Eva00 Skrevet 11. januar #15961 Skrevet 11. januar Ja,nå er vi spente🙊🙊noen som gidder å høre på vissvasset hennes og slarve videre?;) 1
Måne Rampelyset Skrevet 11. januar #15962 Skrevet 11. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Lillibetha Skrevet 11. januar #15963 Skrevet 11. januar Eva00 skrev (7 timer siden): Ja,nå er vi spente🙊🙊noen som gidder å høre på vissvasset hennes og slarve videre?;) Jeg tror ikke på henne.. 1
Gåsungen Skrevet 11. januar #15964 Skrevet 11. januar Jeg orket ikke høre gjennom om alt, men hvis jeg forsto riktig så postet hun disse testene for å bearbeide følelser rundt spontan aborter som hun hadde før hun fikk minste i 2019/2020(?) og andre vonde følelser. For hun har helt siden hun startet å blogge delt ting når følelsene har vært vanskelige. Hun hadde tenkt å poste en sånn story som hun deler nå, første gang hun delte bilde av testen i fjor. Men siden hun fikk så mye kritikk og at alle trodde hun gjorde det for klikk, så ville hun ikke dele forklaringen likevel. For hun gjorde det absolutt ikke for klikk, hun tjener så lite uansett sa hun, det er bare å sjekke skattelistene. Storyen nå var så treig og så mye babbel så det var vanskelig å henge med, men det var dette jeg klarte å få med meg av det jeg hørte. 4 2
Admdir Skrevet 15. januar #15965 Skrevet 15. januar Hva skjer med ansiktet hennes? Den sprekken hun har mellom nesa og kinnbenet har ikke vært synlig før. 2
Palmemor Skrevet 15. januar #15966 Skrevet 15. januar Admdir skrev (45 minutter siden): Hva skjer med ansiktet hennes? Den sprekken hun har mellom nesa og kinnbenet har ikke vært synlig før. Kanskje hun har gått ned i vekt? Jeg får sånn med en gang jeg mister noen kilo
monican94 Skrevet 15. januar #15967 Skrevet 15. januar Har hun formidlet noe interessant i det siste da ? Hva er "et skritt frem og to tilbake 💔" skjønner jo hun vil vi skal tro brudd igjen eller no 🤣
Sommer48 Skrevet 16. januar #15969 Skrevet 16. januar monican94 skrev (13 timer siden): Har hun formidlet noe interessant i det siste da ? Hva er "et skritt frem og to tilbake 💔" skjønner jo hun vil vi skal tro brudd igjen eller no 🤣 Ingenting 🥱
Krimskrans Skrevet 20. januar #15971 Skrevet 20. januar Outandabout skrev (2 timer siden): Nærmer det seg flytting? Har de startet på bygginga (av drømmehuset)?
Marlenene Skrevet 24. januar #15974 Skrevet 24. januar Er det i det hele tatt noen som følger henne?🫣 1
Måne Rampelyset Skrevet 24. januar #15975 Skrevet 24. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Ayesha2 Skrevet onsdag kl. 17:21 #15976 Skrevet onsdag kl. 17:21 Ny her. Jeg følger ikke men fikk henne opp på min Snap. Jeg har ikke sett eller hørt noe fra henne på mange år siden jeg ikke følger. Visste ikke engang at hun har 4 barn. Så da hun dukket plutselig opp på Snapchat så tok jeg meg noen minutter til å høre på. Jeg har ingenting imot henne, kan ikke det siden jeg ikke kjenner henne. Men når man velger å være en åpen profil så må man regne med at folk bruker sin ytringsfrihet. Av det jeg så på Snapchat så måtte jeg bare stoppe etter noen minutter. Hun satt på badet og snakket om en eller annen podcast. Hun snakket mye om lite. Gjentakelse fra da hun var toppblogger og alle hatet henne. Hun sa med sine egne ord at livet hennes ble ødelagt da hun fikk sin første, hun angrer fordi hun fikk så mye pes på bloggen. Hun videre sa noe med at det er det største feilen hun har gjort og noe med at hun har opplevd så mye kjipt pga det. Altså, skjerp deg kvinne! Hun snakker om at hun ikke hadde noe valg men lærte hun ingenting fra foreldre eller skolen hvordan sex fungere? Ja, hun var 14, det er altfor tidlig - men hun har levd på