke kommer videre. 

• Liker 23
Skrevet
25 minutter siden, Ladybugs skrev:

Man kan helt fint beholde plassen sin så lenge man betaler for den, selv i Oslo:) 

Nei, det er ikke sant! Hvis du får oppstart i barnehage i hovedopptaket, må du ta den i bruk innen en måned. Det er ikke tilstrekkelig å betale for den! Så kan man kanskje få til å strekke det ut et par uker utover det hvis man er i dialog med barnehagen, men å holde på plassen en hel høst går ikke, da mister du plassen din. (Står på nettsidene til kommunen/bydelene og er bekreftet til meg direkte fra de som jobber med tildeling av barnehageplasser i min  bydel) 

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

....

Er det en ting som er 100% sikkert så er det mye verre omsorgssvikt som evnt gjøres i landet vårt, av den grovest sort. Jeg har flere venner som jobber i barnevernet og dette dere mener er omsorgssvikt er ikke i nærheten av det. Et barn "dør" ikke av å bytte skole eller prøve nye miljøer. Ferdig.   

Jeg har tidligere svart generelt på: Mange flyttinger, flere omsorgspersoner som forsvinner, flere skifte av barnehager/skole ligger under det barneverntjenesten kan se på som risikofaktorer. Jo flere det er, jo større bekymring. 

Barneverntjenesten er også inne med tiltak i familier, der man er bekymret for omsorgen. De jobber ikke bare i forhold til omsorgssvikt. De jobber hovedsaklig forebyggende.

Dette til orientering. :)

Jeg er glad for at Anna nå har bestemt seg for at familien skal få være hjemme.

Skrevet
1 time siden, Ladybugs skrev:

Går hvertfall ikke i de bydelene i Oslo jeg har kjennskap til. Nye retningslinjer?

• Liker 2
Skrevet
På 8/11/2017 den 16.10, Missy1 skrev:

Hun mener kanskje foran seg selv som i når de går på rekke og rad? 🙄

Aaaaahahahahaha!!!! 🤣😂😂😂 Jeg dauer, døds bra 👍👏👏😅

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Topptur skrev:

Tidenes pr-jippo. 

Klart at det har vært planlagt slik fra starten av. Ingen trodde vel at herr Anna skulle sitte i en trang leilighet med tre småbarn mens fru Anna trampet parketten i 8 timer hver dag? 

*leker mor, far og barn*

Ikke noen i Norge som trodde det.. De satt nok for 6 mnd siden og planla alt ned til minste detalj.. 

• Liker 3
Skrevet

Synes hele jenten virker ustabil. Så mye frem og tilbake... 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Louiah skrev:

Går hvertfall ikke i de bydelene i Oslo jeg har kjennskap til. Nye retningslinjer?

Har barn i min bhg (oslo kommune) som har fått plass fra august, men barnet blir ikke ett før i desember. De tør ikke takke nei selv om de ikke blir å bruke den før da. Forståelig nok. Og vi har 50+ på venteliste. Men tipper kanskje at forholdene er litt anderledes i Søgne uansett. :) 

Skrevet
18 minutter siden, Ladybugs skrev:

Har barn i min bhg (oslo kommune) som har fått plass fra august, men barnet blir ikke ett før i desember. De tør ikke takke nei selv om de ikke blir å bruke den før da. Forståelig nok. Og vi har 50+ på venteliste. Men tipper kanskje at forholdene er litt anderledes i Søgne uansett. :) 

Da vil de et par uker ut i barnehageåret få beskjed om at de må benytte plassen innen to uker dersom de vil beholde den.

• Liker 7
Gjest Hejhallå
Skrevet
På 8/7/2017 den 17.16, Sonic skrev:

Tenker familien Rasmussen er tilbake i Søgne neste helg jeg, og klar til skolestart. Det var bare billigere å leie en leilighet i 2 uker enn hotell

"Det er i Søgne vi hører hjemme..." 

Er du synsk ? :laugh:

Skrevet
5 timer siden, Rosalie skrev:

Da vil de et par uker ut i barnehageåret få beskjed om at de må benytte plassen innen to uker dersom de vil beholde den.

5 timer siden, Rosalie skrev:

Neida, dette skjer fra tid til annen hos oss. Har også større barn som drar feks til hjemlandet i en stund, de har da fremdeles barnehageplass når de kommer tilbake om de har betalt for den, selvfølgelig. Men poenget er vel heller det at Anna helt sikkert har tatt seg av det i dialog med barnehagen. Han har det vel mye bedre i barnehagen på dagtid enn i en leil. i Oslo uansett hvordan de har ordnet det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...