Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Gjest Det handler om deg
Skrevet (endret)

😴

Endret av Det handler om deg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakker ut og pakker ut. Noen som tror på dette sirkuset ang å bygge drømmehus? 
Mon tro hva som skjer innenfor de der veggene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (21 timer siden):

Pakker ut og pakker ut. Noen som tror på dette sirkuset ang å bygge drømmehus? 
Mon tro hva som skjer innenfor de der veggene. 

Virker merkelig alle de tingene hun kjøper til "nytt hus". Må man ha nye glass selv om huset er nytt, f.eks? 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillibetha skrev (1 time siden):

Virker merkelig alle de tingene hun kjøper til "nytt hus". Må man ha nye glass selv om huset er nytt, f.eks? 😅

Må være kjipt for ungene å ha så få  minner fra barndommen, med seg videre i nytt hus. Det er jo praktisk å ha det ryddig, men er jo litt sjarm med å beholde gamle tegninger, julegaver, osv som er laget i barnehagen/skole. Jeg synes det er så koselige når barna mine ha vært på overnatting hos besteforeldre, og har lekt med mine gamle leker og kledd seg ut i kjoler og klær som jeg hadde når jeg var barn. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dokke skjønne tegninga… på en måde😳😳🫣🫣🫣🤔🤔

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå sliter den stakkars Anna. Hun skjønner ikke hvorfor hun har så mange "hatere"?? Det er såååå urettferdig.

Hun oppfordrer alle til å sende henne tommel opp og søte emojier?🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Nå sliter den stakkars Anna. Hun skjønner ikke hvorfor hun har så mange "hatere"?? Det er såååå urettferdig.

Hun oppfordrer alle til å sende henne tommel opp og søte emojier?🤣

Hun blir aldri voksen, oppfører seg fremdeles som hun er 14 år. 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
lise1234 skrev (11 minutter siden):

Kan denne stemme? 

Screenshot_20251203_131349_Samsung Internet.jpg

Ja? 

• Liker 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (8 minutter siden):

Ja? 

Latterlig lite . Håper jan mannen tjener nok. 

• Liker 1
Skrevet
lise1234 skrev (32 minutter siden):

Latterlig lite . Håper jan mannen tjener nok. 

Husk at skattbar inntekt ikke er det samme som faktisk inntekt. 

Men med hennes aktivitetsnivå er det vel ikke å forvente at hun tjener særlig penger. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke ofte jeg titter innom,men i dag så kom hun opp der hun prøver og selge ballonger til 100kr🤔 Klær og ting bør som er dagligdags bør vel på finn eller tise? Eller å gi bort til noen som trenger det. Jeg så innom i sommer når de var i Dubai,men hjelpe meg alt ble/er så påtatt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er det hun nå stadig blafrer med at hun gruer seg til å dele ? Med 💔 osv. Skjønner hun vil vi skal tru det er brudd men.. nekter gi henne klikk

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
monican94 skrev (6 minutter siden):

Hva er det hun nå stadig blafrer med at hun gruer seg til å dele ? Med 💔 osv. Skjønner hun vil vi skal tru det er brudd men.. nekter gi henne klikk

Samme her, så håpet noen hadde skrevet noe her inne, skjer ikke at jeg gir henne klikk

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
monican94 skrev (2 timer siden):

Hun har pakket bort julepynten fordi de hadde en plan om å selge bolig i desember. Nå er det utsatt (det skjønner jeg godt, «ingen» prioriterer å kjøpe/selge hus i jula). Så derfor har hun ikke pyntet til jul ennå, og det gruer hun seg til å dele, dakar…

• Liker 4
Gjest Det handler om deg
Skrevet
reiseglad skrev (12 minutter siden):

Hun har pakket bort julepynten fordi de hadde en plan om å selge bolig i desember. Nå er det utsatt (det skjønner jeg godt, «ingen» prioriterer å kjøpe/selge hus i jula). Så derfor har hun ikke pyntet til jul ennå, og det gruer hun seg til å dele, dakar…

🥺💔 

Tenk dette nå når alle influensere snart er klar for å fjerne julen 😬

Skrevet
reiseglad skrev (21 timer siden):

Herlighet, hun er virkelig helt utrolig merkelig. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønner at ikke hele bildet kommer frem på skattemeldingen, men ærlig talt! Har hun virkelig bare 90.000 i året inn? 

Og jeg skjønner at hun har tjent store summer tidligere, og sikkert investert i bil, hytte og bolig, men nå har jo inntekten stoppet helt opp. Så hvorfor i alle dager kjører hun rundt i den nye bilen sin, på den nye tomta si, med pakker fult av nye glass og annet stæsj til nye huset?? Nå vet jeg ikke hva mannen tjener, men jeg kan ikke skjønne at han tjener så godt at dette er mulig. Hvordan i alle dager har hun fått noe lån i noen bank? Og dersom hun ikke har lån i banken, hvorfor investerer hun ikke en sum av alle pengene sine i en utdanning og et godt liv fremover. Det er jo tydelig at hun er fryktelig ensom der hun går rundt og vasker og steller i kjolene sine dag ut og dag inn.

Hun har jo (dessverre) ingenting å falle tilbake på, så det er jo ikke noen inntekt som kommer til å komme i fremtiden heller. Jeg får økonomisk angst by proxy..

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Altså, dette er helt sprøtt… Di lever i et skall av et hus uten møbler, bilder og pynt. Hun har pakket og solgt alt lenge før første spadetak er satt på det nye hjemmet til barna. Hun handler som gal bare drit til det nye huset som hun pakker vekk for gud vet hvor lenge… Hun har avlyst all julepynting og førjulskos til ungene. Ikke en adventskalender ingenting. Lurer på om barna har senger å sove i på rommene sine!! Planen kunna aldri ha vært å selge huset til jul… huset er jo ikke startet på enda som di skal flytte inn i. 
Jan har vært på jobb litt over en uke og hun har vært helt på felgen for at hun har måttet tatt seg av sine egne barn denne korte tiden. Er helt sjokkert over hva hun presterer å fortelle om det. Barna må også holde henne med selskap som ei venninne… Hun er jo som ei 14 års gammel jente… 
Alle som ikke er enig med henne er haters! Og ingen blir så hatet som henne!! Synes faktisk fryktelig synd i Jan som må bo og leve med et menneske som er så psykotisk sykt. Hun må flytte og noe må skje etter kort tid i nye hus, og slår seg aldri til ro. Hun må ha kontroll på hver time i døgnet og tviler på at hun kan være spontan på noe i livet. Det er fryktelig synd på barna også. Skulle ønske at di rundt henne hadde hjulpet henne til å forstå at hun trenger hjelp. Tatt tak i angsten og livet sitt. Fått seg jobb utenfor hjemmet og fått trening i å være sosial med andre mennesker og kolleger… Følt seg inkludert i en gjeng. Dette kommer bare til å bli verre og verre , så lenge noe ikke skjer! Lurer på hvordan det blir når minstemann også skal spille fotball… og di har 2 som skal ha forskjellige treningstider. Jeg var alene med 2 gutter og en jente. Begge guttene var fotballspillere og skulle kjøres og bringes overalt. Og jenta hadde jo også fritidsinteresser som skulle fylles opp. Jeg hadde bare meg i alle år, men det må gå… så sitter hun der å gruver seg og klager for at Jan må jobbe mye litt over 1 uke??? Blir helt svett av henne rett og slett ! 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...