gladidag Skrevet 6. desember 2025 #15921 Skrevet 6. desember 2025 Hvordan kan de reise på DE dyre feriene til Dubai ol. og shoppe villmann m alle ungene i dyre merkeklær med 0 i inntekt og 0 i formue? Ser på skattelister lagt ut i avisene at flere kjente influensere står m veldig lav inntekt men lever rikmannslivet m designshopping og dyre reiser i fleng… 7 4
HMK Skrevet 6. desember 2025 #15922 Skrevet 6. desember 2025 Nå får hun sjansen til å fortsette utviklingen. Nå må hun jo ta seg en utdannelse, leve i et løent rekkehus og kjøre gammel bil, for å overleve. 1 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 6. desember 2025 #15923 Skrevet 6. desember 2025 gladidag skrev (3 timer siden): Hvordan kan de reise på DE dyre feriene til Dubai ol. og shoppe villmann m alle ungene i dyre merkeklær med 0 i inntekt og 0 i formue? Ser på skattelister lagt ut i avisene at flere kjente influensere står m veldig lav inntekt men lever rikmannslivet m designshopping og dyre reiser i fleng… Firmaet betaler. Jobbreise.
Sommer48 Skrevet 7. desember 2025 #15924 Skrevet 7. desember 2025 gladidag skrev (8 timer siden): Hvordan kan de reise på DE dyre feriene til Dubai ol. og shoppe villmann m alle ungene i dyre merkeklær med 0 i inntekt og 0 i formue? Ser på skattelister lagt ut i avisene at flere kjente influensere står m veldig lav inntekt men lever rikmannslivet m designshopping og dyre reiser i fleng… Skjønner ikke selv, her må det være lånte penger?🤔 Men ikke glem hvordan ferien deres var, en evig vandring på rekke og rad. Dele på is og mat, meget sparsommelig ferie…. Trist ferie for barna vil jeg si 😞 7 1
Outandabout Skrevet 7. desember 2025 #15925 Skrevet 7. desember 2025 HMK skrev (12 timer siden): Nå får hun sjansen til å fortsette utviklingen. Nå må hun jo ta seg en utdannelse, leve i et løent rekkehus og kjøre gammel bil, for å overleve. Drømmehuset på drømmetomta? Oppspinn? 3 1
Palmemor Skrevet 7. desember 2025 #15926 Skrevet 7. desember 2025 Sommer48 skrev (9 timer siden): Skjønner ikke selv, her må det være lånte penger?🤔 Men ikke glem hvordan ferien deres var, en evig vandring på rekke og rad. Dele på is og mat, meget sparsommelig ferie…. Trist ferie for barna vil jeg si 😞 Ja det var skralle greier. Da reiser jeg heller på billig turer og shopper med monopolpenger 2
Durancell Skrevet 7. desember 2025 #15927 Skrevet 7. desember 2025 (endret) . Endret 7. desember 2025 av Durancell Feil tråd
J.. Skrevet 7. desember 2025 #15928 Skrevet 7. desember 2025 Durancell skrev (1 time siden): Det verste med rampenissen og rumpeputa er at døtrene sikkert har blitt fortalt av mor hva «slemme, feite, misunnelige folk» har skrevet om mora deres ang. bruk av rumpepute når hun trener. Hun er en sånn type person som deler alt med døtrene sine. Ikke bra. Hun har bare 1 datter. 2
Durancell Skrevet 7. desember 2025 #15929 Skrevet 7. desember 2025 J.. skrev (8 minutter siden): Hun har bare 1 datter. Feil tråd
Lunabelle Skrevet 7. desember 2025 #15930 Skrevet 7. desember 2025 Det handler om deg skrev (18 timer siden): Firmaet betaler. Jobbreise. Men da må det skattes av… 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 7. desember 2025 #15931 Skrevet 7. desember 2025 Lunabelle skrev (4 timer siden): Men da må det skattes av… Ja
Stargaze Skrevet 8. desember 2025 #15932 Skrevet 8. desember 2025 Det handler om deg skrev (På 6.12.2025 den 23.56): Firmaet betaler. Jobbreise. Pengene må uansett komme fra et sted og regningene betales. Så kan hun avskrive på firmaet. Det er ikke høye inntekter der heller. Og et driftsresultat i minus. Så det er nok ikke lenge hun kan holde på sånn. 4 4
Gjest Det handler om deg Skrevet 8. desember 2025 #15933 Skrevet 8. desember 2025 Stargaze skrev (1 time siden): Pengene må uansett komme fra et sted og regningene betales. Så kan hun avskrive på firmaet. Det er ikke høye inntekter der heller. Og et driftsresultat i minus. Så det er nok ikke lenge hun kan holde på sånn. Å - det har jeg ikke sjekket 😬💸
Arwen89 Skrevet 11. desember 2025 #15934 Skrevet 11. desember 2025 Tydelig at hun ikke har fått med seg "debatten" om skjerming av barn, for nå er det full pepperkakebaking med ungene minutt for minutt. Men mest sannsynlig har hun fått det med seg og driter i det fordi vi er haters. Jeg synes det er forferdelig ekkelt å tenke på The black Web, hvor pedofile kan screenshotte, dele og manipulere bilder av barn fra nettet og some. Jeg skjønner virkelig ikke at influensere ikke tenker over dette!! 6 5
Justlooking Skrevet 11. desember 2025 #15935 Skrevet 11. desember 2025 Nå har det stått et sted at hun tjener minimalt, samme som CBE. Nå har heldigvis hun en mann i vanlig jobb som sikkert tjener ok. 2
Svartfugl Skrevet 11. desember 2025 #15936 Skrevet 11. desember 2025 reiseglad skrev (På 4.12.2025 den 0.16): Hun har pakket bort julepynten fordi de hadde en plan om å selge bolig i desember. Nå er det utsatt (det skjønner jeg godt, «ingen» prioriterer å kjøpe/selge hus i jula). Så derfor har hun ikke pyntet til jul ennå, og det gruer hun seg til å dele, dakar… Men har hun ikke holdt på med å skulle selge bolig veldig lenge? Jeg trodde det var derfor huset ser ut som et slags visningsobjekt. 1
Sludd123 Skrevet 12. desember 2025 #15937 Skrevet 12. desember 2025 Svartfugl skrev (6 timer siden): Men har hun ikke holdt på med å skulle selge bolig veldig lenge? Jeg trodde det var derfor huset ser ut som et slags visningsobjekt. Jojo så alt ho deler nå er fra i fjor.. 5
Sol Rampelyset Skrevet 12. desember 2025 #15938 Skrevet 12. desember 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anno1969 Skrevet 14. desember 2025 #15939 Skrevet 14. desember 2025 Altså hallo. Hvem i all veden er det som vil sitte å se på fjorårets jul i reprise hos Anna? Frekt for å få klikk og penger, og ikke orke å levere i eneste jobben hun har! Håper ingen klikker seg inn og holder di med penger. Orker ikke jobbe, men lønn skal hun ha! Synes det er frekt rett og slett . Hun sier ingenting om at det hun legger ut er fra år tilbake… 7 7
M.G.E Skrevet 19. desember 2025 #15940 Skrevet 19. desember 2025 Sommer48 skrev (På 7.12.2025 den 4.51): Skjønner ikke selv, her må det være lånte penger?🤔 Men ikke glem hvordan ferien deres var, en evig vandring på rekke og rad. Dele på is og mat, meget sparsommelig ferie…. Trist ferie for barna vil jeg si 😞 Jeg har vært i Dubai (på jobbreise) Og lurt på det sammen, det er spinndyrt! Men, de reiser ofte på sommer? Da faller visst prisene veldig grunnet lite turisme, men jeg hadde jo aldri reist ned der i 40-50 varmegrader! Sett lite på snappen hennes, men det ser dødt ut i de periodene de er der. Dubai mall er vanligvis stappfullt, men aldri sett mennesker rundt de når de vandrer og vandrer .. Men lagt merke til at hun kun poster filmer fra området med høy prisklasse butikker.. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå