Eva00 Skrevet 23 timer siden #15801 Skrevet 23 timer siden Sommer48 skrev (23 timer siden): Flere følgere og mer penger 🤑 For et sykt par🤨 Dog..hun har gått ned i følgere..🙏🙏 4 2
Elfy Skrevet 8 timer siden #15802 Skrevet 8 timer siden FruRosa skrev (På 26.8.2025 den 12.45): Dette var en ny vri på clickbaiten 🤡 Minner meg om Det usynlige barnet (Ninni), i Mummidalen. Men altså, uff, fra spøk til alvor; ser nesten ut som et bilde hvor det sørges over et barn som aldri kom til verden. Click bait har visst ingen grenser. 4 1
Outandabout Skrevet 2 timer siden #15803 Skrevet 2 timer siden I dag er d sykt innhold. Hun og Michelle- med tittel sisters or mother / daughter
Zenhouse Skrevet 1 time siden #15804 Skrevet 1 time siden SH# skrev (På 1.9.2025 den 23.45): 😅😅👍🏼 Blir nok vanskelig å få det til å passe til rederfrue-stilen til Anna. Tror aldri jeg har sett henne i turklær eller treningsklær. Hun var med på Camp Senkveld i 2017 eller 18. Da konkurrerte de på ski mener jeg og diverse andre øvelser. Mener å huske hun var ganske skjør da. Men det var nok også ganske kort tid etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå