Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Ja, det er helt klart en mulighet for det. Og kanskje nettopp derfor bør hun få litt veiledning i hva man sier og gjør/viser offentlig. Norge er et lite land og hun har tre små barn som dessverre kommer til både å lese og høre mye om moren sin som de burde vært spart for.

Nå syns jeg du er usedvanlig prippen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Summ skrev:

Sikkert ikke spennende for henne å følge med på skam da, med tanke på at hun har sagt at videregående ikke er viktig...

Hehe, vet ikke du heller hvem Djengis Khan var...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Solivagant skrev:

Det forundrer meg ikke om disse barna, spesielt eldstemann, kommer til å slite senere i livet når de vokser opp uten nettverk og stabilitet rundt seg. Jeg har selv vokst opp i et ustabilt hjem med en ustabil hverdag, og har slitt mye for det. 

Når man røskes vekk fra den ene barnehagen til den andre, fra det ene hjemmet til det andre (til og med i ulike land), når man plutselig får ny pappa, når man plutselig mister all kontakt med besteforeldre og nye besteforeldre plutselig dukker opp... Da skal man være ekstremt sterk psykisk for ikke å få tilknytningsproblemer som voksen. Man kan jo ikke bli glad i noen for de forsvinner før man vet ordet av det. Dette er velkjent psykologi.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Kommentarfeltet på TV2s facebookinnlegg blir bare verre, enkelte skjønner ikke at folk kan mene hun skal flytte (!) uten barna, andre sammenligner henne med Jens Stoltenberg(!?) og folk kaller kritikere for ufyselige mennesker som terroriserer en ung mor på dette viset. 

Jeg. Mister. Troen. På. Menneskeheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Galaxy X skrev:

Kommentarfeltet på TV2s facebookinnlegg blir bare verre, enkelte skjønner ikke at folk kan mene hun skal flytte (!) uten barna, andre sammenligner henne med Jens Stoltenberg(!?) og folk kaller kritikere for ufyselige mennesker som terroriserer en ung mor på dette viset. 

Hvor ser du dette?  Det står om Skal vi danse på facebooksiden til tv2 (ingen spesielle kommentarer), tv2 underholdning ( ser ingen spesielle kommentarer) og Skal vi danse (ditto). Gjennomgående få fans av Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Galaxy X skrev:

Så det samme

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Christy89 skrev:

Synes hun er så egoistisk og nei, hun setter absolutt ikke barna først og dette er ikke det beste for M. At hun faktisk sier barna ikke skal stå i veien for hennes karriere er helt hårreisende! 😨 Skremmende å lese srøttemeldinger jun får på FB.

Gleder meg til å se hvordan hun kommer til å takle kritikk fra dommerne. Hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk og ser for meg tårer og gjeipen henge. Jan kommer nok til å stemme 500 ganger i løpet av en sending.

Ja, en vil gjerne stemme frem de en liker, så om Jan stemmer 500 ganger i løpet av en sending, så er han ikke alene om det. Jeg ser for meg bildet av en viss fotballfruemann som ble filmet under sending med nesa i telefonen, og kanskje steme han 500 ganger. Det hjalp vel ikke så mye, for frua kom ikke så langt allikevel. Husker det ble spådd at hun ville komme langt fordi fansen hennes kom stil å stemme mye, men det hjalp ikke det heller. Dommerne var ikke fornøyd med dansinga. Gjenstår å se hvordan Anna klarer å få bena i riktig posisjon. Gjenstår også å se om Jan er like iherdig i å forsvare henne mot "usaklig" kritikk fra dommerne, slik som fotballfruemannen prøvde seg på. Han mente visst at han visste bedre enn dommerne. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
29 minutter siden, Vipser skrev:

Hvor ser du dette?  Det står om Skal vi danse på facebooksiden til tv2 (ingen spesielle kommentarer), tv2 underholdning ( ser ingen spesielle kommentarer) og Skal vi danse (ditto). Gjennomgående få fans av Anna.

Tv2 Nyheter. 

Edit: Og det er lite fans, men tvers gjennom naive mennesker ikke vet hvem Anna er og baserer utsagnene sine hovedsaklig på tittelen på innlegget. En stakkars småbarnsmor som får refs for å ta med seg barna når hun flytter. 

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Hehe, vet ikke du heller hvem Djengis Khan var...? ;)

Nei trodde det var han skam fyren 🙈 hahaha, så ikke de siste episodene av skam, må se ferdig gamle episoder av cæsar først 🎉🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Galaxy X skrev:

Tv2 Nyheter. 

Edit: Og det er lite fans, men tvers gjennom naive mennesker ikke vet hvem Anna er og baserer utsagnene sine hovedsaklig på tittelen på innlegget. En stakkars småbarnsmor som får refs for å ta med seg barna når hun flytter. 

Noen burde legge inn en kommentar med litt kontekst. Jeg hadde gjort det om det ikke var fordi jeg slettet Facebook :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Galaxy X skrev:

Herrejesus, folk misser jo poenget helt 🙈🙈🙈 De kjenner sikkert ikke til hele historien. Sammenligne Anna med Jens Stoltenberg!!!! Går det an? 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
10 minutter siden, gjest91 skrev:

Hva var greia med Khan i forhold til intervjuet med Anna?

Bare en liten greie i intervjuet med vgtv om hvordan man uttaler Cengiz. - 'Tenk på Djengis Khan', sier Morten (?). Anna svarer at ham har hun aldri hørt om, og vil sånn sett passe fint inn i rekkene hos tv2 ...

https://www.dt.no/nyhet/underholdning/lier/cengiz-al-deltar-i-skal-vi-danse/s/5-57-695835

http://www.vg.no/rampelys/skal-vi-danse/anna-rasmussen-flyttet-til-oslo-for-aa-vaere-med-paa-skal-vi-danse/a/24113489/

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Missy1 skrev:

Etter min mening så går man ikke nødvendigvis glipp av mye selvom man blir mamma som ung, men det er forskjell på å få barn som ung og å få barn når man fortsatt er et barn selv. 

Det å ha barn gjør at det kreves mer planlegging. Man må ta hensyn til barna og sette barnas behov foran sine egne. Man må kunne spørre seg selv "er det så viktig å være med på SVD eller er skolestart for barnet mitt viktigere?". Jeg vil tro at de fleste unge mødre ikke hadde behøvd å spørre seg selv om dette engang, men takket nei når hun fikk forespørselen for det sier seg selv at barnets skolestart (og skolegang) er viktigere enn noen uker i rampelyset.
Men når man får barn før man har fullført grunnskolen så klarer man kanskje ikke å se at skolegang er viktig? 

Anna virker for meg ekstremt umoden. Jeg er helt sikker på at det finnes mange fantastiske og modne jenter/damer som ble mødre i tenårene, men Anna er ikke en av de. Hun virker rastløs, hun ser sine egne behov for å leve livet fritt uten å ta hensyn til andre, men hun har selv valgt å få barn og da burde barnas behov komme foran hennes egne impulser.
Det kan ikke forsvares i at hun uplanlagt ble gravid som 14(?) åring og valgte å beholde barnet fordi det føltes feil å ta det bort. Hun har i ettertid blitt uplanlagt (?) gravid en gang til (og burde kanskje ha lært noe om prevensjon etter det skjedde første gang?) også har hun planlagt (sier hun) blitt gravid ennå en gang etter å ha vært sammen med Jan (den gode nummer2) i et par dager. Nå er ikke jeg helt sikker på aldersforskjellen på barna, men hun har fått 3 barn veldig tett når man tenker på hvor ung hun er selv.

Jeg har for lenge siden slutta å klikke meg inn på bloggen hennes, men jeg klarer ikke å la være å bli mektig provosert. Det er kanskje det hun er ute etter? Å skape stor blest rundt seg selv for å få oppmerksomhet? Det er isåfall helt feil vei å gå. Hun ødelegger for seg selv nå og for fremtiden. Hadde hun vært litt smart så hadde hun fått seg en utdannelse nå. Hun har tjent mye på bloggingen og burde ha råd til å gå noen  år på skole slik at hun kan falle til ro i livet og gi barna en trygg og forutsigbar hverdag

Skjønner ikke helt hvorfor du siterer meg, jeg er helt enig med deg. Var bare i kommentar til hvorfor hun sier det. Den kommentaren om at man går glipp av mye er jo en standard kommentar omtrent alle unge mødre får. Og om det er sant eller ikke er ikke så viktig for meg. Man velger selv å få barn og alt det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, J.. skrev:

Siste innegget - over før det har begynt..

Gjett 3 ganger liksom.

BETACAROTEN.

Tittelen var "oppholdet er over, før det har begynt!"

Jeg var helt sikker på at det handlet om shai barberhøvler. At oppholdet til hårene var over før de fikk begynt, siden hun ærlig kan innrømme, at hun er den type jente, som barberer hårene før de får begynt å vokse.

Snakker om å gå fem på :ironi:

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BeverTramp skrev:

Tittelen var "oppholdet er over, før det har begynt!"

Jeg var helt sikker på at det handlet om shai barberhøvler. At oppholdet til hårene var over før de fikk begynt, siden hun ærlig kan innrømme, at hun er den type jente, som barberer hårene før de får begynt å vokse.

Snakker om å gå fem på :ironi:

Åneida,var visst sommeren var over før den begynte,men takk og lov for betacaroten,så hun ikke skal miste brunfargen!

Har jo regnet i 1,5 uke.

At hun ikke blir flau over disse kleine innleggene.. Haha.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha så store problemer som at brunfargen faktisk forsvinner allerede i august. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...