det å være ung mor. Hun valgte å eksponere til verden via blogg og tv at hun var ung mor. Hun valgte å vise frem alt det hun fikk sponset. Hun la ut en bok. Kjøpte seg bil og hus. Dro på ferie flere ganger i året. Hun fikk flere barn etter det. I alder av 25 så har hun fire barn og lever fortsatt på å eksponere de. Hun snakker om så mye hat hun har fått, komme fra et lite sted men hun kunne bare ha latt være å dele alt dette til omverden. Hun burde ta seg en utdannelse, logge av på sosiale medier for det er tydelig at hun sitter fortsatt fast i sin mentale tennårings hjerne. Hun snakker om at hun vil gi råd til ungdommer ved å ikke bli ung mor - det kan hun absolutt ikke gjøre fordi det er alt hun er. Hun kan ikke gi råd til seg selv engang. Dette er ikke noe angrep, det er bare en mening. Jeg kritiserer ikke henne for å være en hverken bra eller dårlig mor, for det vet jeg ingenting om. Men jeg synes det er bare hårreisende at hun kan legge ut der hun sier at hun angrer og det ødla livet hennes å bli en ung mor når datteren (og eldste sønnen) er store nok til å enten se dette selv på nettet eller høre fra noen på skolen. 14 2
AnnaLovise Skrevet onsdag kl. 18:46 #15977 Skrevet onsdag kl. 18:46 Marlenene skrev (På 24.1.2026 den 21.53): Er det i det hele tatt noen som følger henne?🫣 Tror det er veldig få. Fikk henne opp på utforsk her om dagen. Da hadde hun og ene sønnen taste test på noe bakverk. Det gikk som så: de var å kjøpte bakverkene. Satt i bilen og snakket om dem, kjørte hjem, hun gikk inn i huset sitt og skjærte opp bollene, tok de så med seg ut i bilen igjen (altså, så jævla mye styr og att og fram 😅), hvor hun og sønnen endelig skulle taste teste.. og innimellom den her sekvensen med sønnen, så legger hun inn egeninnspilt reklame for et sexleketøy. Det kan jo ikke være annet en grøt inni det hodet. Rett inn på blokkeringslista 😆😅 3 4
BuffaloDuck Skrevet onsdag kl. 22:05 #15978 Skrevet onsdag kl. 22:05 AnnaLovise skrev (3 timer siden): Tror det er veldig få. Fikk henne opp på utforsk her om dagen. Da hadde hun og ene sønnen taste test på noe bakverk. Det gikk som så: de var å kjøpte bakverkene. Satt i bilen og snakket om dem, kjørte hjem, hun gikk inn i huset sitt og skjærte opp bollene, tok de så med seg ut i bilen igjen (altså, så jævla mye styr og att og fram 😅), hvor hun og sønnen endelig skulle taste teste.. og innimellom den her sekvensen med sønnen, så legger hun inn egeninnspilt reklame for et sexleketøy. Det kan jo ikke være annet en grøt inni det hodet. Rett inn på blokkeringslista 😆😅 Så den store gule overskriften på utforsk, og tenkte herremin så kjedelig innhold, og så mye den influenserbedriften har stagnert. Hun pleide jo å være dronninga av clickbait, hun var kjempeflink til å få folk til å bite på. Men nå er det store gule overskrifter om at mor og sønn skal spise boller? Hvem er målgruppen her, hvem er det meningen at skal synes dette er interessant? Synes det er trist å se at bedriften overhodet ikke makter å lage annet innhold enn å eksponere at et av barna skal spise boller med mor – og når DEN ideen ble til den store gule overskriften så kan en bare tenke seg hvor lite innholdsrikt resten av innholdet var den dagen. 8 1
reiseglad Skrevet torsdag kl. 06:15 #15979 Skrevet torsdag kl. 06:15 Og hvorfor i alle dager sitter de i bilen og trykker i seg boller? Det så merkelig ut… 2
Me0987 Skrevet torsdag kl. 06:36 #15980 Skrevet torsdag kl. 06:36 reiseglad skrev (20 minutter siden): Og hvorfor i alle dager sitter de i bilen og trykker i seg boller? Det så merkelig ut… Helt vanvittig. Barnearbeid er det også. Stakkars barn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå