Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde likt å se barna i springe rund en regnværsdag,  å hoppe i sølepytter, bare være barn, rope, le, ha det gøy,  å møkke seg skikkelig til. De ser så stive ut hele tiden. Ingen sprudlende glede. Lurer på hvordan de er på lekeland, går de på rekke der også. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sminkebord skrev (13 timer siden):

Godt poeng! Forstår ikke hvorfor de skulle reise til dubai på sommeren av alle ting.

Forsåvidt enig. 

Men det er barnevennlige ting å gjøre  i Dubai innendørs om sommeren. Det er flere innendørs badeland. De kan stå på ski. Inne i Dubai mall er det både lekeparker og go kart. Man kan dra på laser tag. Og det finnes mange gøye museum og aktiviteter for barn.

Å gå i kø på Dubai mall for å vindusshoppe, gå i kø for å forsyne seg og mate hverandre, spise regissert under filming og vandring - det er ikke noe som man gjør fordi det er barnas behov. Når det er nesten det eneste man gjør er det manglende evne til å se og forstå barns behov. Mulig hun er desperat etter å tjene penger, men det vi ser på snap er 100% ikke sunt. Håper nesten hun «betaler» barna for jobben de gjør for mor med en avslappende og barnevennlig ferie uten kamera tilstede i etterkant. Men har min tvil. Burde vere ulovelig.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbedi skrev (5 timer siden):

Forsåvidt enig. 

Men det er barnevennlige ting å gjøre  i Dubai innendørs om sommeren. Det er flere innendørs badeland. De kan stå på ski. Inne i Dubai mall er det både lekeparker og go kart. Man kan dra på laser tag. Og det finnes mange gøye museum og aktiviteter for barn.

Å gå i kø på Dubai mall for å vindusshoppe, gå i kø for å forsyne seg og mate hverandre, spise regissert under filming og vandring - det er ikke noe som man gjør fordi det er barnas behov. Når det er nesten det eneste man gjør er det manglende evne til å se og forstå barns behov. Mulig hun er desperat etter å tjene penger, men det vi ser på snap er 100% ikke sunt. Håper nesten hun «betaler» barna for jobben de gjør for mor med en avslappende og barnevennlig ferie uten kamera tilstede i etterkant. Men har min tvil. Burde vere ulovelig.

Tror hun har store problem med inntekt. Derav masse salg av ting og tang på snap. 
Hvordan hun har betalt tur forstår jeg ikke

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Kaffe(vimse) kopp skrev (22 timer siden):

Hadde likt å se barna i springe rund en regnværsdag,  å hoppe i sølepytter, bare være barn, rope, le, ha det gøy,  å møkke seg skikkelig til. De ser så stive ut hele tiden. Ingen sprudlende glede. Lurer på hvordan de er på lekeland, går de på rekke der også. 

Men ER de på lekeland noen gang, da??

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ny runde med å gå på rekke bak mor. Andre barn springer rundt eller slipper i det minste å stå ved mor mens hun sjekker inn eller ut i resepsjonen! Herlighet altså. Skal tro hva kompiser og venner av barna tenker om de får se snappene

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Ida Wulff skrev på snappen sin: Jeg føler meg som mammatilmichelle når jeg filmer familien min bakfra 😂 ( de var på tur i Dyreparken) 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Zenhouse skrev (10 minutter siden):

Ida Wulff skrev på snappen sin: Jeg føler meg som mammatilmichelle når jeg filmer familien min bakfra 😂 ( de var på tur i Dyreparken) 

🤣🤣

• Liker 2
Skrevet

1- hvis jeg ikke tar feil selger hun noen av klærne guttene hadde på seg på ferie. Med andre ord er de vel hjemme for lengst 

2- positiv graviditetstest på siste bilde. Desperat dame 

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Er det mannen hennes som alltid må gå bak å filme når de går? Jeg hadde blitt sprø😱Det er jo snap på snap på snap med at de går.. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har lagt ut en positiv graviditetstest på snap. Håper den er gammel! Hvis folk er nysgjerrige så har hun ikke postet noe mer ang den. Så ikke vits å gi noe mer klikk enn de jeg allerede ikke klarte å la være og gi😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

gammel selvsagt, jan er sterilisert

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
sminkebord skrev (25 minutter siden):

Hun har lagt ut en positiv graviditetstest på snap. Håper den er gammel! Hvis folk er nysgjerrige så har hun ikke postet noe mer ang den. Så ikke vits å gi noe mer klikk enn de jeg allerede ikke klarte å la være og gi😂

Har sagt det noen ganger før ☺️  Utfordrer alle til å ta en Anna Rasmussen pause i august. Blokker henne i ut måneden. Se om det er andre influensere som er mer verdt å  bruke tiden på i den perioden. Er savnet stort, så legg henne til igjen i september. 

• Liker 14
  • Nyttig 13
Skrevet
sminkebord skrev (27 minutter siden):

Garantert clickbait. Der hun sier noe a’la : Dette får jeg aldri oppleve igjen! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hun juger jo om gravid testen! Det må jo være noe brudd på retningslinjer her. For den gravid testen har hun holdt på i over flere måneder nå, kan ikke se for meg at det er helt lovlig, til og med i influenser verden… Husker ikke dere når hun jugde om noe sånn reklame greier for noen år siden tilbake?.. Den dama der er jo virkelig uærlig influenser, som i mitt hodet betyr bedrager… Du ser jo at barna hennes overhode ikke er lykkelige! Der er så vondt å se på de. Dem ser jo ut som noen robotisert nikke dukker i en falsk tilværelse … 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Merkelig at ikke Jan har noen innvendinger om disse graviditets testene hun legger ut?

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Merkelig at ikke Jan har noen innvendinger om disse graviditets testene hun legger ut?

Helt utrolig at han og andre influencer-partnere er med på leken 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (9 timer siden):

Han nyter jo også godt av pengene hun drar inn på klikk. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Melus skrev (14 timer siden):

Han nyter jo også godt av pengene hun drar inn på klikk. 

Men det kan da ikke være mye hun drar inn nå? Er vel derfor det blir verre og verre. De barna der får jeg virkelig så vondt av, håper noen griper inn snart.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Som nevnt flere ganger.. blokker Anna August. Hvis du savner henne - legg til i september! Milelange "merkelige" filmer med barna og henne som bare går....det er ikke ok.... bli med på en kollektiv "unfollow"

• Nyttig 18
Skrevet
sminkebord skrev (På 1.8.2025 den 11.33):

Hun kommenterte det med at noen mener det virker staget at de går på rekke. Hun avfeier det, og sier de «faktisk er så veloppdratte». Tror vi har likt ulikt syn på hva veloppdratt er. Er forskjell på å være veloppdratt og kuet. Jeg og søsknene mine er veloppdratte, snille og høflige, men vi har aldri gått på en slik rekke bak mor😅

Sånn går de i Nord Korea

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...