Love2017juni Skrevet 16. august 2017 #1941 Del Skrevet 16. august 2017 Applaus for og sende barna til søgne!! Men ganske håpløst at det som var "det rette" for barna i forrige uke, plutselig ikke var det rette denne uka.. 🤦🏽♀️ Kan hun heller ikke bare si at HUN tok en dårlig vurdering i første omgang...??😅 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 16. august 2017 #1942 Del Skrevet 16. august 2017 Eg blir ikke sjokkert om hun trekker seg fra progammet enten før de har begynt eller underveis.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 16. august 2017 #1943 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg ga henne en uke og de klarte to. Alle kan gjøre feil, men jeg håper at hun lærer av sine feil. Hun er ung og har sikkert lyst til å gjøre masse gøy og reise men når man har 3 barn må de komme først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 16. august 2017 #1944 Del Skrevet 16. august 2017 Hurra for at hun endelig tok den beslutningen "alle andre" mente ville være den beste til slutt. Så mange råd, så mange meninger, men hun måtte liksom ta feil beslutning først allikevel. bra hun innså det til slutt i hvert fall😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. august 2017 #1945 Del Skrevet 16. august 2017 Akkurat nå, Ella Grisella skrev: Hurra for at hun endelig tok den beslutningen "alle andre" mente ville være den beste til slutt. Så mange råd, så mange meninger, men hun måtte liksom ta feil beslutning først allikevel. bra hun innså det til slutt i hvert fall😊 Det har nok vært planlagt hele tiden. Alt annet har vært et spill for galleriet og for å skape debatt, nysgjerrighet og klikk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. august 2017 #1946 Del Skrevet 16. august 2017 19 minutter siden, kindagirl skrev: Eg blir ikke sjokkert om hun trekker seg fra progammet enten før de har begynt eller underveis.. Det blir jeg. Anna er så opptatt av å være i rampelyset og å bli enda mer kjent så denne sjansen tror jeg ikke hun lar gå fra seg uansett hvor tøft det kan komme til å bli. Hun sa jo også i et intervju at hun håpet deltagelsen i SVD vil gi henne enda flere følgere på bloggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 16. august 2017 #1947 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg tror denne hverdagen blir et så stort sjokk for henne at hun finner på en unnskyldning. Tror ikke hun kommer til å innrømme at det blir for hardt. Hun er ikke akkurat vant til å jobbe så mye. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. august 2017 #1948 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod. Endret 16. august 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 16. august 2017 #1949 Del Skrevet 16. august 2017 48 minutter siden, lilletrilleline skrev: Jeg tror denne hverdagen blir et så stort sjokk for henne at hun finner på en unnskyldning. Tror ikke hun kommer til å innrømme at det blir for hardt. Hun er ikke akkurat vant til å jobbe så mye. Hva passer vel bedre enn en liten en på vei...🙄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris! Skrevet 16. august 2017 #1950 Del Skrevet 16. august 2017 Har han kjæresten hennes byttet navn og tatt hennes etternavn?? Leste en "nyhetsartikkel" på tv2 der han stod omtalt med hennes etternavn. Ps: mye mulig det har vært snakket om her tidligere, men er vanvittig mange innlegg her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 16. august 2017 #1951 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, han har byttet etternavn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 16. august 2017 #1952 Del Skrevet 16. august 2017 Såå mye frem og tilbake.. Kan hun snart bestemme seg? Hun har vist om dette i et halvt år sier hun, hun har hatt god tid på å planlegge dette.. hvordan klarer hun da og ta en så dårlig avgjørelse? Bra hun har innsett fakta, men nå har hun takket ja til Skal vi danse og "tatt plassen til noen andre" om hun plutselig skulle finne ut at dette ikke går. Reise kristiansand - oslo hver dag i flere mnd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. august 2017 #1953 Del Skrevet 16. august 2017 Mest sannsynlig følger de bare det de har planlagt hele tiden. Diskusjoner, spekulasjoner og kritikk skaper trafikk til bloggen og Anna kan le hele veien til banken. Mye takket være all oppmerksomhet hun får her Just sayin' 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 16. august 2017 #1954 Del Skrevet 16. august 2017 Tidenes pr-jippo. Klart at det har vært planlagt slik fra starten av. Ingen trodde vel at herr Anna skulle sitte i en trang leilighet med tre småbarn mens fru Anna trampet parketten i 8 timer hver dag? *leker mor, far og barn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 16. august 2017 #1955 Del Skrevet 16. august 2017 Er faktisk meget spendt på om M kommer til og starte på offentlig skole i morgen... For AR har jo før snakket om andre løsninger grunnet sikkerheten til M tidligere mener jeg og huske? Muligens det er grunnen til at minstemann "måtte" i BHG. At mrJ ikke kan skolere OG ha barna hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. august 2017 #1956 Del Skrevet 16. august 2017 Jaja....da har hun flyttet tilbake til Søgne og skal pendle til Oslo på dansetrening. Hun har allerede vurdert å trekke seg. Haha....hva var det jeg sa? Er sikker på at hun gjør alvor av det lenge før de er halvveis. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 16. august 2017 #1957 Del Skrevet 16. august 2017 Tv2 kan meddele at hun vurderer å trekke seg fra programmet. Litt synd egentlig, jeg hadde gledet meg til å se hvordan hun ikke kan snu ryggen til kritikken hun får og slette kommentarene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. august 2017 #1958 Del Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, GulSitron skrev: Tv2 kan meddele at hun vurderer å trekke seg fra programmet. Litt synd egentlig, jeg hadde gledet meg til å se hvordan hun ikke kan snu ryggen til kritikken hun får og slette kommentarene. Vurderte, ikke vurderer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. august 2017 #1959 Del Skrevet 16. august 2017 46 minutter siden, Lula skrev: Mest sannsynlig følger de bare det de har planlagt hele tiden. Diskusjoner, spekulasjoner og kritikk skaper trafikk til bloggen og Anna kan le hele veien til banken. Mye takket være all oppmerksomhet hun får her Just sayin' Nettopp. Dette har vært nøye planlagt og hun bare lot hver å si det, fordi hun vil folk skal spekulere og diskutere. Alt for å holde seg relevant. Hun fikk det som hun ville. All pr er god pr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. august 2017 #1960 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg håper ikke hun trekker seg. For jeg vil veldig gjerne se hvordan hun takler kritikk fra dommerne 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå