Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette? Hvorfor går de kledd likt? Hvorfor går de på rekke?? Jeg blir seriøst uvel. Hvorfor ser hotellrommet dems ut som ett forlatt rom? Når jeg er på ferie med mine barn er det leker og klær og badedyr i skjønn forening. De har med tegnesaker, kortstokk, iPad… dette virker så ufattelig iscenesatt alt sammen?

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (12 minutter siden):

Hva er dette? Hvorfor går de kledd likt? Hvorfor går de på rekke?? Jeg blir seriøst uvel. Hvorfor ser hotellrommet dems ut som ett forlatt rom? Når jeg er på ferie med mine barn er det leker og klær og badedyr i skjønn forening. De har med tegnesaker, kortstokk, iPad… dette virker så ufattelig iscenesatt alt sammen?

Minner mer om ei "sekt"..måten de vandrer rundt på( på rekke og rad)..og klesstilen 🫣

• Liker 12
Skrevet

Jan! Kast telefonen til en viss plass, hopp ut i bassenget og lek med barna dine. Drit i Anna! Og neste gang tror jeg dere skal gå for et All inclusive hotell på Gran Canaria, der ungene får leve livet på deres premisser. Jesus altså, for en døll ferie. Tipp topp stemning 🫣🫣 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Skrevet
Outandabout skrev (4 minutter siden):

Jan! Kast telefonen til en viss plass, hopp ut i bassenget og lek med barna dine. Drit i Anna! Og neste gang tror jeg dere skal gå for et All inclusive hotell på Gran Canaria, der ungene får leve livet på deres premisser. Jesus altså, for en døll ferie. Tipp topp stemning 🫣🫣 

Nja, Anna prøvde vel på noe slikt i fjor på Kypros. Endte jo med at de omtrent dro hjem dagen etter til Norge. Hun klaget på renholdet i dusjen, edderkopp på veggen, holdt hemmelig at hun forsto gresk slik at hun kunne høre hva de som kom for å vaske for 4.gang, sa om henne, samt filmet seg selv i samtale med hotellsjefen der hun poengterte at hun hadde enormt mange følgere som fikk med seg dette. Det ble et par turer på stranda, innimellom tiradene til mor, før de tok flyet hjem igjen. 
Sirkus eller sekt- vet ikke hva som er  best (verst). 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor bader de med klær??? Og samme klærne de går med etterpå😔

• Liker 4
Skrevet

Unnskyld at jeg spør men skikket innom snappen hennes nå. Har hu leid hele hotellet for seg selv? Ser ingen andre mennesker der. Og når de badet ingen andre mennesker i området. Når de var på lekeplassen ingen andre mennesker i område 🤔🤔 er det bare jeg som reagerer på det 🤔🤔

• Liker 3
Skrevet
anonym23445566 skrev (12 minutter siden):

Unnskyld at jeg spør men skikket innom snappen hennes nå. Har hu leid hele hotellet for seg selv? Ser ingen andre mennesker der. Og når de badet ingen andre mennesker i området. Når de var på lekeplassen ingen andre mennesker i område 🤔🤔 er det bare jeg som reagerer på det 🤔🤔

Det er 45° der så det er nok ikke mange mennesker som orker å være der.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Cornett skrev (1 time siden):

Hvorfor bader de med klær??? Og samme klærne de går med etterpå😔

Hæ??? Bader de med klær?????

• Liker 2
Skrevet
Cookie123 skrev (6 minutter siden):

Hæ??? Bader de med klær?????

Det må være noe UV-beskyttelse sikkert. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har sett det opplegget deres mange ganger før, men hver gang får jeg klump i magen når jeg ser familien gå på rekke i like klær... Så kunstig og grusomt for barna å måtte leve sånn. Hvem tror de at de er??? Venter de på å bli oppdaget eller hva skjer?? Og HVA tenker andre når Jan går å filmer gjengen på det viset?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Det ser helt creepy ut når det ikke er flere folk der. Og de videoene hvor de går og går og dattera ser ut som en mini-me med like klær som mora. Stakkar barn. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

De er visst bare godt oppdratte barn…🥴 Enig i at det er trist hele greia, minne meg om en sekt.. men igjen, har de virkelig INGEN rundt seg som bryr seg om de og sier noe? Og Jan, trodde Han kom fra et «møblert» hjem og vet bedre ? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ennå sykere i dag. Og ja, jeg er ikke stolt av å bidra til klikk. Men i dag filmes måltidet fra luften 

• Liker 3
Skrevet

Går det an å nå frem til dette mennesket på noe vis? Går ikke an å skrive til henne på snap f.eks.? Dette er bare så sykt. 

• Liker 7
Skrevet

Dere som følger Anna slavisk er med på å støtte den galskapen som filmes. Dere støtter opp om økonomien, den som lar henne reise til Dubai- og fortsette med den filmingen dere beskriver  

Hva finner dere interessant med henne?  

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Pinkipie skrev (13 timer siden):

Går det an å nå frem til dette mennesket på noe vis? Går ikke an å skrive til henne på snap f.eks.? Dette er bare så sykt. 

Eneste måten å nå frem er å blokkere henne. Da vil inntektene dale og hun vil forstå at dette ikke er noe som "kundene" vil se på. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
SH# skrev (1 time siden):

Eneste måten å nå frem er å blokkere henne. Da vil inntektene dale og hun vil forstå at dette ikke er noe som "kundene" vil se på. 

Hvordan blokkerer man på snap?

Det er kun to mennesker i hele Norges land jeg ikke vil gi klikk og det er Anna og Anne Brith. AB klarer jeg enkelt å holde meg unna, mens jeg kan bli fristet til å klikke meg inn på galskapen hos Andemor og ungene. 

• Liker 3
Skrevet
NyAgurk skrev (12 timer siden):

Dere som følger Anna slavisk er med på å støtte den galskapen som filmes. Dere støtter opp om økonomien, den som lar henne reise til Dubai- og fortsette med den filmingen dere beskriver  

Hva finner dere interessant med henne?  

Følger henne ikke selv, men vil tro det er fordi det er elementer av et "freak-show" her... 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (På 5.8.2025 den 11.52):

Helt sykt å se på dem. Må være innmari flaut for den eldste gutten å gå i samme klær som lillebrødrene.  Stakkars unger. Anna virker som en kontrollfreak uten sidestykke og hun kommer ALDRI til poenget samme hva hun snakker om.  Utidig dame

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Eva00 skrev (På 6.8.2025 den 16.43):

De er visst bare godt oppdratte barn…🥴 Enig i at det er trist hele greia, minne meg om en sekt.. men igjen, har de virkelig INGEN rundt seg som bryr seg om de og sier noe? Og Jan, trodde Han kom fra et «møblert» hjem og vet bedre ? 

Godt oppdratte barn? 😳😂 Altså, vi ser heldigvis ikke hele deres tilværelse og jeg følger ikke Anna, så jeg vet ikke hvordan hennes barn er. Men god oppdragelse handler ikke for meg (og for de fleste regner jeg med) om å gå sekt-aktig, halvveis slow motion mens mor eller far filmer?! God oppdragelse handler ikke om at barna skal jobbe for foreldrene sine. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...