Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Krimskrans skrev (1 time siden):

Uff…IMG_8711.jpeg.385358c43d63fb57190c9d60811e5b1e.jpeg

Influencere er SÅ gode på å reposte totalt urettferdige og kjipe kommentarer de får - men blokkere all rettmessig kritikk, hun får garantert langt mer av det siste.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krimskrans skrev (1 time siden):

Uff…IMG_8711.jpeg.385358c43d63fb57190c9d60811e5b1e.jpeg

Akkurat det der var jo bare stygt skrevet 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Orly skrev (12 minutter siden):

Det er jeg enig i. Hun har en vanlig fin kropp og fine legger.

Men stringtruse og ungjente og småungengutter vedsiden av er gnagsår i mine øyner. Forbilde…

Skrevet

Hvor lenge har de egentlig vært på ferie? Skolestart i dag, men på Snap er de visst fremdeles i Dubai😅 

Skjønner meg ikke på det der «dra ferien ut i langdrag»-opplegget. Men gir vel mer penger i kassa med «andemarsj» i sol og sommer, enn eviglange monologer? 

• Liker 10
Skrevet
Tears in heaven skrev (På 3.10.2024 den 15.12):

Mye man kan si om Anna og some.Men hadde selv byttet rom for det var ikke bare litt skittent men inngrodd skit.Hadde ikke betalt 100000 for et sånt rom.så akkurat der forsvarer jeg henne.

Jeg har ikke fulgt med på dette, men hun har faktisk helt rett i at mugg er helseskadelig., det kan utløse både allergier og astma mm.

Skrevet

Når er disse videoene fra? Sist jeg så hun og datteren vandre i matchende klær for litt siden hadde  de også nøyaktig lik lengde på håret. Nå er Anna sitt lengre og mer «brukt»?

• Liker 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Er det noen her som kjenner Anna? 
Det må være spesielt å være Anna og møte andre foreldre x 4 egne barn. 
Eller er hun ikke aktiv på Foreldremøter og slikt?

Skrevet

Flere som får flink-pike-vibber av snappene hennes? «Barna er GODT smørt med solkrem for de skal være ute senere»… Okey, det er vel en selvfølge?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså, er hun mindre begavet? Unnskyld, men seriøst. Den graviditetstesten som clickbait må vel være utdatert snart? 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Altså, er hun mindre begavet? Unnskyld, men seriøst. Den graviditetstesten som clickbait må vel være utdatert snart? 

Hu klorer seg vel fast i håpet om at den testen skal øke seertallet LITT..

• Liker 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet
MzMe skrev (2 minutter siden):

Hu klorer seg vel fast i håpet om at den testen skal øke seertallet LITT..

Skal dekke konfirmasjonen til M.

Skrevet
Outandabout skrev (19 timer siden):

Hun mangler åpenbart et pr sikringer i topplokket. Dette er bare trist

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det alkohol i den drinken Michelle smaker på?

Skrevet
FruRosa skrev (På 31.7.2025 den 18.01):

Samme grunn som alt hun legger ut: for å tjene mest mulig penger!

Bare puppene? Hun viser jo alt som er. Stringbikini på en 4 barnsmor er helt sykt.  Tenk dere så ekkelt og flaut for de stakkars barna. Innholdet hennes er HELT på trynet. Mor og barn filmes bakfra i gud vet hvor mange mil, og måltidene filmes i timevis.  Har ikke hun en sønn som måtte bytte skole grunnet mobbing?  Undres på hvorfor. Syns synd i dem. Fremstår som en dysfunksjonell gjeng 

• Liker 4
  • Nyttig 16
Skrevet

Ttråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet
hvalstad45 skrev (8 timer siden):

Hun mangler åpenbart et pr sikringer i topplokket. Dette er bare trist

Bare et par sikringer? Tror hele sikringsskapet er gåent og vel så det 😛

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet

Måtte av ren nysgjerrighet sjekke snappen hennes og HVA er greia med å filme all gåingen? Forstyrrende atferd. Gir null mening.... Eller er det noe jeg ikke har forstått eller en filme-mens-vi-går-trend jeg ikke har fått med meg?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (På 13.8.2025 den 19.42):

Helt enig i at det er stygt skrevet! Men samtidig bruker influencere denne type usaklig kritikk for alt det er verdt, sympati og at de er ofre for "slemme" mennesker der ute! Hva med å svare på saklig kritikk, og i Annas tilfelle barneeksponering til det ekstreme? De blir filmet hele tiden og i tillegg blir private opplysninger angående barna utlevert.  Passer nok Anna bra å legge ut usaklig kritikk for å kunne innta offerrollen nok en gang.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Løfta influencerYRKET i et tidligere innlegg. Det er deres inntekt og arbeid. Og hovedmålsettingen er å inspirere og påvirke.

Dette er verken å inspirere eller å påvirke!

Istedenfor å diskutere opp og ned, så utfordrer jeg ALLE på Kvinneguiden til å ikkje følge henne, så må hun få lønn på samme måte som oss andre🥰

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...