Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt med de der bildene hun deler. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Disse boucle-kjolene hennes. Royalt? Alt virker så stivt og pyntelig 🫩

Skrevet

Anna driver valgkamp og oppfordrer alle til å sette seg inn i de ulike partienes politikk… Selv har hun forstått og kan det meste etter å ha spurt chat gpt…

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Krimskrans skrev (39 minutter siden):

Anna driver valgkamp og oppfordrer alle til å sette seg inn i de ulike partienes politikk… Selv har hun forstått og kan det meste etter å ha spurt chat gpt…

Haha, hva mener du med dette? Jeg orker ikke å avblokke henne for å gi henne klikk. Nå er dette første gang jeg kommenterer noe som helst om Anna Rasmussen, men hun er bare 1 år eldre enn meg, og takler ikke dama😂 men merkelig nok veldig artig å følge her inne på KG 

• Liker 4
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Digger chatGPT - null stress for 🧠

Skrevet

Er jo så man ikke tror sine egne øyne? Har ikke klikket meg inn men har Jan Banan virkelig et rosa babyplagg slengt over skulderen for og få folk til og spekulere og klikke seg inn? Få de innlagt begge to. 

• Liker 22
Skrevet

Ser nå det har vært diskutert her. Galskap.

• Liker 2
Skrevet
Krimskrans skrev (23 timer siden):

Jeg gikk på en smell og opphevet blokkeringen for å se hvilket parti hun fronter. Mye surr og vas, men hun skulle stemme FRP. I storyen var det først en reklame for FRP, deretter en reklame for Arbeiderpartiet 😯 og på ny en reklame for FRP. Ingen tvil om at det aller viktigste for henne er å tjene penger, til seg selv  

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (På 26.8.2025 den 16.37):

Denne Anna. Aldri fulgt henne, bare hun prater så sovner jeg. Snappene er like lange som Russland på kryss og tvers,MEN de få gangene hun har kommet opp på snap så går hun bare ....,med barna på slep , spiser,spiser og går litt til...på ferie atter ferie... Hva er greien med hun? Har ALDRI sett henne med en venninne, tøyse,le. Har hun venninner?  Hva tjener hun på? At man ser ryggen hennes når hun går ? Bare lurer.

Vet hun hadde venninner i Stavanger når hun var tenåring med kun det eldste barnet og drev den første bloggen. Ser ikke ut som hun har noen nå..

Jeg er en av de som har klikket meg inn jevnlig for å se storyen, men når jeg så det bildet av Jan og babydressen kjente jeg at dette bare er for sykt. Klikker meg ikke inn før det bilde er borte iallfall. Virker jo å ha mistet det fullstendig begge to.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
sminkebord skrev (1 time siden):

Vet hun hadde venninner i Stavanger når hun var tenåring med kun det eldste barnet og drev den første bloggen. Ser ikke ut som hun har noen nå..

Jeg er en av de som har klikket meg inn jevnlig for å se storyen, men når jeg så det bildet av Jan og babydressen kjente jeg at dette bare er for sykt. Klikker meg ikke inn før det bilde er borte iallfall. Virker jo å ha mistet det fullstendig begge to.

Ikke sett...mangler vel bare en baby jente dukke da som hun kan kjøre rundt i en rosa vogn. Finnes jo de som kjøper slike dukker. Hun og mannen virker jo ikke helt bevarte hvis dette er måten få clicks på

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun vil ikke begrense skjermbruk for barna sine. Hun tror de kan komme langt og oppnå suksess her i livet, sånn som meg sier hun 😳

Er det kødd, eller mener hun at hun er smart og har kommet langt her i livet?

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Umami skrev (2 timer siden):

Hun vil ikke begrense skjermbruk for barna sine. Hun tror de kan komme langt og oppnå suksess her i livet, sånn som meg sier hun 😳

Ja, det mener hun 🙄

Skrevet
Umami skrev (2 timer siden):

Ojda!

Skrevet

Nok en gang graviditetstest... Vi har gjennomskuet deg nå, Anna:fnise: 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Jordbærlakris skrev (1 minutt siden):

Noen kjenner ikke sin begrensning. Hva er det hun vil influence med disse testene? Lage barn til underholdningsbransjen?

Skrevet
Jordbærlakris skrev (30 minutter siden):

Hun er virkelig syk..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Jordbærlakris skrev (2 timer siden):

Skjønner virkelig ikke greia med at hun legger ut bilde av det stadig vekk😂

• Liker 4
Skrevet

Hva var greia med Jan og den rosa babydressen? Så jo helt sykt ut!

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...