Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Anna tror hun er superkjendis, men i et av kommentarfeltene jeg leste var det vel noe sånt som 90% visste ikke hvem hun var. Noen nevnte navnene på enkelte de kjente igjen, men nesten ingen nevnte Anna. Mange stilte også spørsmålet: hvor er kjendisene her?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Da ble det ingen start på utdannelse denne høsten......

Mini kommer til å være smartere enn mora om 10 år, når hun har grunnskole og mora er stuck med bloggen sin og ikke mer utdanning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg så hele det intervjuet der. Hun fikk spørsmål om noe sånt som; Vil Jan like dette? Det blir jo mye intimt osv med dansepartneren. Hvorpå Anna svarer: Det vil Jan få glede av når jeg kommer hjem! :sjokkbla:

:bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jan er veldig sjalu, så jeg gleder meg til å være intim å være kåt på en annen mann hele dagen, så Jan får det gøy når jeg kommer hjem." 

Dette høres jo faktisk ut som om de planlegger en fifty shades of grey scene, der hun får straff. Tror ikke en sjalu gutt blir glad for at hun kommer hjem ferdig fuktet. 

Eller HVA I SVARTE var greia med den uttalelsen? :fnise:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Varma skrev:

Det er folk i alderen 30+ 😯

What?! 😲 var sikker på det var tenåringer. Enten så kjenner de ikke til historien eller så er de bare stokk dumme og mangler noe mellom øra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Summ skrev:

"Jan er veldig sjalu, så jeg gleder meg til å være intim å være kåt på en annen mann hele dagen, så Jan får det gøy når jeg kommer hjem." 

Dette høres jo faktisk ut som om de planlegger en fifty shades of grey scene, der hun får straff. Tror ikke en sjalu gutt blir glad for at hun kommer hjem ferdig fuktet. 

Jeg skjønte ikke den uttalelsen. 🙊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker Anna spiller et veldig høyt spill nå. Beruset av å skulle få flomlysene på seg, ser hun kanskje ikke klart at dette kan bli en svært krevende høst for henne og familien.

Bokutgivelse og SVD-deltakelse er nok ingen tilfeldig kombinasjon. Det kan bli mye støy og negativ omtale knyttet til bokutgivelsen. Hun selv tenker nok at hun vil vekke sympati og få flere kjøpere via sin deltakelse i SVD.

Å delta i SVD er hardt arbeid, nerver og konkurranse. Mye trening, mye press. Bokutgivelse og profilering av den kommer på toppen. 

For familiens del vil jeg håpe at hun ryker fort ut, for tilværelsen tror jeg vil bli krevende for familien. Det dreier seg ikke bare om hun som elsker å stå i lyset..

Endret av Friluftsdame
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Jeg skjønte ikke den uttalelsen. 🙊

Jeg synes ikke det var så veldig vanskelig å "lese mellom linjene" hva hun mente..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg synes ikke det var så veldig vanskelig å "lese mellom linjene" hva hun mente..

Forklar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Summ skrev:

Akkurat nå, smalls skrev:

Forklar da?

Les kommentaren til @Summ

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
29 minutter siden, Summ skrev:

Altså, SA hun det? At hun skulle være kåt på dansepartneren sin? 

Jeg er redd for at hun har misforstått opplegget litt. Å lære en ny dans hver uke handler neppe om å bli dullet med, kledd opp i fine kjoler og flørte litt med danselæreren sin. 

Hun er så fryktelig ung 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Oi, men det var jo mange andre interessante deltagere da, i forhold til hva jeg forventet etter f.eks Farmen "kjendis"! Har aldri brukt å se Skal Vi Danse, men tror nok jeg blir å følge litt med i år..... Så jeg gikk visst rett i fella der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Topptur skrev:

Altså, SA hun det? At hun skulle være kåt på dansepartneren sin? 

Det var jo det hun insinuerte. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
1 minutt siden, Summ skrev:

Det var jo det hun insinuerte. 

Ok. Jeg orker ikke høre henne snakke, så jeg lurte på om hun kunne ha sagt noe slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Topptur skrev:

Ok. Jeg orker ikke høre henne snakke, så jeg lurte på om hun kunne ha sagt noe slik. 

Hun sa det indirekte. Intervjueren sa; "hva syns jan om at du skal være tett og intim, og danse sexy med en kjekk mann hele dagen?" Da svarte hun; " han kommer til å få igjen for det og bli glad når jeg kommer hjem, det kan jeg ærlig innrømme." Også lo de og fleipa og slikt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt, men hun sier jo ikke dette som skrives her. Så akkurat klippet, ingenting galt med det hun sier i intervjuet :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lest i denne tråden, følger ikke AR i noen kanaler, men basert på mitt inntrykk av henne, tror jeg dette vil bli mye tøffere enn hun gir inntrykk av å tro nå. Jeg husker da CBE var med for noen sesonger siden, det gikk jo ikke særlig bra. AR og CBE er like på den måten at de vil ha stålkontroll på hvordan livet deres skal ta seg ut utenfra. De vil begge "eie" imaget sitt som perfekte, vellykkede og lykkelige, og prøver veldig hardt å få det til å se ut som det stemmer, på hver sin måte kanskje, men uansett. Å være med på SvD vil frata dem mye av den kontrollen, i tillegg til det fysiske mtp treningsregimet. Jeg tror CBE har hakket mer selvdisiplin og stå - på vilje enn AR, hun er dessuten langt bedre trent og hun hadde bare ett barn å tenke på. AR har tre barn, og tilværelsen i Oslo vil bli som en unntakstilstand for dem alle sammen, noe som ikke er direkte stressdempende. Skolestart og boklansering i tillegg til alt privat drama ellers. Hvordan føles det å være på riksdekkende tv, uten at noen av de aller nærmeste er med og heier på deg? CBE røk ut fordi hun var stiv og sjarmløs på skjermen. Nå kan det være at AR har skjulte talenter, men jeg tviler egentlig på at hun er noe naturtalent her... og jeg tror ikke publikummet til SvD er det samme som dem som leser bloggen hennes. Jeg tror, basert på kommentarfeltet på Tv2, at hun sorterer under kjendiser de fleste ikke aner hvem er. 

Og "det får Jan glede av" - det hørte jeg som, jeg kommer til å bli skikkelig opphisset av tett, fysisk kontakt med en annen, veltrent mann på regelmessig basis, så jeg vil trenge å blåse ut litt steam når jeg kommer hjem (til den lånte leiligheten vår, som vi deler med tre små barn)   

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Galaxy X skrev:

Oi, men det var jo mange andre interessante deltagere da, i forhold til hva jeg forventet etter f.eks Farmen "kjendis"! Har aldri brukt å se Skal Vi Danse, men tror nok jeg blir å følge litt med i år..... Så jeg gikk visst rett i fella der....

Har heller aldri vært overbegeistret for det programmet der men når Anna, Erlend Elias og Trude Drevland blir med så må man se.:popcorn:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jan blir nok overbegeistret og kjempefornøyd når hun kommer hjem med åpne gnagsår, blåmerker både her og der og så støl at hun knapt klarer å komme seg opp fra do... Si meg - har hun i det hele tatt peiling på hva hun skal delta på?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...