Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Topptur

Hun skriver at det har vært voldsomt til snakk om hvor lenge de skal bli i Oslo? Jeg har ikke sett det nevnt noe annet sted enn her, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orfeus
29 minutter siden, Topptur skrev:

Hun skriver at det har vært voldsomt til snakk om hvor lenge de skal bli i Oslo? Jeg har ikke sett det nevnt noe annet sted enn her, jeg. 

Sånn er det jo med disse bloggerne, de stenger kommentarfeltet slik at alt de påstår kan bli stående uimotsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hererjeg2 skrev:

Ja, det er sant. Syns egentlig ikke hun virker som typen som ville ha vært med i skal vi danse heller, veldig usikker og tåler ikke kritikk. Hvis det er det så er det vel for å gå litt ut av sin egen komfortsone.

I tillegg har hun jo flere ganger uttalt at hun ikke liker å trene. Skal vi danse er mange timer knallhard trening hver eneste dag. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 minutter siden, Rosalie skrev:

I tillegg har hun jo flere ganger uttalt at hun ikke liker å trene. Skal vi danse er mange timer knallhard trening hver eneste dag. 

Men halloi, de fleste som har vært med har jo vært utrente. Det som er så fint er at de lærer å trene. Og det trenger Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TomineB skrev:

Men halloi, de fleste som har vært med har jo vært utrente. Det som er så fint er at de lærer å trene. Og det trenger Anna

Ja, skal vi danse hadde nok vært en veldig positiv erfaring og utfordring for Anna på mange måter. Så sånn sett er det nok bra om hun er med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Topptur skrev:

Sikkert fordi de som har spurt om det på facebook har vinklet det litt negativt og derfor fått kommentarene sine slettet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, TomineB skrev:

Nja. Kombinert med hvor dårlig hun takler motgang, tror jeg ikke dette er måten å gjøre det på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hererjeg2 skrev:

Syns du? Jeg syns de er gode, men merker at all reklameringen fra bloggere gjør at jeg heller kjøper noe annet :P 

De blir jo rett og slett superklissete! De funker greit nok dersom man har litt hår (kremt, leggene har en tendens til å bli litt forsømt - derav erfaringen, haha), men absolutt ikke til å vedlikeholde glattbarbert hud. Etter min mening, selvfølgelig :-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hererjeg2 skrev:

Ja, det er sant. Syns egentlig ikke hun virker som typen som ville ha vært med i skal vi danse heller, veldig usikker og tåler ikke kritikk. Hvis det er det så er det vel for å gå litt ut av sin egen komfortsone.

Ikke minst har hun jo uttalt at barnas beste er grunnen til at de har flyttet for denne perioden. At det kan diskuteres om det i det hele tatt finnes en årsak som kan beskrives som barnas beste er en ting, men mors ønske om PR går i alle fall ikke under det under noen som helst omstendigheter... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Topptur skrev:

Tror nok hun sitter her inne å leser og det tror jeg flere bloggerene gjør og former innleggene derretter. De skriver at de får kommentarer og det snakkes om...men det kan jo umulig være kommentarfeltet, for det er jo stengt..så da bruker man KG som veilledning for innlegg....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke slik at engelsk, skulle bli språket til W? Husker M sa i en vb eller på bloggerne at hun snakket engelsk til W.

Har aldri hørt han snakke, men det sies at 2språklige barn bruker mer tid på å begynne å snakke... 

Men fortsatte han å lære engelsk først, eller ble det brått bytte?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Var det ikke slik at engelsk, skulle bli språket til W? Husker M sa i en vb eller på bloggerne at hun snakket engelsk til W.

Har aldri hørt han snakke, men det sies at 2språklige barn bruker mer tid på å begynne å snakke... 

Men fortsatte han å lære engelsk først, eller ble det brått bytte?

Det ble nok ikke noe engelsk når J kom inn i bildet og erstatten barnefar. Var nok pga han at W skulle snakke engelsk, ettersom han ikke kan norsk. Jeg vet selvfølgelig ikke hva de snakker hjemme da, men Anna var sammen med faren, og de snakket jo engelsk sammen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag reklamerer Anna for nettbutikker, og ja..selvsagt Betakaroten. Clickbaitoverskrift og bilde. Bikinibildet hun har brukt noen ganger, med overskriften "Jeg elsker å dele nyheter som dette!" 

Det er ikke en nyhet at  Zalando og de andre har sluttsalg. Det er heller ikke en nyhet at de har tilbud i helgene. ALLE som handler i nettbutikker, blir pepret med tilbud på e-post og ellers på nettet. Så hvorfor Anna elsker å dele, er fordi hun tjener penger på det. Tror hun virkelig leserne er så dumme? 

Jeg la merke til at flere stilte spørsmål på FB om sammenhengen mellom bikini-nærbildet og budskapet. En av dem ba henne utdype. Disse ser jeg at Anna istedenfor å svare på, har slettet. Anna viser en ualminnelig arrogant holdning til de som stiller kritiske spørsmål. 

I tillegg ser jeg at hun reklamerer for Kari Traa via GetInspired. Lurer på om Kari er komfortabel med det? Hun er nemlig svært nøye på hvem som profilerer produktene hennes. 

Dersom det viser seg at Anna er i Oslo for å delta i et realityprogram, håper jeg hun har tenkt over at om hun har mange klikk på bloggen sin så er ikke det ensbetydende med å være respektert og likt. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan ikke styre kommentar feltet hos tv2 da hvis det viser seg at hun skal delta på ett program hos dem...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de egentlig noen venner?

Hva med Annas barndomsvenner, faddere til barna eller evt "kollegaer" til Anna, fra Bloggerne? Det virker ikke som om de noen sinne er sosiale ssmmen med andre enn hverandre? Noen som vet?

Endret av Flisespikker
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flisespikker skrev:

Har de egentlig noen venner?

Hva med Annas barndomsvenner, faddere til barna eller evt "kollegaer" til Anna, fra Bloggerne? Det virker ikke som om de noen sinne er sosiale ssmmen med andre enn hverandre? Noen som vet?

Før Jan kom inn i livet hennes hadde hun et par venninner igjen (hun mistet mange venner etter hun fikk M), men det ser ut som de forsvant sammen med familien hennes. Hun pleide å dele når hun var med venninnene sine.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...