Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Problemet til Anna er at hun for tiden ikke har noen historie å fortelle. Hun hadde en historie - det at hun fikk barn da hun var svært ung. Men nå er hun voksen og ikke lengre ung mor. Andre har andre historier, Pilotfrue kunne for eksempek fortelle historien om å ha vansker med å få barn og gå gjennom IVF, deretter å flytte til Spania. Sophie Elise slapp også opp for historier, men fikk barn, og kunne fortelle om graviditet og tiden etterpå. Og så videre. Men Anna virker bare veldig lei nå og har lite å fortelle som fenger folk. Hun prøvde med et brutt samboerskap, men ingen trodde helt på det eller engasjerte seg. Så prøver hun med reiser til Dubai, men det er jo veldig tonedøvt - vi er jo få som vil reise til et slikt sted, og i alle fall ikke i 50 grader om sommeren, og der vi ikke ser et eneste menneske, alt ser helt "fake" ut, robotaktig. Nå prøver hun seg med huskjøp, men det fenger heller ikke, hun skal kjøpe hus samme sted nesten, og det blir vel bare like tomt og upersonlig som det hun har. Måten hun løser det på nå vitner om at hun er kjempelei. Hun legger ut gamle videoer fra i fjor, eller hun sitter timesvis i bilen sin og snakker om ingenting. Hun utvikler seg ikke og har ingen historie å fortelle mer. Det virker også som hun er fryktelig lei og gidder egentlig ikke lage noe innhold mer. 

• Liker 20
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt pepperkakebaking fra tidligere år?

• Liker 5
Skrevet

Hva er greia med denne kjerringa? Har ikke sett på siden hun proklamerte at de to skulle skilles. Det var bare et spill for galleriet?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

"Et forslag fra meg er å bare sette på min story når jeg prater, det er litt som en podcast" 🙈 Men herrefred, har hun enda ikke forstått at det er den evige bablingen som er problemet ?? Hennes content er jo bare blitt et evig babbel med sterkt misbruk av ordet MEN..... Lord 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (7 timer siden):

"Et forslag fra meg er å bare sette på min story når jeg prater, det er litt som en podcast" 🙈 Men herrefred, har hun enda ikke forstått at det er den evige bablingen som er problemet ?? Hennes content er jo bare blitt et evig babbel med sterkt misbruk av ordet MEN..... Lord 🙄

Og i en podcast kommer det ikke reklame hvert 10. sekund!

• Liker 5
Skrevet
Lillibetha skrev (På 21.12.2025 den 20.48):

Problemet til Anna er at hun for tiden ikke har noen historie å fortelle. Hun hadde en historie - det at hun fikk barn da hun var svært ung. Men nå er hun voksen og ikke lengre ung mor. Andre har andre historier, Pilotfrue kunne for eksempek fortelle historien om å ha vansker med å få barn og gå gjennom IVF, deretter å flytte til Spania. Sophie Elise slapp også opp for historier, men fikk barn, og kunne fortelle om graviditet og tiden etterpå. Og så videre. Men Anna virker bare veldig lei nå og har lite å fortelle som fenger folk. Hun prøvde med et brutt samboerskap, men ingen trodde helt på det eller engasjerte seg. Så prøver hun med reiser til Dubai, men det er jo veldig tonedøvt - vi er jo få som vil reise til et slikt sted, og i alle fall ikke i 50 grader om sommeren, og der vi ikke ser et eneste menneske, alt ser helt "fake" ut, robotaktig. Nå prøver hun seg med huskjøp, men det fenger heller ikke, hun skal kjøpe hus samme sted nesten, og det blir vel bare like tomt og upersonlig som det hun har. Måten hun løser det på nå vitner om at hun er kjempelei. Hun legger ut gamle videoer fra i fjor, eller hun sitter timesvis i bilen sin og snakker om ingenting. Hun utvikler seg ikke og har ingen historie å fortelle mer. Det virker også som hun er fryktelig lei og gidder egentlig ikke lage noe innhold mer. 

Der viser igjen på antall følgere at hun er lei av jobben. Nå er det nede ca 121 000. For noen måneder siden var det ca 126 000. Skjønner ikke at hun bare slutter, mens hun var på topp. Det er jo nedverdigende hvordan hun holder på. Selger ungene og kløfta si. 

• Liker 7
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

Og i en podcast kommer det ikke reklame hvert 10. sekund!

Det er jo nettopp pga reklamen hun ønsker vi bare skal bruke det som en podcast 😂😂😂 Det er fremdeles urelevant babbel i de fleste sine ører.

• Liker 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (12 timer siden):

Da setter jeg heller på en… eh… podcast… 😂😂😂

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (På 30.12.2025 den 1.28):

Oj, fra det sitatet å forstå så kommer bedriften nå med forslag på hvordan innholdet skal konsumeres.

Det merkes kanskje at seertallene går ned, så istedenfor å endre innhold og formidling så er det seerne som da ikke har «forstått» hvordan konsumere innholdet bedriften publiserer?

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hun bør planlegge hva hun skal si. Et spørsmål var type: hva var den beste julegaven. Og hun holdt det gående sikkert 15 min uten å komme til poenget. Hun kunne svart f.eks: denne rosa morgenkåpen! Og gått videre til neste spørsmål 

Endret av Lillibetha
  • Liker 1
Skrevet
Lillibetha skrev (På 31.12.2025 den 15.19):

Hun bør planlegge hva hun skal si. Et spørsmål var type: hva var den beste julegaven. Og hun holdt det gående sikkert 15 min uten å komme til poenget. Hun kunne svart f.eks: denne rosa morgenkåpen! Og gått videre til neste spørsmål 

Hun dikter opp spørsmålene også !! Dreier seg kun om tidlig graviditet og guttens treningstider… og at hun er Norges influenser med mest haters, og skjønner ikke hvorfor 🤶😳

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Tenkeselv skrev (På 30.12.2025 den 1.28):

Ehhh… seriøst? Er dette virkelig et sitat fra henne? Hvorfor kommer hun med det? For at flere skal høre på henne? Jeg har avfulgt henne for flere mnd siden. Vilt kjedelig å sitte å se/høre på den bablingen altså…

• Liker 7
Skrevet
BuffaloDuck skrev (På 31.12.2025 den 12.33):

Oj, fra det sitatet å forstå så kommer bedriften nå med forslag på hvordan innholdet skal konsumeres.

Det merkes kanskje at seertallene går ned, så istedenfor å endre innhold og formidling så er det seerne som da ikke har «forstått» hvordan konsumere innholdet bedriften publiserer?

Ja hun merker garantert at seertallet går ned, noe hun så vidt også nevnte for litt siden med tanke på at hun spurte hva hun burde gjøre på sin snap for å engasjere. For hun fikk vistnok pes uansett.

Men der kommer jo også kjernen til problemet inn, hun tar ikke til seg hva tilbakemeldingene fra følgerne sier 🤷‍♀️

Skulle nesten trodd at hun har glemt at følgerne trenger ikke henne, det er hun som trenger følgerne.

Samt å brukt henne som podcast måtte vært noe av det vondeste øremessig, for hun kan virkelig ikke formulere en fornuftig setning uten å hele tiden si MEN..

• Liker 6
Skrevet
Sommersalat skrev (1 time siden):

Ehhh… seriøst? Er dette virkelig et sitat fra henne? Hvorfor kommer hun med det? For at flere skal høre på henne? Jeg har avfulgt henne for flere mnd siden. Vilt kjedelig å sitte å se/høre på den bablingen altså…

Ja hun sa det dagen jeg skrev den kommentaren 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Anno1969 skrev (12 timer siden):

Hun dikter opp spørsmålene også !! Dreier seg kun om tidlig graviditet og guttens treningstider… og at hun er Norges influenser med mest haters, og skjønner ikke hvorfor 🤶😳

Har fått med meg at hun har snakket en del om alle sine «haters» opp i gjennom, men kan aldri tenke meg hun kan «påberope» seg den tittelen nå. Er vel ikke så mange under 25-30 som vet hvem hun er lenger, hun har ikke engasjerende innhold for den målgruppen såvidt jeg har sett. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Anna burde finne på noe helt annet. Hun var søt og delvis gøy å følge da hun var tenåringsmor. Etter det fikk det søte store sprekker ved å være promiskuøs, provoserende, påtrengende, klein og virke fullstendig stagnert - og den hun "ble" var det ingen interesse for. Hun burde slutte å innbille seg at hun har noen plass som influencer lenger, - logge av og konsentrere seg om det virkelige livet. Hun er fortsatt ung og kunne tatt en utdannelse og finne et givende yrke. 

Men det kommer aldri til å skje. 

Endret av Måne Rampelyset
Navn på barn fjernet
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå skal Anna avsløre alt om positive graviditetstester og rosa body. Venter i spenning på om vi virkelig får svar. Håper noen gidder å høre gjennom alle skapene. 

• Liker 2
Skrevet

Gidder ikke klikke meg inn på henne mer. Men hver gang jeg ser henne i feeden, sjekker jeg antall følgere. Hun går ned 10k følgere i uken. 

• Nyttig 8
Skrevet

Jeg følger henne ikke, men får opp; «Nå svarer jeg endelig på de graviditetstestene og den rosa bodyen» Endelig! Så utrolig nysgjerrig på å høre en lang og omstendelig og oppkonstruert «forklaring» på disse idiotiske og litt forstyrrende clickbaitene. Not. 

- hvordan lage innhold når det ikke finnes noe å lage innhold av: Clickbait av clickbaitene. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Kosemose skrev (1 time siden):

- hvordan lage innhold når det ikke finnes noe å lage innhold av: Clickbait av clickbaitene. 

Måtte le av denne, det er så tatt på kornet. Det minner ufrivillig mer og mer om en satire-konto som lager humor av influenserbedrifter. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...