PippiLa Skrevet 11. august 2017 #1861 Del Skrevet 11. august 2017 Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan få en dansetrener som bor i Kristiansand? Så kunne hun fløyet inn til Oslo hver helg sammen med han. Hvis hun har visst om det i et halvt år, så skulle jo ting vært mer på plass:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 11. august 2017 #1862 Del Skrevet 11. august 2017 14 timer siden, kindagirl skrev: Blir ikke sjokkert om hun trekker seg fra programmet. Når ting blir for tungt finner hun nok noen unnskyldninger. Ler også godt om hun er første som ryker...:D Kan godt være hun er med for å bare promotere seg selv før selve programmet starter. Så trekker hun seg! Kan aldri vite hva hun og Jan planlegger 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 11. august 2017 #1863 Del Skrevet 11. august 2017 Tenker egentlig at det har vært planlagt hele tiden at barna skulle reise tilbake med Jan. Hun lyver så hun tror det selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. august 2017 #1864 Del Skrevet 11. august 2017 12 minutter siden, PippiLa skrev: Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan få en dansetrener som bor i Kristiansand? Så kunne hun fløyet inn til Oslo hver helg sammen med han. Hvis hun har visst om det i et halvt år, så skulle jo ting vært mer på plass:) Det er urealistisk. Programmet inneholder også filming av trening, prøving av kostymer etc, så det ville jo betinge at et helt team fra TV 2 måtte reise dit for å filme. Det kunne kanskje vært gjort om de hadde fått en A-kjendis på kroken, men det er tross alt ikke snakk om Kong Harald som skal være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. august 2017 #1865 Del Skrevet 11. august 2017 1 time siden, CecilieX skrev: Det er tross alt ikke snakk om Kong Harald som skal være med. DET hadde vært gøy!!! 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. august 2017 #1866 Del Skrevet 11. august 2017 17 minutter siden, Cookie123 skrev: DET hadde vært gøy!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juletrollet Skrevet 11. august 2017 #1867 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg har gjennom hele livet mitt alltid satt barna mine foran meg selv. Ja, akkurat det du gjør ved å flytte til Oslo for å være med i et danseshow rett før skolestart og skape ustabilitet for barna dine. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 11. august 2017 #1868 Del Skrevet 11. august 2017 AR snakker vel østlandsk nå etter ca to uker i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 11. august 2017 #1869 Del Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, Juletrollet skrev: Jeg har gjennom hele livet mitt alltid satt barna mine foran meg selv. Ja, akkurat det du gjør ved å flytte til Oslo for å være med i et danseshow rett før skolestart og skape ustabilitet for barna dine. Hun mener kanskje foran seg selv som i når de går på rekke og rad? 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 11. august 2017 #1870 Del Skrevet 11. august 2017 5 timer siden, tingi85 skrev: Da ser det ut som ungene flytter tilbake til Søgne. Må si det var litt vanskelig å tyde blogginnlegget 🙈 Hun skriver jo ikke dette? Jeg tyder heller innlegger på at de vil være fra hverandre på dag/kveld. De vil jo sikkert se mye mindre til hverandre fremover siden hun trener mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 11. august 2017 #1871 Del Skrevet 11. august 2017 3 timer siden, Clementina skrev: Anna er jo mildt sagt utrent og overhodet ikke vant til fysisk aktivitet. Hun skrev jo at skrittelleren hennes en dag viste at hun hadde gått 800 skritt til sammen. Senkveld viste jo også en kropp med veldig tydelige spor etter tre fullgåtte svangerskap og barseltider (noe som selvfølgelig er helt naturlig og flott). Men når man så tenker på hvordan Anna ikke takler et eneste snev av kritikk og aldri har hatt en krevende arbeidsdag i hele sitt liv, så kommer nok sammenbruddet rimelig fort når SVD er i gang. Jeg tviler veldig sterkt på at hun klarer å holde ut i mer enn 2, max 3 program. Det kommer til å bli altfor tøft fysisk. Hun kommer til å trekke seg og skylde på at barna trenger henne i Søgne. Å du mener at alle de andre som har vært med på SVD er topptrente ved 1 trening? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 11. august 2017 #1872 Del Skrevet 11. august 2017 Hele denne Skal vi danse greia er bare tull for Anna sin del! Hadde hun bare bodd i Oslo så hadde det jo ikke vært noe problem for hun å delta. Men hun bor i Kristiansand? og måtte derfor "flytte" for å kunne delta. Og da må hun ta med seg de 3 barna sine og Jan selvfølgelig. Noe som virkelig bare er dårlig gjort oven for det eldste barna pga skolestart. Og om Jan skulle vært igjen i Kristiansand? så hadde det vært synd på alle de 3 barna som hadde vært i værste fall flere måneder uten mammaen sin som heller ikke går. Dette her viser nok en gang at Anna er for impusiv og tenker ikke igjennom hva hun gjør. Hun tenker penger, fame, omtale og gratis pr. De andre meningene mine skal jeg ikke skrive her fordi de er ikke akkurat pene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 11. august 2017 #1873 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) 5 timer siden, Lapper skrev: Å du mener at alle de andre som har vært med på SVD er topptrente ved 1 trening? Nei, hvor har jeg skrevet det? Men Anna er jo åpen om at Jan tar seg av det aller meste med barna både dag og natt. Og innleggene hennes i bloggen kan seriøst ikke ta mer enn 10-15 minutter å skrive. Hun har lite reklametrafikk på bloggen hvis du ser bort fra betakaroten og shai høvler så kan ikke gå med før mye tid der heller. Så jeg sitter igjen med inntrykket av at hun er ei dame som lever i bobla si, nesten fullstendig skjermet fra omverdenens kritikk og som er vant til å gjøre veldig, veldig lite i løpet av en hverdag. Hun har til og med kuttet ut sin egen familie fordi de har kritisert handlingene hennes som mamma. Regner med det rakner rimelig fort om dommerne gir henne litt kvass kritikk, hun kan tross alt ikke slette kritiske dommerkommentarerer med et tastetrykk og late som om de aldri var der. Endret 11. august 2017 av Clementina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 11. august 2017 #1874 Del Skrevet 11. august 2017 9 minutter siden, Clementina skrev: Nei, hvor har jeg skrevet det? Men Anna er jo åpen om at Jan tar seg av det aller meste med barna både dag og natt. Og innleggene hennes i bloggen kan seriøst ikke ta mer enn 10-15 minutter å skrive. Hun har lite reklametrafikk på bloggen hvis du ser bort fra betakaroten og shai høvler så kan ikke gå med før mye tid der heller. Så jeg sitter igjen med inntrykket av at hun er ei dame som lever i bobla si, nesten fullstendig skjermet fra omverdenens kritikk og som er vant til å gjøre veldig, veldig lite i løpet av en hverdag. Hun har til og med kuttet ut sin egen familie fordi de har kritisert handlingene hennes som mamma. Regner med det rakner rimelig fort om dommerne gir henne litt kvass kritikk. Jeg tror faktisk at dommerne er klar over hvordan Anna er som person. En som ikke takler kritikk, og jeg har da på følelsen av at hun kommer til å få en del mer kritikk enn andre i løpet av "skal vi danse bobla". Det gir god tv...dessverre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 11. august 2017 #1875 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) 18 minutter siden, Minlillesky skrev: Jeg tror faktisk at dommerne er klar over hvordan Anna er som person. En som ikke takler kritikk, og jeg har da på følelsen av at hun kommer til å få en del mer kritikk enn andre i løpet av "skal vi danse bobla". Det gir god tv...dessverre.. Tv2 behandler jo stort sett rosabloggere med silkehansker så jeg vet ikke helt.. Jeg tror hvert fall ikke de kommer til å være strengere med Anna bare for å produsere god TV. Men jeg tror ikke det skal mye kritikk til før Anna takker for seg uansett. Hun er jo som sagt veldig, veldig dårlig på å motta kritikk og kuttet til og med ut sin egen familie da de tok til motmæle. Endret 11. august 2017 av Clementina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 11. august 2017 #1876 Del Skrevet 11. august 2017 Barn bør ikke få barn, det er Anna et tydelig eksempel på og å gjøre små barn til sitt levebrød er meg helt ubegripelig. Situasjonen har ikke blitt bedre etter at Jan kom inn i bildet. Håper disse barna snart får ro og et vanlig liv. Denne selvsentrerte og egoistiske jenta burde skamme seg og bli voksen. Bare uttalelsen om at hun gledet seg til å prøve kjoler og bli dullet med sier noe om hvor naiv hun må være. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 11. august 2017 #1877 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg vedder på hun trekker seg om hun ikke er den første som ryker. Den type dansetrening krever så ekstremt mye disiplin og er rett og slett veldig smertefull. Har ingen tro på at hun holder ut. Håper hun motbeviser meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 12. august 2017 #1878 Del Skrevet 12. august 2017 22 timer siden, Chrisssi skrev: Barn bør ikke få barn, det er Anna et tydelig eksempel på og å gjøre små barn til sitt levebrød er meg helt ubegripelig. Situasjonen har ikke blitt bedre etter at Jan kom inn i bildet. Håper disse barna snart får ro og et vanlig liv. Denne selvsentrerte og egoistiske jenta burde skamme seg og bli voksen. Bare uttalelsen om at hun gledet seg til å prøve kjoler og bli dullet med sier noe om hvor naiv hun må være. Det verste synes jeg er de kommersielle vurderingene som ligger til grunn. Det er en åpenbar sammenheng mellom bokutgivelse og deltakelse i SVD. For Gyldendahl er den en åpenbar gratisprofilering, og at boken kommer i sept er ingen tilfeldighet. Man kan umulig begrunne prioriteringene i karriereutvikling og en god mulighet for familien. SVD tikker og går hvert år, og Anna er som hun selv skriver ikke særlig utadvendt. Anna profileres derfor ikke for å nå fram som kandidat til TV-jobbing. Derfor er deltakelsen utelukkende begrunnet i Anna's drømmer i kombinasjon med bokutgivelse. At en hel familie betaler prisen for mors drømmer og offentlige skittentøyvask i bokform er for meg ikke omsorg og omtenksomt. Det er det motsatte. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 12. august 2017 #1879 Del Skrevet 12. august 2017 Om man aldri har vært i ordinært arbeidsliv må det bli et utrolig hardt møte med virkligheten både å bli stilt krav til, presset og kritisert. Jeg har forstått at danseretrenerene er knallharde når det gjelder å kreve disiplin og engasjement og når man er ung og aldri fått 'profesjonell refs' kan det bli sårt og tøft. De fleste andre (alle?) som har/skal delta i konkurransen har en viss erfaring i å ta til seg tilbakemeldinger, enten de er skuespillere, artister eller idrettsutøvere. En hjemmeværende mamma som kan redigere og sensurere hvilke spørsmål som skal besvares kan får et sjokkerende møte med voksenlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 12. august 2017 #1880 Del Skrevet 12. august 2017 59 minutter siden, Topptur skrev: Om man aldri har vært i ordinært arbeidsliv må det bli et utrolig hardt møte med virkligheten både å bli stilt krav til, presset og kritisert. Jeg har forstått at danseretrenerene er knallharde når det gjelder å kreve disiplin og engasjement og når man er ung og aldri fått 'profesjonell refs' kan det bli sårt og tøft. De fleste andre (alle?) som har/skal delta i konkurransen har en viss erfaring i å ta til seg tilbakemeldinger, enten de er skuespillere, artister eller idrettsutøvere. En hjemmeværende mamma som kan redigere og sensurere hvilke spørsmål som skal besvares kan får et sjokkerende møte med voksenlivet. Morsomt at du har analysert hvordan deltakere pleier ta i mot tilbakemeldinger Forøvrig er det så rart at ikke kritikerne her snart begynner å innse at det er ikke omsorgssvikt å være mammablogger, skrive bok, danse, være i rampelyset eller å være i konflikt med andre. Hver gang noen her nevner barnevernet må jeg nesten lugge meg for ikke å le, fordi etter så lang tid med trusler og skriving om barnevern så må jo folk skjønne at dette er da ikke noe barnevernet har noe interesse av. Så at det stadig skrives her blir som en slags tilbakevirkende hån på debattantene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå