Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Summ skrev:

Hun sa det indirekte. Intervjueren sa; "hva syns jan om at du skal være tett og intim, og danse sexy med en kjekk mann hele dagen?" Da svarte hun; " han kommer til å få igjen for det og bli glad når jeg kommer hjem, det kan jeg ærlig innrømme." Også lo de og fleipa og slikt. 

Tror nok hun sikter til at hun skal bruke "dansemovsene" på han i senga ved hver hjemkomst. Jan må jo få i pose og sekk under slike omstendigheter, sånn at han forstår at han ikke trenger være sjalu. Selv om det ikke hjelper. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomineB
3 timer siden, Summ skrev:

Hun har jo den aller minste "fanskaren" av alle!

Grunde er en utrolig kjekk gutt, han ordlegger seg riktig, har en sterk personlighet, han har kropp og sjarm. Han var akkurat med på paradise, og smeltet mange hjerter! Han er fersk, og spennende. 

Han skam-skuespilleren er også fersk, men vet ikke så mye om han annet enn at han er veldig i fokus. 

Også har vi tommy steine og de andre eldre. Hva har Anna å stille opp med når hun står med disse? Tror dette er starten på et flykræsj. Tror den omtalte bimkræsjen er oppgradert... 

Stakkars Anna som faktisk tror dette vil bli en drøm. For henne blir det jo et mareritt. 

Tenk på de son bestemmer deltakere, de har jo satt henne som er så anonym fra før, sammen med så mange profilerte!

Hvordan i himmelens navn kan du si dette: 

"Også har vi tommy steine og de andre eldre. Hva har Anna å stille opp med når hun står med disse? Tror dette er starten på et flykræsj. Tror den omtalte bimkræsjen er oppgradert... 

Stakkars Anna som faktisk tror dette vil bli en drøm. For henne blir det jo et mareritt."

Hvordan vet du dette?

Dette var stygt av deg!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

"Jan er veldig sjalu, så jeg gleder meg til å være intim å være kåt på en annen mann hele dagen, så Jan får det gøy når jeg kommer hjem." 

Dette høres jo faktisk ut som om de planlegger en fifty shades of grey scene, der hun får straff. Tror ikke en sjalu gutt blir glad for at hun kommer hjem ferdig fuktet. 

Eller HVA I SVARTE var greia med den uttalelsen? :fnise:

Hva i svarte er greia med din uttalelse? "Kåt på en annen mann", "Ferdig fuktet" 

Tror du har noen skikkelige dirty tanker som greide snu det intervjuet slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Det var jo det hun insinuerte. 

Om du hører hva journalist Morten spør om. Hvordan han får dansepartneren til Anna til  å høres ut som en kåt hingst som bare er ute etter å ta henne. Da skjønner man svaret til Anna. Hun var bare med på Morten sitt flåsete spm. 😊 Allevet hvordan Morten er😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
2 timer siden, TomineB skrev:

Om du hører hva journalist Morten spør om. Hvordan han får dansepartneren til Anna til  å høres ut som en kåt hingst som bare er ute etter å ta henne. Da skjønner man svaret til Anna. Hun var bare med på Morten sitt flåsete spm. 😊 Allevet hvordan Morten er😊

Og alle vet hvordan Anna er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i himmelens navn kan du si dette: 

"Også har vi tommy steine og de andre eldre. Hva har Anna å stille opp med når hun står med disse? Tror dette er starten på et flykræsj. Tror den omtalte bimkræsjen er oppgradert... 

Stakkars Anna som faktisk tror dette vil bli en drøm. For henne blir det jo et mareritt."

Hvordan vet du dette?

Dette var stygt av deg!  

Jeg VET at hun ikke tåler kritikk, og jeg vet at voksne som har etablert fanskare på mye mer enn hva Anna har, har lettere for å sanke stemmer! 

Hva i svarte er greia med din uttalelse? "Kåt på en annen mann", "Ferdig fuktet" 

Tror du har noen skikkelige dirty tanker som greide snu det intervjuet slik. 

