Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
mrbamb skrev (På 4.3.2026 den 20.10):

Har ikke sett eller hørt noe om mamma til michelle på årevis. Så popper dette opp på utforsk-siden min på snap. HVA er dette

IMG_2211.png

Du ser da vel det? Influenser yrket som kræsjlander. Etter desperasjonen og mangel på stolthet hos alle influensere å dømme;)

• Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det møbler i huset? Det ser så tomt og sterilt ut. Hun selv er også striglet å glatt ( hun  bruker endel filter da) Håret er så glatt at det virker ikke som hun gjør annet enn å gre det. Det finnes ikke spor av at det bor noen der og hun har fire barn. Hvordan er det mulig.  Sist hun sto på kjøkkenet var benken helt tom. Nesten litt guffent og trist. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Si1772 skrev (På 12.3.2026 den 16.04):

Finnes det møbler i huset? Det ser så tomt og sterilt ut. Hun selv er også striglet å glatt ( hun  bruker endel filter da) Håret er så glatt at det virker ikke som hun gjør annet enn å gre det. Det finnes ikke spor av at det bor noen der og hun har fire barn. Hvordan er det mulig.  Sist hun sto på kjøkkenet var benken helt tom. Nesten litt guffent og trist. 

Nei, der kan ikke være mye i det huset… noe så utrivelig å bo i.. stakkars barn. Hun har tømt huset, og nyhuset er enda ikke begynt å bli bygget engang. Hun tror di skal få flytte til høsten… er jo helt sprøtt å tro. Et hus tar utrolig lang tid å bygge og få ferdig uansett. Tipper di ikke får flyttet inn for tidligst neste vår/sommer… hvis det blir i det hele tatt….

Skrevet
Anno1969 skrev (På 15.3.2026 den 11.15):

Nei, der kan ikke være mye i det huset… noe så utrivelig å bo i.. stakkars barn. Hun har tømt huset, og nyhuset er enda ikke begynt å bli bygget engang. Hun tror di skal få flytte til høsten… er jo helt sprøtt å tro. Et hus tar utrolig lang tid å bygge og få ferdig uansett. Tipper di ikke får flyttet inn for tidligst neste vår/sommer… hvis det blir i det hele tatt….

Og hvorfor må man egentlig tømme et hus før man flytter, er vel bare å leie en flyttebil? Hun selger også ting til kjøkkenet - og kjøper nytt før hun flytter. Jeg kan absolutt være med på at man må kjøpe ny sofa fordi den gamle ikke passer inn i en ny stue, men må virkelig alt være nytt, type må man ha nye skåler og glass?

• Liker 7
Skrevet
Lillibetha skrev (På 16.3.2026 den 11.47):

Og hvorfor må man egentlig tømme et hus før man flytter, er vel bare å leie en flyttebil? Hun selger også ting til kjøkkenet - og kjøper nytt før hun flytter. Jeg kan absolutt være med på at man må kjøpe ny sofa fordi den gamle ikke passer inn i en ny stue, men må virkelig alt være nytt, type må man ha nye skåler og glass?

Mennesket er jo ikke frisk… er lite som er normalt hos henne…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Rart hun har råd til å bygge hus. Hun kan da ikke tjene noe særlig penger mer.

• Liker 5
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt?

IMG_0853.jpeg

Endret av Scoop
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Scoop skrev (32 minutter siden):

Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt?

IMG_0853.jpeg

🤦🏼‍♀️

Skrevet
Scoop skrev (1 time siden):

IMG_0853.jpeg

Ja noe er alvorlig galt, det er jo bekymringsfullt. 

• Liker 9
Skrevet
Scoop skrev (3 timer siden):

IMG_0853.jpeg

Trodde ikke det kunne bli værre nå

• Liker 3
Skrevet

Man får jo Britney Spears vibber av hele damen! Og det uten at jeg har sett en eneste snap på månedsvis. 

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...