Kløftfrid Skrevet 15. august 2017 #1901 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Ikke glem "Jeg kan ærlig innrømme".. Og "her hjemme". 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 16. august 2017 #1902 Del Skrevet 16. august 2017 og for å ikke glemme "gjengen" hennes. Meg og gjengen, Jan og gjengen, gjengen min, gleder meg til å se gjengen min igjen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. august 2017 #1903 Del Skrevet 16. august 2017 "Denne plassen" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 16. august 2017 #1904 Del Skrevet 16. august 2017 Så er de flyttet hjem til Søgne igjen. PR-stunt fra start til slutt. Helt på tryne å bruke barna og deres bosted for å trekke media og spekulasjoner. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 16. august 2017 #1905 Del Skrevet 16. august 2017 5 minutter siden, BeverTramp skrev: Så er de flyttet hjem til Søgne igjen. PR-stunt fra start til slutt. Helt på tryne å bruke barna og deres bosted for å trekke media og spekulasjoner. Jeg tror egentlig de hadde tenkt å være i Oslo, men pga svært mange negative tilbakemelding spesielt i forhold til skolestart ombestemte de seg! Helt riktig gjort synes jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 16. august 2017 #1906 Del Skrevet 16. august 2017 Om det hele var PR-stund eller ikke vet jeg ikke, for man vet jo aldri hvordan denne jenta tenker. Men for en gangs skyld ble jeg faktisk glad av å lese noe fra henne! Dette er nok absolutt det beste for barna, endelig tok hun en avgjørelse som ikke bare er egoistisk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 16. august 2017 #1907 Del Skrevet 16. august 2017 5 minutter siden, Pås skrev: Jeg tror egentlig de hadde tenkt å være i Oslo, men pga svært mange negative tilbakemelding spesielt i forhold til skolestart ombestemte de seg! Helt riktig gjort synes jeg. Aldri i verden, dette har vært planlagt fra første stund. Finnes ikke tvil. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 16. august 2017 #1908 Del Skrevet 16. august 2017 Har hun trukket seg fra konkurransen? Er det det jeg leser ut i fra kommentarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 16. august 2017 #1909 Del Skrevet 16. august 2017 Akkurat nå, Supernova17 skrev: Har hun trukket seg fra konkurransen? Er det det jeg leser ut i fra kommentarene? Nei, jeg forstår det slik at hun skal pendle frem og tilbake hver dag 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 16. august 2017 #1910 Del Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, richbitch skrev: Nei, jeg forstår det slik at hun skal pendle frem og tilbake hver dag 🤔 Takk for svar. Det blir mye reising, men det synes jeg likevel var et bra valg dersom hun vil bli med i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. august 2017 #1911 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Jeg er overbevist om at hun har snudd om pga. alle negative tilbakemeldingene. Det er mange som har truet med barnevernet, og jeg hadde ikke betenkt meg for å sende en bekymringsmelding hvis hun hadde satt seg selv foran M`s skolestart. Men i kjent Anna-stil, legger hun det frem som at hun selv har tatt et valg for "barnas beste". Hun forstår nok ikke at de fleste gjennomskuer henne. Endret 16. august 2017 av Myrthel 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. august 2017 #1912 Del Skrevet 16. august 2017 Hvis det medfører riktighet at barna er tilbake i hjemmemiljøet sitt så er det for en gangs skyld en fornuftig handling fra AR. Ros til henne for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. august 2017 #1913 Del Skrevet 16. august 2017 Lurer på om hun hadde tatt denne avgjørelsen hvis hun ikke hadde fått mange negative tilbakemeldinger? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 16. august 2017 #1914 Del Skrevet 16. august 2017 Må bare kommentere ang boken; dere tror vel ikke at AR har skrevet den selv? Slike kjendisbiografier er oftest skrevet av ghostwritere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. august 2017 #1915 Del Skrevet 16. august 2017 Jaja, får nå håpe at M begynner på skolen som alle andre seksåringer skal nå når hun er hjemme igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 16. august 2017 #1916 Del Skrevet 16. august 2017 Er så innmari lei av de glise-selfiene hun alltid bruker på innleggene... Plis, slutt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. august 2017 #1917 Del Skrevet 16. august 2017 36 minutter siden, LeilaS skrev: Lurer på om hun hadde tatt denne avgjørelsen hvis hun ikke hadde fått mange negative tilbakemeldinger? 25 minutter siden, mykemule skrev: Må bare kommentere ang boken; dere tror vel ikke at AR har skrevet den selv? Slike kjendisbiografier er oftest skrevet av ghostwritere. 18 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Jaja, får nå håpe at M begynner på skolen som alle andre seksåringer skal nå når hun er hjemme igjen. 8 minutter siden, Flisespikker skrev: Er så innmari lei av de glise-selfiene hun alltid bruker på innleggene... Plis, slutt. Jeg er ikke noe fan av AR, men jeg synes da virkelig at vi kan rose det som er å rose. Denne gangen tok hun et greit valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 16. august 2017 #1918 Del Skrevet 16. august 2017 26 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg er ikke noe fan av AR, men jeg synes da virkelig at vi kan rose det som er å rose. Denne gangen tok hun et greit valg Hun skal ikke roses... Alt hun gjør er galt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. august 2017 #1919 Del Skrevet 16. august 2017 2 minutter siden, Lapper skrev: Hun skal ikke roses... Alt hun gjør er galt Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. august 2017 #1920 Del Skrevet 16. august 2017 35 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg er ikke noe fan av AR, men jeg synes da virkelig at vi kan rose det som er å rose. Denne gangen tok hun et greit valg Så klart (bra hun tok til fornuft) men jeg er bare oppriktig nysgjerrig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå