Eva00 Skrevet 4. september #15801 Skrevet 4. september Sommer48 skrev (23 timer siden): Flere følgere og mer penger 🤑 For et sykt par🤨 Dog..hun har gått ned i følgere..🙏🙏 5 3
Elfy Skrevet 5. september #15802 Skrevet 5. september FruRosa skrev (På 26.8.2025 den 12.45): Dette var en ny vri på clickbaiten 🤡 Minner meg om Det usynlige barnet (Ninni), i Mummidalen. Men altså, uff, fra spøk til alvor; ser nesten ut som et bilde hvor det sørges over et barn som aldri kom til verden. Click bait har visst ingen grenser. 16 1
Zenhouse Skrevet 5. september #15803 Skrevet 5. september SH# skrev (På 1.9.2025 den 23.45): 😅😅👍🏼 Blir nok vanskelig å få det til å passe til rederfrue-stilen til Anna. Tror aldri jeg har sett henne i turklær eller treningsklær. Hun var med på Camp Senkveld i 2017 eller 18. Da konkurrerte de på ski mener jeg og diverse andre øvelser. Mener å huske hun var ganske skjør da. Men det var nok også ganske kort tid etter fødsel.
Måne Rampelyset Skrevet 5. september #15804 Skrevet 5. september Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
SH# Skrevet 6. september #15805 Skrevet 6. september (endret) Zenhouse skrev (17 timer siden): Hun var med på Camp Senkveld i 2017 eller 18. Da konkurrerte de på ski mener jeg og diverse andre øvelser. Mener å huske hun var ganske skjør da. Men det var nok også ganske kort tid etter fødsel. Ville sagt hun er skjør fremdeles og det er nok litt av grunnen til at hun ikke menger seg med folk eller har venner. Skjønner ikke at nærmeste familie ikke greier å fraråde henne fra å jobbe som influenser. Jobben er jo ikke bra for psyken hennes. Og når mor i huset har dårlige psyke, så går det utover barna. Endret 6. september av SH# 7 4
Pasha Skrevet 6. september #15806 Skrevet 6. september Jeg trur bilde stammer fra en gang ei venninne, eller familiemedlem ventet ei jente.. bilde ble da brukt som clickbat på at de var klare til å møte dette barnet😶🌫️ 2
Krimskrans Skrevet 6. september #15807 Skrevet 6. september Pasha skrev (4 timer siden): Jeg trur bilde stammer fra en gang ei venninne, eller familiemedlem ventet ei jente.. bilde ble da brukt som clickbat på at de var klare til å møte dette barnet😶🌫️ 🙄 Psykt!! 8
Outandabout Skrevet 8. september #15808 Skrevet 8. september Hjeeeeeeeeelp, jeg forvillet meg inn på snappen til Anna igjen! Der ble jeg så fascinert at jeg hørte gjennom 1 mill snap for å høre hennes mening om krig og fred og sånn. Hjelpes! Ungene hennes må altså gjøre lekser i feriene, for at de skal være på det nivået HUN mener er bra: fordi skole ikke er på det nivået, sånn generelt. Også tenker hun litt på de TINGENE partiene brenner for: viktige TING. Hun mener at rød side er psycho (eller lignende) Prøver trykke delete i hjernen min. Går herved og skammer meg for å ha blitt fanget inni denne totalt meningsløse monologen Anna hadde om politikk - «TING» 15 3 4
MissSkog Skrevet 8. september #15809 Skrevet 8. september Outandabout skrev (1 time siden): Hjeeeeeeeeelp, jeg forvillet meg inn på snappen til Anna igjen! Der ble jeg så fascinert at jeg hørte gjennom 1 mill snap for å høre hennes mening om krig og fred og sånn. Hjelpes! Ungene hennes må altså gjøre lekser i feriene, for at de skal være på det nivået HUN mener er bra: fordi skole ikke er på det nivået, sånn generelt. Også tenker hun litt på de TINGENE partiene brenner for: viktige TING. Hun mener at rød side er psycho (eller lignende) Prøver trykke delete i hjernen min. Går herved og skammer meg for å ha blitt fanget inni denne totalt meningsløse monologen Anna hadde om politikk - «TING» Hahaha, jeg forsøkte meg også på ‘Annas politiske hjørne’ og skjønte ikke bæret. Hun snakker om ting som er viktige, ting som må endres, ting som ikke er bra, ting hun er uenige i, men det er ingenting konkret. Hun sier at det bekymrer henne at partiene (på blå side) er så uenige og at det blir vanskelig å få gjennom viktige ting, men kritiserer også den sittende regjeringa for ikke å få gjennom noe som helst (uten å bruke samme logikk der). Tenker jo også at hun skal være glad for at den sittende regjeringen ikke får til noe dersom hun er så uenig med dem, men det sier hun heller ikke noe om. For meg virker det som om dette er det første valget hun har forsøkt å sette seg inn i og hun oppfører seg som nyfrelst. På en måte sjarmerende at politikk kan engasjere; men hadde vært hakket spennende om hun kunne utdype det litt mer enn med ‘ting’ 4 2
Catnip Skrevet 8. september #15811 Skrevet 8. september Krimskrans skrev (1 time siden): P A T E T I S K 23
MalloryK Skrevet 8. september #15812 Skrevet 8. september Krig og fred og religion og politikk og sånn 3 1
Krimskrans Skrevet 9. september #15813 Skrevet 9. september I dag blir det vel analyser og oppsummering av valget… 😅😂😳 3
M.G.E Skrevet 9. september #15814 Skrevet 9. september Hvorfor kler hun seg plutselig i «kopi» Chanel? Bare uvant etter at hun i alle år har gått rundt i stroppeløse kjoler og topper- hele året.. Anna må komme seg ut i samfunnet og få sett litt på alle «tingene» hun mener er feil med det. 4 4
BuffaloDuck Skrevet 10. september #15815 Skrevet 10. september MissSkog skrev (På 8.9.2025 den 19.31): Hun snakker om ting som er viktige, ting som må endres, ting som ikke er bra, ting hun er uenige i, men det er ingenting konkret. Men er ikke det bare hennes snap generelt? De gangene jeg har sett noen av monologene hennes har det aldri vært noe som helst konkret eller rød tråd, bare «på en måde» ispedd med noe usammenhengende virrvarr. 2 8
SH# Skrevet 13. september #15817 Skrevet 13. september (endret) Ukjent bruker1 skrev (18 timer siden): Den der clickbaiten altså.... La meg gjette, siden jeg har blokkert henne for ikke å bli fristet til å gi klikk 🫣 Graviditetstest, utralydbilde eller Jan og rosa pysjamas... Endret 13. september av SH# 5 1
MissSkog Skrevet 13. september #15818 Skrevet 13. september BuffaloDuck skrev (På 10.9.2025 den 14.37): Men er ikke det bare hennes snap generelt? De gangene jeg har sett noen av monologene hennes har det aldri vært noe som helst konkret eller rød tråd, bare «på en måde» ispedd med noe usammenhengende virrvarr. Joda, det er jo nettopp det det er 🫣 Blir helt fascinert av monologene hennes. Det er utrolig hvor mye tid man kan bruke på å ikke si noe som helst med substans. 5 2
Ukjent bruker1 Skrevet 16. september #15819 Skrevet 16. september Jeg lurer på hva barna hennes tenker når hun legger ut slike snapper av seg selv i sånne klær🤔 hadde det vært min mor ville jeg bedt henne slutte. 5
MzMe Skrevet 16. september #15820 Skrevet 16. september Ukjent bruker1 skrev (6 timer siden): Jeg lurer på hva barna hennes tenker når hun legger ut slike snapper av seg selv i sånne klær🤔 hadde det vært min mor ville jeg bedt henne slutte. Barna er vokst opp med det, så det er kanskje normalt i dems øyne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå