Ulzzang Skrevet 7. august 2017 #1641 Del Skrevet 7. august 2017 En jobb som Jan forøvrig får mye tilbake av, mtp på hvordan han fremstår: som en som gledelig lever i den PR skyggen til Anna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 7. august 2017 #1642 Del Skrevet 7. august 2017 Tror barna til Anna har det bra jeg trenger vel ingen bekymringsmelding til bv bare fordi de reiser mye . Barna får oppleve mye i ung alder , heldige egentlig . Skolen kommer seg. Vi flytta endel som ung selv vi. Gikk vel på 4 forskjellige skoler eller 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 7. august 2017 #1643 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg forstår ikke helt dette innlegget med at M skal gå på skole i Oslo? Skal hun eller skal hun ikke gå på skole der? Føler innlegget var rotete og rart. Den følelsen jeg sitter igjen med er det at M kunne ikke begynne i 1. klasse uten Anna fordi hun er mammaen hennes og det var ikke riktig at Anna skulle gå glipp av en så stor del av livet hennes, derfor har hun utsatt skolestarten. Det kan vel ikke stemme det? Det er jo norsk lov som sier det at alle skal begynne på skolen likt...? Jeg har misforstått veldig ikke sant? 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. august 2017 #1644 Del Skrevet 7. august 2017 Det er stor forskjell på å reise på ferier og flytte mye. Det er som å sammenligne appelsiner og epler 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 7. august 2017 #1645 Del Skrevet 7. august 2017 54 minutter siden, Minnus skrev: Jeg forstår ikke helt dette innlegget med at M skal gå på skole i Oslo? Skal hun eller skal hun ikke gå på skole der? Føler innlegget var rotete og rart. Den følelsen jeg sitter igjen med er det at M kunne ikke begynne i 1. klasse uten Anna fordi hun er mammaen hennes og det var ikke riktig at Anna skulle gå glipp av en så stor del av livet hennes, derfor har hun utsatt skolestarten. Det kan vel ikke stemme det? Det er jo norsk lov som sier det at alle skal begynne på skolen likt...? Jeg har misforstått veldig ikke sant? 🙈 M skal starte på skole,men anna vil ikke si hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 7. august 2017 #1646 Del Skrevet 7. august 2017 Veldig hennes stil å komme med et utradisjonelt skole-utsagn som skaper debatt, for så å si at -"forresten, så er det privat"! Håper flere og flere ser at det bare er et spill for å trekke oppmerksomhet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 7. august 2017 #1647 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, marie_82 skrev: Familier gjør det sånn hele tiden. Hva med familier der far jobber på sjøen eller pendler utenlands? Jeg har selv ei venninne som er gift med en mann som kan være borte en måned av gangen og hun er alene med to små mens han er borte. Anna skal være i Oslo midlertidig i forbindelse med det de kaller jobb. Hun har muligheten til å reise hjem og besøke Jan og barna ofte. Det er jo sånn de andre deltakerne gjør det. Om Anna hadde bestemt seg for å være med på dette over hodet på Jan så hadde det stilt seg helt annerledes, men det tror jeg faktisk ikke at hun har gjort. Du får det til å høres ut som hun reiser på en 4 måneders heisann-tur til Oslo for å feste og leve livet. Det er jobb. Det er jo ikke jobb, hvis det er skal vi danse! Det er da forskjell på de som jobber borte fordi de tjener godt på det, mens resten av familien bor et annet sted, men da jobber de! Dette ER jo heisann-tur. Hva er jobb med å være med på et tv-program? Hadde det vært for studier, eller for en inntektskilde de faktisk trenger, for å leve, så hadde jeg ikke sagt noe. Hun tjener mer enn mange her i verden på bloggen, det er ikke sånn at de ikke får spist rundstykker med røkelaks og eggehakk til frokost hver dag om hun ikke gjør det. Kort sagt; det er ikke nødvendig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 7. august 2017 #1648 Del Skrevet 7. august 2017 7 minutter siden, Summ skrev: Det er jo ikke jobb, hvis det er skal vi danse! Det er da forskjell på de som jobber borte fordi de tjener godt på det, mens resten av familien bor et annet sted, men da jobber de! Dette ER jo heisann-tur. Hva er jobb med å være med på et tv-program? Hadde det vært for studier, eller for en inntektskilde de faktisk trenger, for å leve, så hadde jeg ikke sagt noe. Hun tjener mer enn mange her i verden på bloggen, det er ikke sånn at de ikke får spist rundstykker med røkelaks og eggehakk til frokost hver dag om hun ikke gjør det. Kort sagt; det er ikke nødvendig! Deltakerene får betalt, så da er det jobb! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. august 2017 #1649 Del Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Monky skrev: Deltakerene får betalt, så da er det jobb! I tillegg til at får masse blæst opp mot boklansering, noe som gjør at hun får økt salg, samt at hun også vil få økt trafikk på bloggen sin. Ergo får hun ikke bare betalt i ren inntekt, men også i gratis PR i beste sendetid. