Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (På 22.9.2025 den 15.15):

Barnas sikkerhet😂 Hun som ikke gjør annet enn å vise dem. Til og med den unge tenåringsdatteren i bikini.

Den største sikkerhetsbristen mot barna er henne selv.

Salg og kjøp av eiendom er offentlig informasjon. Mange aviser har artikkler om kjøp og salg av hus,hytter og tomter, hvor både kjøper,selger og pris er opplyst. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går Anna nesten uten klær? 

Skrevet
Krimskrans skrev (1 time siden):

Hvorfor går Anna nesten uten klær? 

Hun har solgt alt 😄😄

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
SH# skrev (5 timer siden):

Hun har solgt alt 😄😄

👍🏻😂😂

• Liker 1
Skrevet
Anno1969 skrev (På 23.9.2025 den 11.08):

Dette mennesket må seriøst beskyttes mot seg selv!! Hva er det med henne? Er dette ei mor til 4 barn? Da er jeg isåfall alvorlig bekymret for dem. Har glimtvis sett litt over tid på snappene hennes. Og tenkt at hun virkelig trenger hjelp. Dette er ikke normal oppførsel…

Det lyser gjennom at hun ser på sin eneste datter som her best friend. Kler henne i klær hennes egen kroppsfasong ikke passer🙈 Drømmen hennes var 4 jenter, slik hun fikk 4 venninner...så fikk hun 3 gutter🙈 Tror virkelig ikke hun har en eneste god venninne, noe meget trist over det. Kjenner ikke mannen, men han må jo være drittlei leve livet med henne?! Det er bare tull som kommer ut av kjeften der.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er så og si aldri innom hennes plattformer, men er de noen ganger sammen med andre? De gangene jeg ser så er det kun de som familie som går, går, går og går. 

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Jeg er så og si aldri innom hennes plattformer, men er de noen ganger sammen med andre? De gangene jeg ser så er det kun de som familie som går, går, går og går. 

Tror de lever helt isolert fra andre mennesker. Anna er frosset fast på det mentale nivået til en ungdomsskoleelev og  kommer ikke videre. Jan er en creepy groupie som ble sammen med henne fordi hun var kjendis, hun ville egentlig ha en annen, men ble dumpet og måtte ta til takke med Mr. Fanboy. 

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

Hvordan klarer man å høre på dette? Jeg ramler stadig innom ettersom hun dukker ransom opp når jeg utforsker, men etter et par snaps orker jeg ikke. Telte hun sa «på en måte» 8 ganger på to snapper.. hva er interessant? Er som å lese en side i en bok, der det verken er komma eller punktum, og samme setningen er omformulert 40 ganger… er bare nysgjerrig..

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Klatrepia skrev (13 timer siden):

Hvordan klarer man å høre på dette? Jeg ramler stadig innom ettersom hun dukker ransom opp når jeg utforsker, men etter et par snaps orker jeg ikke. Telte hun sa «på en måte» 8 ganger på to snapper.. hva er interessant? Er som å lese en side i en bok, der det verken er komma eller punktum, og samme setningen er omformulert 40 ganger… er bare nysgjerrig..

Jeg fulgte før, men orker heller ikke høre lengre. Hun må seriøst fornye seg litt og komme ut av bilen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Lillibetha skrev (10 timer siden):

Jeg fulgte før, men orker heller ikke høre lengre. Hun må seriøst fornye seg litt og komme ut av bilen.

😆

Skrevet

Jeg følger bare denne tråden jeg…gidder ikke følge med på snappen- den er jo så kjedelig. Men nysgjerrig som jeg så stikker jeg innom denne tråden innimellom😅

• Liker 11
Skrevet
ada@ skrev (10 timer siden):

Jeg følger bare denne tråden jeg…gidder ikke følge med på snappen- den er jo så kjedelig. Men nysgjerrig som jeg så stikker jeg innom denne tråden innimellom😅

Samme her! 😉

• Liker 4
Skrevet
ada@ skrev (11 timer siden):

Ja, denne tråden er mer underholdende enn snappen hennes 😅

• Liker 12
Skrevet

Nå deler hun at hun baker til guttungen som har bursdag, så da kan ho like godt dele kakene hun bakte i fjor og håpe at ingen ser at han blir 8 år i år også.. Skjønner ikke helt hva ho holder på med

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sludd123 skrev (9 timer siden):

Nå deler hun at hun baker til guttungen som har bursdag, så da kan ho like godt dele kakene hun bakte i fjor og håpe at ingen ser at han blir 8 år i år også.. Skjønner ikke helt hva ho holder på med

He he, kjenner igjen både fotballkake og fotballtrøyekaka ja 🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Har ikke trykket inn på Anna på kjempelenge, men i dag trykka jeg tilfeldigvis innom; Wow for botox hun har tatt i ansiktet sitt?? 😵‍💫 Andre som har reagert på dette? 
Trodde denne jenta pleide og se naturlig ut? 😳

• Liker 1
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Har ikke trykket inn på Anna på kjempelenge, men i dag trykka jeg tilfeldigvis innom; Wow for botox hun har tatt i ansiktet sitt?? 😵‍💫 Andre som har reagert på dette? 
Trodde denne jenta pleide og se naturlig ut? 😳

Ja det trenger hun. Er ikke hun ikke 20 årene? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...