Jeg snudde ikke intervjuet på noen måte. Med litt sosiale antenner, så skjønner man hva som menes i intervjuet.

Er du særiøs? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Summ skrev:

"Jan er veldig sjalu, så jeg gleder meg til å være intim å være kåt på en annen mann hele dagen, så Jan får det gøy når jeg kommer hjem." 

Dette høres jo faktisk ut som om de planlegger en fifty shades of grey scene, der hun får straff. Tror ikke en sjalu gutt blir glad for at hun kommer hjem ferdig fuktet. 

Eller HVA I SVARTE var greia med den uttalelsen? :fnise:

Eller hva i svarte er greia med å presentere dette slik at det ser ut som du siterer Anna?  Sitat skal være ordrett, og ikke blandes i hop med din tolkning!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Anna trenger PR rådgiver som forteller henne at hun noen ganger snakker litt for mye.

"Husk på Djengis Khan" "aldri hørt om... "

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
7 timer siden, Summ skrev:

Hun sa det indirekte. Intervjueren sa; "hva syns jan om at du skal være tett og intim, og danse sexy med en kjekk mann hele dagen?" Da svarte hun; " han kommer til å få igjen for det og bli glad når jeg kommer hjem, det kan jeg ærlig innrømme." Også lo de og fleipa og slikt. 

Men det var da ikke i nærheten av det som ble sitert!

Det var da et ok svar på et slurvete og fleipende spørsmål. 

Det er da nok å ta av om man ikke skal legge til egne tolkninger av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Topptur skrev:

Enig, hun var jo bare med på spøken. Det var ikke akkurat drøyt det hun svarte. Snakk om å skulle være prektige her inne... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Topptur skrev:

Enig i at hun tok dette som en spøk og kanskje fleipet tilbake, men Morten Hegseth er en dyktig journalist og dette var nok ikke et slurvete eller fleipende spørsmål fra hans side. Tvert i mot! Og han fikk det svaret han håpet på. Og hun bør muligens lære seg at det ikke er lurt å fremstå så "fleipete" da det vil bli brukt mot henne i ettertid. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Enig i at hun tok dette som en spøk og kanskje fleipet tilbake, men Morten Hegseth er en dyktig journalist og dette var nok ikke et slurvete eller fleipende spørsmål fra hans side. Tvert i mot! Og han fikk det svaret han håpet på. Og hun bør muligens lære seg at det ikke er lurt å fremstå så "fleipete" da det vil bli brukt mot henne i ettertid. 

Men det virker jo med tanke på bilder hun legger ut på blogg at hun ønsker et mer sexy/seksualisert image. Kanskje derfor hun mente denne fleipen var innafor...?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, arnoyb skrev:

Men det virker jo med tanke på bilder hun legger ut på blogg at hun ønsker et mer sexy/seksualisert image. Kanskje derfor hun mente denne fleipen var innafor...?

Ja, det er helt klart en mulighet for det. Og kanskje nettopp derfor bør hun få litt veiledning i hva man sier og gjør/viser offentlig. Norge er et lite land og hun har tre små barn som dessverre kommer til både å lese og høre mye om moren sin som de burde vært spart for.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Ja, det er helt klart en mulighet for det. Og kanskje nettopp derfor bør hun få litt veiledning i hva man sier og gjør/viser offentlig. Norge er et lite land og hun har tre små barn som dessverre kommer til både å lese og høre mye om moren sin som de burde vært spart for.

Absolutt enig med deg! Synd hun ikke er d :dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulzzang skrev:

Jeg tror at Anna trenger PR rådgiver som forteller henne at hun noen ganger snakker litt for mye.

"Husk på Djengis Khan" "aldri hørt om... "

Sikkert ikke spennende for henne å følge med på skam da, med tanke på at hun har sagt at videregående ikke er viktig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er så egoistisk og nei, hun setter absolutt ikke barna først og dette er ikke det beste for M. At hun faktisk sier barna ikke skal stå i veien for hennes karriere er helt hårreisende! 😨 Skremmende å lese srøttemeldinger jun får på FB.

Gleder meg til å se hvordan hun kommer til å takle kritikk fra dommerne. Hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk og ser for meg tårer og gjeipen henge. Jan kommer nok til å stemme 500 ganger i løpet av en sending.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Christy89 skrev:

Synes hun er så egoistisk og nei, hun setter absolutt ikke barna først og dette er ikke det beste for M. At hun faktisk sier barna ikke skal stå i veien for hennes karriere er helt hårreisende! 😨 Skremmende å lese srøttemeldinger jun får på FB.

Gleder meg til å se hvordan hun kommer til å takle kritikk fra dommerne. Hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk og ser for meg tårer og gjeipen henge. Jan kommer nok til å stemme 500 ganger i løpet av en sending.

Jeg kan tenke meg hun prøver å motbevise de som sier man går glipp av mye når man får barn ung. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hererjeg2 skrev:

Jeg kan tenke meg hun prøver å motbevise de som sier man går glipp av mye når man får barn ung. 

Etter min mening så går man ikke nødvendigvis glipp av mye selvom man blir mamma som ung, men det er forskjell på å få barn som ung og å få barn når man fortsatt er et barn selv. 

Det å ha barn gjør at det kreves mer planlegging. Man må ta hensyn til barna og sette barnas behov foran sine egne. Man må kunne spørre seg selv "er det så viktig å være med på SVD eller er skolestart for barnet mitt viktigere?". Jeg vil tro at de fleste unge mødre ikke hadde behøvd å spørre seg selv om dette engang, men takket nei når hun fikk forespørselen for det sier seg selv at barnets skolestart (og skolegang) er viktigere enn noen uker i rampelyset.
Men når man får barn før man har fullført grunnskolen så klarer man kanskje ikke å se at skolegang er viktig? 

Anna virker for meg ekstremt umoden. Jeg er helt sikker på at det finnes mange fantastiske og modne jenter/damer som ble mødre i tenårene, men Anna er ikke en av de. Hun virker rastløs, hun ser sine egne behov for å leve livet fritt uten å ta hensyn til andre, men hun har selv valgt å få barn og da burde barnas behov komme foran hennes egne impulser.
Det kan ikke forsvares i at hun uplanlagt ble gravid som 14(?) åring og valgte å beholde barnet fordi det føltes feil å ta det bort. Hun har i ettertid blitt uplanlagt (?) gravid en gang til (og burde kanskje ha lært noe om prevensjon etter det skjedde første gang?) også har hun planlagt (sier hun) blitt gravid ennå en gang etter å ha vært sammen med Jan (den gode nummer2) i et par dager. Nå er ikke jeg helt sikker på aldersforskjellen på barna, men hun har fått 3 barn veldig tett når man tenker på hvor ung hun er selv.

Jeg har for lenge siden slutta å klikke meg inn på bloggen hennes, men jeg klarer ikke å la være å bli mektig provosert. Det er kanskje det hun er ute etter? Å skape stor blest rundt seg selv for å få oppmerksomhet? Det er isåfall helt feil vei å gå. Hun ødelegger for seg selv nå og for fremtiden. Hadde hun vært litt smart så hadde hun fått seg en utdannelse nå. Hun har tjent mye på bloggingen og burde ha råd til å gå noen  år på skole slik at hun kan falle til ro i livet og gi barna en trygg og forutsigbar hverdag

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Jeg tror faktisk at 99 av 100 mødre hadde takket nei til hvilken som helst mulighet som bydde seg om det betydde at en seksåring ikke fikk starte på skolegangen sammen med vennene sine.

Det er jo ikke rart at hun plutselig setter grensen for hva som kan deles med hvordan de praktisk skal ordne det med skolegangen. Så lenge de har tatt barnet bort fra vennene sine er det ingen måte som er god nok for å gjøre godt igjen det de frarøver barnet. 

For 99 av 100 er det nok kun sykdom og sykehusinnleggelse som er god nok grunn til å ofre første skoledag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...