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 7. august 2017 #1650 Del Skrevet 7. august 2017 13 minutter siden, Summ skrev: Det er jo ikke jobb, hvis det er skal vi danse! Det er da forskjell på de som jobber borte fordi de tjener godt på det, mens resten av familien bor et annet sted, men da jobber de! Dette ER jo heisann-tur. Hva er jobb med å være med på et tv-program? Hadde det vært for studier, eller for en inntektskilde de faktisk trenger, for å leve, så hadde jeg ikke sagt noe. Hun tjener mer enn mange her i verden på bloggen, det er ikke sånn at de ikke får spist rundstykker med røkelaks og eggehakk til frokost hver dag om hun ikke gjør det. Kort sagt; det er ikke nødvendig! Det er jo jobben hennes å holde seg aktuell og i rampelyset. Både Anna og Jan setter tydeligvis rikdom og berømmelse høyt så dette er ren business og sansynligvis nøye kalkulert i forhold til utgivelse av boken. Dette gjør andre norske kjendiser hele tiden, skuespillere må feks ut og reise i forbindelse med filming uten å dra med seg barn og allverden hver gang. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye verre for Jan å være igjen og sørge for at hverdagen fortsatt er den samme for barna enn det er for andre som har valgt et samliv med kjent mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurerpåmasse Skrevet 7. august 2017 #1651 Del Skrevet 7. august 2017 noen som vet hvilken bydel de bor i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 7. august 2017 #1652 Del Skrevet 7. august 2017 34 minutter siden, Monky skrev: Deltakerene får betalt, så da er det jobb! Oi her fikk vi med oss poenget i det jeg skrev. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. august 2017 #1653 Del Skrevet 7. august 2017 Denne boka hennes skal jo etter planen vær i hyllene 8 september og det er jo ikke så lenge til så da kan vi vel regne med at vi får se en del til henne fremover, altså utenom bloggen. Regner jo med det blir intervjuer og opptak i hytt og pine nå og all reklame er god reklame sies det nå iallfall. 🙄 Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på "boka".🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 7. august 2017 #1654 Del Skrevet 7. august 2017 Det "positive" med evt deltagelse i SVD er at det kan skape en offentlig debatt rundt hennes valg ang barna. Hun kan ikke kontrollere nettsidene til tv2. Og hvis kritikken tar av der kan man jo håpe at pressen tar saken videre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 7. august 2017 #1655 Del Skrevet 7. august 2017 6 minutter siden, fuerza skrev: Det "positive" med evt deltagelse i SVD er at det kan skape en offentlig debatt rundt hennes valg ang barna. Hun kan ikke kontrollere nettsidene til tv2. Og hvis kritikken tar av der kan man jo håpe at pressen tar saken videre. Det er nok isåfall i avtalen med Tv2 at det ikke skal snakkes om barna og hennes "privatliv"... Sex,kropp og slikt er helt OK, hvordan barna sine rom/klær/bursdager/julafter++ er OK, men ikke hva barna gjør i disse mnd frem til jul; for det er faktisk en privatsak🙈😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 7. august 2017 #1656 Del Skrevet 7. august 2017 12 minutter siden, fuerza skrev: Det "positive" med evt deltagelse i SVD er at det kan skape en offentlig debatt rundt hennes valg ang barna. Hun kan ikke kontrollere nettsidene til tv2. Og hvis kritikken tar av der kan man jo håpe at pressen tar saken videre. Ble det noe økt debatt om dette da CBE var med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. august 2017 #1657 Del Skrevet 7. august 2017 5 timer siden, richbitch skrev: Hun har faktisk gått i to barnehager i Kr.sand også. Takk. Da retter jeg opp innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 7. august 2017 #1658 Del Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Ble det noe økt debatt om dette da CBE var med? Aner ikke. Ser ikke på SVD eller leser bloggen til CBE, så vet ikke hvordan hun fremstår på bloggen mtp barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 7. august 2017 #1659 Del Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Lapper skrev: Ble det noe økt debatt om dette da CBE var med? Da var eldste bare noen mnd gammel og far var i Oslo med babyen ofte. Jeg tviler også på at den vanlige SVD seer er kjempeopptatt av hvem Bloggerene skriver om. De fleste er nok eldre enn kjerneleserene, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 7. august 2017 #1660 Del Skrevet 7. august 2017 8 minutter siden, Lapper skrev: Dette er jo kun spekulasjoner. Men skjønner ikke hvorfor de som snakker om BV her inne ikke varsler? Det er kun en telefon og forklare vedkommende at man er meget bekymret.. Om jeg var bekymret ville jeg ikke latt dette skure å gå Kan meget godt være det er flere som har varslet, men ikke ønsker lynsjestemningen det medfører å fortelle det her. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå