Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, kindagirl skrev:

Da blir hun å se på skal vi danse da...

Kommer hun til å takle kritikk fra dommere,trene hardt osv uten å trekke seg tro? Spent på fortsettelsen..

DET gleder jeg meg til å se 🙊 Tipper det blir en del tårer fra Anna.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om Jan tar en "Flatland" og stemmer på Anna for flere hundre tusen kroner :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fjortissene stemmer vel på henne uansett hvor dårlig/god hun er. Blir som Sophie Elise i mitt danse crew...

Men hvordan er Anna å danse tro?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JackIost skrev:

Blir spennende å se om Jan tar en "Flatland" og stemmer på Anna for flere hundre tusen kroner :)

Klart han gjør!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg hun kommer langt i den konkurransen. Både ferdighetsmessig og hvem hun når ut til. Tipper hun er ute innen maks 3-4 program. Skam gutten kommer garantert langt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Klart han gjør!

Ja, han kommer garantert til å stemme som en gal 🙊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

– Jeg ble selvfølgelig veldig glad. Jeg har alltid hatt lyst til å være med på «Skal vi danse», så dette er en liten jentedrøm som går i oppfyllelse. Å prøve på kjoler og bare bli dullet med – det er jo kjempegøy, sier hun til TV 2.

Om det er sånn Anna ser for seg at deltakelsen i SVD blir, så vil hun fort få seg en overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at hun er stiv som en stokk og danser dårlig:p

Så hun får masse kritikk. Hun må lære seg å tåle kritikk så kanskje hun har godt sv dette. Kanskje hun blir første deltager som stormer ut av studioet !

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Har hun nektet seksåringen sin å begynne på skolen på hjemstedet? Skal avkommet gå på skole i Oslo, er det bekreftet? Jeg klarer faktisk ikke å tro det. "Nei du skjønner, mamma har så lyst til å være på tv i noen uker, så du får ikke begynne i første klasse med vennene dine. Smil litt nå, så mamma får ta bilde!" :icon_frown: Er hun SÅ hinsides egoistisk? 

Angående Skal vi danse - jeg spår at Anna faker en skade etter en uke eller to. Blir veldig, veldig overrasket hvis hun holder ut lenger - tror ikke hun takler kritikk fra dommerne, og tror ikke hun gidder å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan skal få bryne sjalusien sin på Grunde og Cengiz hvertfall 🙈

Endret av Maskopi
Skrivefeil
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2017 den 8.48, JackIost skrev:

Ikke fulgt med? Her later det tvertimot til at du følger unormalt godt med hvilke barnehager et for deg fremmed barn har gått i, sykelig godt med, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maskopi skrev:

Jan skal få bryne sjalusien sin på Grubde og Cengiz hvertfall 🙈

Hun skal jo ikke danse med de. Men kan jo håpe hun får en kjekk dansepartner :P

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, siterings tull over her. 

Men jeg tror hun kommer til å legge opp til spekulasjon om utroskap 😅🙊 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, frksølekopp skrev:

Sorry, siterings tull over her. 

Men jeg tror hun kommer til å legge opp til spekulasjon om utroskap 😅🙊 

Garantert! Tango for tre :D

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Hun skal jo ikke danse med de. Men kan jo håpe hun får en kjekk dansepartner :P

Å herreguuud... Bare TENK all dritten hun kan komme med på bloggen så lenge hun er med i dette programmet, for ikke å snakke om hvor mange innlegg dette kan generere fremover uansett hvordan deltakelsen går. Blir uansett interessant å se hvordan hun klarer å oppføre seg når hun blir sliten eller ikke får til ting eller skader seg eller at jan blir dødssjalu og spekulasjoner, spekulasjoner og enda mer spekulasjoner, som igjen fører til eksponering og oppslag i alle aviser. Uffameg. Blir sliten bare av å tenke på hva fremtiden bringer med denne dama... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Kan aldri tenke meg hun kommer langt i den konkurransen. Både ferdighetsmessig og hvem hun når ut til. Tipper hun er ute innen maks 3-4 program. Skam gutten kommer garantert langt.

Cengiz er jo danser og han er utrolig dyktig! Holder en knapp på han, eller at han ryker ganske langt etter Anna iallefall. Tipper Skam fansen er ganske mektige fortsatt 

Endret av Ulzzang
Bare autocorrect tull
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JackIost skrev:

Enig, de som har små barn skulle aldri fått lov å delta i Skal vi danse :)

Poenget gikk rett over hodet på deg ser det ut som :) Prøv igjen! :)

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...