Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (53 minutter siden):

Nå er det på høy tid st noen tar en seriøs prat med denne grenseløse moren. For et sinnsykt overtramp. Stakkars jente.

Ja de snappene der er faktisk helt krise! 
Det finns også noen der de vandrer mot bassenget, mor og datter i bikini, som absolutt ikke burde ligge ute!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så creepy at det ikke er et menneske å se , når familien vandrer rundt i like klær . Ser nesten litt apokalyptisk ut 😱

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Nå er det på høy tid st noen tar en seriøs prat med denne grenseløse moren. For et sinnsykt overtramp. Stakkars jente.

For noen uker siden var det 124,9 tusen følgere, nå er det 124,7 👍🏼 Forsett å blokkere henne,  slik at hun forstår at "kundene" hennes ikke ønsker det hun selger. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Dere synes det er trist med barna som eksponeres, enkelte av dere mener man må melde til BV, alle synes det er gått for langt - like forbannet støtter dere opp om dette ved å følge henne. 

Hva er det som driver dere til å følge, lurer jeg på. Avfølg, la ord bli til handling, meld fra til rette instanser.  

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
NyAgurk skrev (1 time siden):

Dere synes det er trist med barna som eksponeres, enkelte av dere mener man må melde til BV, alle synes det er gått for langt - like forbannet støtter dere opp om dette ved å følge henne. 

Hva er det som driver dere til å følge, lurer jeg på. Avfølg, la ord bli til handling, meld fra til rette instanser.  

Hvem har sagt at «vi» følger henne? 
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg får henne opp på utforsk og titter innom en sjelden gang.

• Nyttig 3
Skrevet

Anna som tar med hele den matchende barneflokken på Hermés i Dubai🤣

• Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (14 timer siden):

Hvem har sagt at «vi» følger henne? 
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg får henne opp på utforsk og titter innom en sjelden gang.

Om du blokkerer så får du henne ikke opp - da slipper du «å titte innom sjelden gang».

• Liker 13
Skrevet
NyAgurk skrev (36 minutter siden):

Om du blokkerer så får du henne ikke opp - da slipper du «å titte innom sjelden gang».

Jeg har aldri uttalt at jeg vil slippe det. Jeg sier bare at jeg ikke følger henne.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Cami9 skrev (14 timer siden):

Anna som tar med hele den matchende barneflokken på Hermés i Dubai🤣

Det blir dyrt den dagen Anna og Jan må vippse penger til barna, når barna er på shopping på egenhånd. Fek på Hermes og Chanel. 

• Nyttig 2
Skrevet

Har såpass liten tro på Anna som influencer, at jeg mistenker at hun lata som hun handlet. Såg veldig konstruert ut når hun fikk overlevert de oransje posene, og dama i butikken stod og takket henne for handelen. Utenkelig at det er skuespill? 

• Liker 1
Skrevet

Vi får se om hu viser noe av det etter hjemkomsten..selvom de har kommet hjem for lenge siden 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg måtte inn og kikke. Makan til å prøve å finne på ord og setninger og gjentakelser, og null substans bare for nåla snappen rulle og gå med reklame.. det der maktet ikke jeg. Datt ut etter første snappen. At hun klarer å tjene penger på snap, at folk gidder, er jeg imponert over… for talegaven innehar hun ikke.. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Hvorfor hvorfor HVORFOR sitter alltid Anna og gafler innpå med mat, mens resten av familien, merk: barna, sitter med tomme tallerkner? Irriterer vettet av meg med fokuset hennes på mat og eviglange gåturer, kombinert med matchende hvite/beige klær. Hun virker utrolig kontrollerende. Hvorfor kan ikke barna forsyne seg selv??

Endret av Danseskjørt
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Danseskjørt skrev (1 time siden):

Hvorfor hvorfor HVORFOR sitter alltid Anna og gafler innpå med mat, mens resten av familien, merk: barna, sitter med tomme tallerkner? Irriterer vettet av meg med fokuset hennes på mat og eviglange gåturer, kombinert med matchende hvite/beige klær. Hun virker utrolig kontrollerende. Hvorfor kan ikke barna forsyne seg selv??

Kanskje fordi de yngste barna ikke spiser pent nok til å filmes enda?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så fordomsfull Anna er på slutten av den ranten sin… 📧💰

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Kort_og_grei skrev (5 timer siden):

Så fordomsfull Anna er på slutten av den ranten sin… 📧💰

Totalt. Misunnelig er jeg virkelig ikke. Jeg har barn, mann, god råd, lang utdannelse, trenger ikke filme familien min for å overleve. Hun må bli bedre på det håndtverket det er å lage godt innhold. Hun stager det sånn at det blir creepy. Alle influensere lager jo til en falsk virkelighet, men hun får ikke sin virkelighet til å se vanlig eller hyggelig ut. Ingen har jo lyst til å være på den ferien - og det er jo et problem, hun må invitere oss inn i noe som ser gøy ut. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan hun/de fortsatt kan leve av dette. Hun kan da ikke ha noe særlig inntekt på influenseriet sitt lenger, og Jan har vel en normal 8-16 jobb? 

Hun stagnerte et sted i tenårene. Hun snakker som en tenåring, oppfører seg som en tenåring, og tviholder på noe "blogg"-ish som fungerte da blogg en gang var i vinden. Det ser bare ut som en parodi. 

En 14 år gammel 30-åring. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun forklarer all filming av  gåingen med at hun vil skåne barna for eksponering. Wtf hva med å ikke filme dem i det hele tatt?? Det hele er jo bare unnskyldninger, hun filmer dem jo opp i ansiktet når de spiser og når de bader. Det er så trist. Kan hun ikke snakke om interresante ting og holde barna helt borte. Kanskje hadde hun fått flere følgere da. Men nå er det bare tragisk og desperate forsøk på å få flere følgere. 

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet

Snart får hun sine ytelser + på NAV selv og kan sitte og misunne alle andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...