Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og for å ikke glemme "gjengen" hennes. 

Meg og gjengen, Jan og gjengen, gjengen min, gleder meg til å se gjengen min igjen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er de flyttet hjem til Søgne igjen. PR-stunt fra start til slutt. Helt på tryne å bruke barna og deres bosted for å trekke media og spekulasjoner.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BeverTramp skrev:

Så er de flyttet hjem til Søgne igjen. PR-stunt fra start til slutt. Helt på tryne å bruke barna og deres bosted for å trekke media og spekulasjoner.

Jeg tror egentlig de hadde tenkt å være i Oslo, men pga svært mange negative tilbakemelding spesielt i forhold til skolestart ombestemte de seg! Helt riktig gjort synes jeg.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hele var PR-stund eller ikke vet jeg ikke, for man vet jo aldri hvordan denne jenta tenker. Men for en gangs skyld ble jeg faktisk glad av å lese noe fra henne! Dette er nok absolutt det beste for barna, endelig tok hun en avgjørelse som ikke bare er egoistisk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Pås skrev:

Jeg tror egentlig de hadde tenkt å være i Oslo, men pga svært mange negative tilbakemelding spesielt i forhold til skolestart ombestemte de seg! Helt riktig gjort synes jeg.

Aldri i verden, dette har vært planlagt fra første stund. Finnes ikke tvil. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Supernova17 skrev:

Har hun trukket seg fra konkurransen? Er det det jeg leser ut i fra kommentarene?

Nei, jeg forstår det slik at hun skal pendle frem og tilbake hver dag 🤔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, richbitch skrev:

Nei, jeg forstår det slik at hun skal pendle frem og tilbake hver dag 🤔 

Takk for svar.
Det blir mye reising, men det synes jeg likevel var et bra valg dersom hun vil bli med i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at hun har snudd om pga. alle negative tilbakemeldingene. Det er mange som har truet med barnevernet, og jeg hadde ikke betenkt meg for å sende en bekymringsmelding hvis hun hadde satt seg selv foran M`s skolestart. Men i kjent Anna-stil, legger hun det frem som at hun selv har tatt et valg for "barnas beste". Hun forstår nok ikke at de fleste gjennomskuer henne.

Endret av Myrthel
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Hvis det medfører riktighet at barna er tilbake i hjemmemiljøet sitt så er det for en gangs skyld en fornuftig handling fra AR. Ros til henne for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun hadde tatt denne avgjørelsen hvis hun ikke hadde fått mange negative tilbakemeldinger?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare kommentere ang boken; dere tror vel ikke at AR har skrevet den selv? Slike kjendisbiografier er oftest skrevet av ghostwritere. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får nå håpe at M begynner på skolen som alle andre seksåringer skal nå når hun er hjemme igjen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaktuspotte
36 minutter siden, LeilaS skrev:

Lurer på om hun hadde tatt denne avgjørelsen hvis hun ikke hadde fått mange negative tilbakemeldinger?

25 minutter siden, mykemule skrev:

Må bare kommentere ang boken; dere tror vel ikke at AR har skrevet den selv? Slike kjendisbiografier er oftest skrevet av ghostwritere. 

18 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jaja, får nå håpe at M begynner på skolen som alle andre seksåringer skal nå når hun er hjemme igjen.

8 minutter siden, Flisespikker skrev:

Er så innmari lei av de glise-selfiene hun alltid bruker på innleggene... Plis, slutt.

Jeg er ikke noe fan av AR, men jeg synes da virkelig at vi kan rose det som er å rose. Denne gangen tok hun et greit valg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg er ikke noe fan av AR, men jeg synes da virkelig at vi kan rose det som er å rose. Denne gangen tok hun et greit valg 

Hun skal ikke roses... Alt hun gjør er galt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Så klart (bra hun tok til fornuft) men jeg er bare oppriktig nysgjerrig 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...