Stargaze Skrevet 7 timer siden #15981 Skrevet 7 timer siden Ayesha2 skrev (14 timer siden): Ny her. Jeg følger ikke men fikk henne opp på min Snap. Jeg har ikke sett eller hørt noe fra henne på mange år siden jeg ikke følger. Visste ikke engang at hun har 4 barn. Så da hun dukket plutselig opp på Snapchat så tok jeg meg noen minutter til å høre på. Jeg har ingenting imot henne, kan ikke det siden jeg ikke kjenner henne. Men når man velger å være en åpen profil så må man regne med at folk bruker sin ytringsfrihet. Av det jeg så på Snapchat så måtte jeg bare stoppe etter noen minutter. Hun satt på badet og snakket om en eller annen podcast. Hun snakket mye om lite. Gjentakelse fra da hun var toppblogger og alle hatet henne. Hun sa med sine egne ord at livet hennes ble ødelagt da hun fikk sin første, hun angrer fordi hun fikk så mye pes på bloggen. Hun videre sa noe med at det er det største feilen hun har gjort og noe med at hun har opplevd så mye kjipt pga det. Altså, skjerp deg kvinne! Hun snakker om at hun ikke hadde noe valg men lærte hun ingenting fra foreldre eller skolen hvordan sex fungere? Ja, hun var 14, det er altfor tidlig - men hun har levd på det å være ung mor. Hun valgte å eksponere til verden via blogg og tv at hun var ung mor. Hun valgte å vise frem alt det hun fikk sponset. Hun la ut en bok. Kjøpte seg bil og hus. Dro på ferie flere ganger i året. Hun fikk flere barn etter det. I alder av 25 så har hun fire barn og lever fortsatt på å eksponere de. Hun snakker om så mye hat hun har fått, komme fra et lite sted men hun kunne bare ha latt være å dele alt dette til omverden. Hun burde ta seg en utdannelse, logge av på sosiale medier for det er tydelig at hun sitter fortsatt fast i sin mentale tennårings hjerne. Hun snakker om at hun vil gi råd til ungdommer ved å ikke bli ung mor - det kan hun absolutt ikke gjøre fordi det er alt hun er. Hun kan ikke gi råd til seg selv engang. Dette er ikke noe angrep, det er bare en mening. Jeg kritiserer ikke henne for å være en hverken bra eller dårlig mor, for det vet jeg ingenting om. Men jeg synes det er bare hårreisende at hun kan legge ut der hun sier at hun angrer og det ødla livet hennes å bli en ung mor når datteren (og eldste sønnen) er store nok til å enten se dette selv på nettet eller høre fra noen på skolen. Så enig med deg. Hadde hun disponert livet og pengene smartere så kunne hun vært på et helt annet sted. Det er mange som har fått barn svært unge. De færreste selger sjela og skjorta si (og ungene sine) for lettjente penger. De jobber og står på, skaffer seg utdannelse, får nettverk og venner gjennom jobb og unger. Hun sier hun får mye hat på bygda. Slutt å oute konflikter og personer + henge ut skolen da kanskje. Og heller delta på det som skjer i nabolaget, slik vanlige folk gjør. Hun kan ikke gjøre seg til offer og martyr for det som skjedde da hun var 14. Hun kunne endret på mye fra starten selv. Og ikke minst underveis. Men dette viser vel at raske penger, familien kledd opp i merkelige designerklær som staffasje, isolere seg fra resten av verden og ikke ta tak selv sjelden er veien til lykke. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå