Gjest Topptur Skrevet 12. august 2017 #1881 Del Skrevet 12. august 2017 15 minutter siden, Onbothsides skrev: Morsomt at du har analysert hvordan deltakere pleier ta i mot tilbakemeldinger Forøvrig er det så rart at ikke kritikerne her snart begynner å innse at det er ikke omsorgssvikt å være mammablogger, skrive bok, danse, være i rampelyset eller å være i konflikt med andre. Hver gang noen her nevner barnevernet må jeg nesten lugge meg for ikke å le, fordi etter så lang tid med trusler og skriving om barnevern så må jo folk skjønne at dette er da ikke noe barnevernet har noe interesse av. Så at det stadig skrives her blir som en slags tilbakevirkende hån på debattantene selv. Analysert? Jeg påpeker da bare det innlysende? Alle som har vært ansatt noe sted, om det er på Rimi, tv2 eller et teater/filmsett har opplevd å få tilbakemeldinger på jobben man utfører og sjelden bare positivt. En som aldri har vært ansatt noe sted, aldri hatt kollegaer eller ledere har ingen trening i dette og da kan det bli tøft. Resten av det du babler om har jeg aldri hevdet og jeg skjønner ikke hvorfor du siterer meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 12. august 2017 #1882 Del Skrevet 12. august 2017 1 minutt siden, Topptur skrev: Analysert? Jeg påpeker da bare det innlysende? Alle som har vært ansatt noe sted, om det er på Rimi, tv2 eller et teater/filmsett har opplevd å få tilbakemeldinger på jobben man utfører og sjelden bare positivt. En som aldri har vært ansatt noe sted, aldri hatt kollegaer eller ledere har ingen trening i dette og da kan det bli tøft. Resten av det du babler om har jeg aldri hevdet og jeg skjønner ikke hvorfor du siterer meg på det? Beklager, skulle skrevet sitering slutt Jeg har aldri sett på det som innlysende hvordan folk tar imot tilbakemeldinger, ikke engang noe jeg har ofret en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 12. august 2017 #1883 Del Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, Onbothsides skrev: Beklager, skulle skrevet sitering slutt Jeg har aldri sett på det som innlysende hvordan folk tar imot tilbakemeldinger, ikke engang noe jeg har ofret en tanke. Og da er de som har gjort det merkelige? Så rar holdning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 14. august 2017 #1884 Del Skrevet 14. august 2017 Nå har hun røpet bryllupsdatoen (05.05.18). Spent på om det faktisk blir et bryllup, jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. august 2017 #1885 Del Skrevet 14. august 2017 Og der kom Jan med et av sine kleine "er så stolt av deg og du er så sterk!!" Innlegg.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 14. august 2017 #1886 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) 59 minutter siden, kindagirl skrev: Og der kom Jan med et av sine kleine "er så stolt av deg og du er så sterk!!" Innlegg.. Nesegrus og ufiltrert beundring😊 Men Jan, vellykkethet måles ikke i hvor mye man tjener. Du poengterer at hun tjener mer enn deg, so what?? Det er da ikke uvanlig, i min familie har det vært slik i mange år. Men ingen av oss fokuserer på det, fordi det er uinteressant. Vi lever i 2017, vi har felles familieøkonomi. Du poengterer at Anna får til alt. Akkurat det er jeg helt uenig i. Hun har brutte, nære relasjoner rundt seg. Det er ikke bra.. Hun er ikke utpreget god på å etablere og vedlikeholde relasjoner og nettverk. Men hun er kommersielt flink. Om man ikke klarer å koble det å bygge nettverk/relasjoner og forretningsdrift på lengre sikt, så kan det bli krevende. Så kanskje du skal utfordre henne og være et korrektiv istedenfor å si "amen" til alt bare det gir eksponering og penger i kassa.. Endret 14. august 2017 av Friluftsdame 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. august 2017 #1887 Del Skrevet 14. august 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. august 2017 #1888 Del Skrevet 15. august 2017 Ser hun skal danse med Glenn-Jørgen. Kjempeflink fyr og ikke en flørt, så da kan Jan puste med magen.... Hadde blitt mer fyr hvis hun hadde danset med fløtepusen Tom Erik Nilssen! (han er ikke med lenger forresten) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 15. august 2017 #1889 Del Skrevet 15. august 2017 Leste et sted at hun gledet seg til å bli dullet med.Tror Anna skal få seg en overraskelse... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 15. august 2017 #1890 Del Skrevet 15. august 2017 begynner å bli lei av resirkulering av bildene til mtm nå... samme bildene går om og om igjen... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 15. august 2017 #1891 Del Skrevet 15. august 2017 3 timer siden, Moongirl skrev: Ser hun skal danse med Glenn-Jørgen. Kjempeflink fyr og ikke en flørt, så da kan Jan puste med magen.... Hadde blitt mer fyr hvis hun hadde danset med fløtepusen Tom Erik Nilssen! (han er ikke med lenger forresten) Glenn Jørgen er vel den beste partneren hun kunne fått. Virker profesjonell, er veldig flink og virker enormt tålmodig.. Hadde blitt mer bekymret på Jan sin vegne om hun fikk en av de to svenske..Eller Tom Erik Nilssen som ikke lengre er med..:P 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 15. august 2017 #1892 Del Skrevet 15. august 2017 Nå skal hun visst kjøpe enda en bolig🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. august 2017 #1893 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, Apekatten skrev: Nå skal hun visst kjøpe enda en bolig🤔 Neste tv-program; "syke samlere" 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 15. august 2017 #1894 Del Skrevet 15. august 2017 16 minutter siden, Apekatten skrev: Nå skal hun visst kjøpe enda en bolig🤔 Skal hun det eller er det bare clickbait? Nekter å gi henne klikk egentlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 15. august 2017 #1895 Del Skrevet 15. august 2017 10 minutter siden, Ulzzang skrev: Skal hun det eller er det bare clickbait? Nekter å gi henne klikk egentlig Joda, hun kunne innrømme at hun skulle på visning som gjaldt kjøp og ikke leie. Spår neste innlegg: Vi har vært på visning! .. på naboens hus! Jeg kan ærlig innrømme at jeg er den type jente som blir inspirert av andre sine hus og deres stil. Derfor var det er selvfølge for oss å dra på naboens visning for å se på deres stil og hus. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despacita Skrevet 15. august 2017 #1896 Del Skrevet 15. august 2017 13 minutter siden, Ulzzang skrev: Skal hun det eller er det bare clickbait? Nekter å gi henne klikk egentlig Det står at hun skal på to visninger på torsdag, ikke for å leie men for å eie. Vedder en femmer på at hun skal på "visning" av brudekjoler 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 15. august 2017 #1897 Del Skrevet 15. august 2017 47 minutter siden, Masuka skrev: Joda, hun kunne innrømme at hun skulle på visning som gjaldt kjøp og ikke leie. Spår neste innlegg: Vi har vært på visning! .. på naboens hus! Jeg kan ærlig innrømme at jeg er den type jente som blir inspirert av andre sine hus og deres stil. Derfor var det er selvfølge for oss å dra på naboens visning for å se på deres stil og hus. "Jeg er den type jente", " jeg er den type jente.:" bla ba..lei! To ting som gjentar seg ofte er "Perfekt" og "jeg er den type jente"... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 15. august 2017 #1898 Del Skrevet 15. august 2017 17 minutter siden, Minlillesky skrev: "Jeg er den type jente", " jeg er den type jente.:" bla ba..lei! To ting som gjentar seg ofte er "Perfekt" og "jeg er den type jente"... Ikke glem "Jeg kan ærlig innrømme".. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 15. august 2017 #1899 Del Skrevet 15. august 2017 På 14. august 2017 den 19.38, Friluftsdame skrev: Nesegrus og ufiltrert beundring😊 Men Jan, vellykkethet måles ikke i hvor mye man tjener. Du poengterer at hun tjener mer enn deg, so what?? Det er da ikke uvanlig, i min familie har det vært slik i mange år. Men ingen av oss fokuserer på det, fordi det er uinteressant. Vi lever i 2017, vi har felles familieøkonomi. Du poengterer at Anna får til alt. Akkurat det er jeg helt uenig i. Hun har brutte, nære relasjoner rundt seg. Det er ikke bra.. Hun er ikke utpreget god på å etablere og vedlikeholde relasjoner og nettverk. Men hun er kommersielt flink. Om man ikke klarer å koble det å bygge nettverk/relasjoner og forretningsdrift på lengre sikt, så kan det bli krevende. Så kanskje du skal utfordre henne og være et korrektiv istedenfor å si "amen" til alt bare det gir eksponering og penger i kassa.. Enig! Men han kan ikke det, for da blir det exit neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. august 2017 #1900 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, Masuka skrev: Joda, hun kunne innrømme at hun skulle på visning som gjaldt kjøp og ikke leie. Spår neste innlegg: Vi har vært på visning! .. på naboens hus! Jeg kan ærlig innrømme at jeg er den type jente som blir inspirert av andre sine hus og deres stil. Derfor var det er selvfølge for oss å dra på naboens visning for å se på deres stil og hus. Er du særiøs? "Vi var på visning i naboens hjem idag, jeg er den type jente som liker å holde meg i fred fra naboer, men disse så oss gå inn i vår leilighet, og kjente meg igjen. De ville gjerne ha råd og tips til innredning og interiør. Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke ble særlig begeistret for hvordan de hadde det, jeg ga de mitt beste råd, sa at de skulle ha maks 5 pyntegjenstander, tvbord, tv, sofa og sofabord. For jeg kan ærlig innrømme at jeg er den type jente som liker å ha ting på min måte. Andre inspirer meg fra sjeldent til aldri." 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå